![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/06/kam-1.jpg)
Opis:
U današnjem brzom i konkurentnom poslovnom okruženju, sposobnost prepoznavanja i strateškog razvoja odnosa s ključnim kupcima postaje ključan faktor koji odvaja uspješne kompanije od ostalih. Razumijevanje specifičnih potreba i očekivanja ključnih kupaca, te prilagođavanje poslovnih procesa kako bi se zadovoljili ti zahtjevi, ne samo da povećava efikasnost, već i osigurava održivost i rast poslovanja. Upravo zato, ovaj interaktivni seminar koji vodi dr.sc. Seada Bašića, istaknuti stručnjaka s bogatim međunarodnim iskustvom, nudi priliku da steknete neophodne vještine za izgradnju i održavanje vitalnih poslovnih veza koje će vašu kompaniju izdignuti iznad konkurencije.
Cilj seminara:
Nakon završetka, bit ćete spremni za implementaciju strategija Key Account Managementa (KAM) unutar vaše organizacije. Naučit ćete kako analizirati i optimalno organizirati resurse, rangirati ključne kupce prema njihovoj atraktivnosti, i koristiti SWOT i Porterovu analizu “Pet sila” za definiranje prodajnih ciklusa. Također, steći ćete znanja potrebna za provođenje strategije diferencijacije proizvoda ili usluga i primjenu dijagnostičke studije organizacije.
Stečene vještine:
- Odabir i klasifikacija ključnih kupaca.
- Planiranje i efikasno upravljanje dnevnim poslovanjem s ključnim kupcima.
- Izgradnja i održavanje izvrsnih odnosa s ključnim kupcima.
- Usavršavanje poslovne komunikacije.
- Izgradnja baze ključnih kupaca za dugoročni uspjeh.
Seminar je namijenjen:
Ovaj seminar je idealan za vlasnike kompanija, menadžment, prodajne analitičare, menadžere ključnih kupaca, direktore i voditelje prodaje, kao i za sve zaposlenike koji interagiraju s ključnim kupcima ili žele razviti svoje vještine u ovom ključnom segmentu poslovanja.
- 10.00 – 11.30
Prodajni proces kao završna faza u procesu razmjene (generički pristup);
Izvrsnost kao imperativ uspjeha;
Osnovna podjela kupaca; - 11.40 – 13-15
Ko su ključni kupci?;
Podjela kupaca u odnosu na njihov potencijal (kategorizacija kupaca);
Upravljanje ključnim kupcima (KAM); - 13.45 – 15.00
Ključni kupaci vs.transakcijski kupaci;
Faze u procesu poslovanja sa ključnim kupcima;
Kriteriji donošenja odluka kod ključnih kupaca; - 15.15 – 16.30
Kreiranje portfolija ključnih kupaca;
Izgradnja kvalitetnog i dugoročnog odnosa s ključnim kupcima; - 16.30 – 17.00
Primjeri iz prakse i razmjena iskustava učesnika edukacije.
dr. sc. Sead Bašić
Rođen u Sarajevu, gdje završava osnovnu i srednju školu, nakon čega upisuje Ekonomski fakultet, gdje i diplomira. Magistarski studij kreiran od strane Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu i University of Turin, Faculty for business conducting (Scuola di Amministrazione Aziendale) uspješno završava i stječe dualnu diplomu Magistra ekonomskih nauka iz oblasti poslovnog upravljanja i European Master of Business Administration (MBA). Nakon toga se upisuje na doktorski studij na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu kreiranog u okviru Tempus projekta u suradnji s Faculty of Economics and Business, University of Vienna i Faculty of Economics, University of Ljubljana, smjer Menadžment / Business koji s uspjehom završava odbranom doktorske teze pod nazivom “Primjena koncepta upravljanja ključnim kupcima u zemljama u tranziciji – teorijski i empirijski aspekti”.
U toku dosadašnjeg profesionalnog angažmana dr. Bašić je stekao praktična znanja iz različitih oblasti ekonomije. Od marta 1996. godine počinje svoju profesionalnu karijeru i do danas je radio u nekoliko različitih kompanija uključujući i nekoliko svjetski renomiranih kompanija kao što su Unilever, Heineken i Henkel, te domaćih kompanija kao što su ASA PVA, ASA PSS i Prevent BH na pozicijama country manager, direktor preduzeća ili direktor robnih marki, obavljajući odgovarajuće poslove i zadatke. Tokom svoje dosadašnje profesionalne karijere je pohađao veliki broj treninga koji su organizirani unutar kompanija u kojima je u tom trenutku radio. Trenutno je zaposlen na poziciji direktora za razvoj preduzeća TABS d.o.o. Sarajevo. Osim toga, Sead je napisao više članaka i uvodnika za različite stručne časopise te je više puta gostovao kao gost predavačna različitim predmetima dodiplomskog i postdiplomskog studija na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu iz oblasti menadžmenta, marketinga ili prodaje.
Cijena
Kotizacija za učešće na edukaciji Upravljanje ključnim kupcima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 1. maja iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/10/arijana-50x50.jpg)
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.
![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/09/ena-50x50.jpg)