Opis:
Prodaja je danas sve. Prodajom se bave i oni koji nisu svjesni da se njome uopće bave. Želite sa sastanka otići tako da ste maksimalno povećali ratu zaključivanja poslova? Želite da baš vaš projekt dobije zeleno svjetlo?
Znate li da većina osoba nema problema sa zaključivanjem prodaje već s otvaranjem prodajnog razgovora gdje u startu pogriješe i nikad niti ne dobiju priliku zaključiti prodaju? Znate li koliki je trošak ako je vaš prodajni predstavnik utrošio mjesec dana na dogovaranje sastanaka od kojih nije ništa prodao ili mu je rata konverzije ispod 20%? Da li često na sedmičnom sastanku slušate da je jedini problem u prodajnom razgovoru bila cijena proizvoda? Ako mislite da je problem cijena, najčešće je problem način na koji prodajete.
Prodajne i komunikacijske vještine su dvije najbitnije vještine za ostvarenje postavljenih ciljeva te ih trebate razvijati bez obzira kojim se poslom bavite.
Pohađanjem ove edukacije saznati ćete kako pregovarati u prodaji, osnovno o psihologiji prodaje, kako kupac odlučuje o kupovini, načinima pripreme za prodajne razgovore, kako koristiti neverbalnu komunikaciju u prodaji, kako uspješno otvoriti prodajni razgovor i pobuditi interes kod kupca, kako uspješno rješavati prigovore, kako zaključiti prodaju i ostvariti dugoročnu saradnju, koje su osnovne greške koje morate izbjeći u prodajnom procesu, koje su prednosti i mane prodaje uživo, koje su prednosti i mane pisane i telefonske prodaje te ćete dobiti priliku za postavljanje pitanja predavačici i razmjenu iskustava s kolegama.
Po završetku seminara, polaznici bi trebali dobiti jasnija saznanja, odnosno biti u stanju:
- Zaključiti barem 50% više prodajnih razgovora;
- Prevladati većinu prepreka / odbijanja u prodajnom razgovoru;
- Odraditi kvalitetnu pripremu prije svakog razgovora;
- Povećati postotak prodajnih dodatnih usluga / proizvoda za barem 50%;
- Povećati produktivnosti / profitabilnost svake posjete potencijalnom ili sadašnjem kupcu.
Cilj seminara:
Interaktivni seminar Prodajne vještine ima osnovi cilj da polaznici osjećaju sigurnost da upravljaju svakim prodajnim razgovorom te da bez poteškoća prevladaju prepreke te u konačnici prodaju proizvod / uslugu.
Jedan od važnijih ciljeva je spriječiti prodavače da uđu u tzv. „prezentacijski mod“ i da u svakom od koraka vode računa o klijentovim potrebama ili rješenju njegovih problema. Ujedno svi polaznici će osvijestiti važnost profitabilnosti svake svoje posjete klijentu te svaki razgovor prepoznati kao priliku za prodaju.
U konačnici je cilj povećanje prodaje i rate konverzije prodajnih razgovora za više od 50%.
Seminar je namijenjen:
Sve osobe koje su uključene u B2B ili B2C prodaju. Seminar je koristan za sve voditelje i uposlenike odjela prodaje, komercijaliste, voditelje i uposlenike odjela tele-prodaje i telemarketinga, prodajne savjetnike i predstavnike, voditelje sektora, managere, direktore, obrtnike, vlasnike i sve osobe koje žele unaprijediti svoje prodajne vještine.
- 10.00 – 11.15
Šta je sve prodaja?;
Trendovi u prodaji?;
Prodaja u odnosu na pregovaranje – da li je isto?;
Kako prodajni proces iskoristiti za pregovarački proces?;
Osnove psihologije kupovine – proces odlučivanja o kupovini kod kupca. - 11.30 – 12.30
Vrste kupaca i o čemu ne vodimo dovoljno računa;
Prodajni proces i što nas sprječava da budemo vrhunski prodavači;
Priprema za prodaju i postavljanje ciljeva – uđite u razgovor znajući svoj cilj;
Neverbalna komunikacija. - 13.30. – 14.30
Otvaranje prodajnog razgovora i pobuđivanje interesa kupca;
Kako krenuti u razgovor i odmah ostaviti vrhunski dojam i podlogu za uspješnu prodaju;
Kako preuzeti kontrolu nad razgovorom;
Prikupljanje informacija o kupcu postavljanjem pitanja – NAJBITNIJI KORAK;
Kako pitanjima graditi strukturu samog razgovora – s kojima početi, koja ostaviti za prigovore. - 14.45 – 15.45
Kako prezentirati svoj proizvod da on rješava problem kupcu;
Zašto kod prezentacije proizvoda često griješimo i kako okrenuti prezentaciju u našu korist;
Rješavanje prigovora i vraćanje razgovora;
Što ako kupac ne želi kupiti? Kada i kako je u redu prihvatiti ne?;
Zaključivanje prodaje i nastavak suradnje;
Osnovne greške koje činimo u prodaji;
Prodaja uživo, mailom, telefonom – prednosti i mane. - 15.45 – 16.00
Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa
Ana Brajković, mr.sc., MBA
Nakon 10 godišnje karijere u Tisku i Agrokoru na mjestima Direktora odjela razvoja i Voditelja edukacija pokreće savjetovanje i edukacije zaposlenika unutar tvrtke Filan Artes d.o.o. te tvrtku CIRCLED BUSINESS EDUCATION za korporativne edukacije.
Dosadašnju karijeru u prodaji i ljudskim resursima nadopunjuje nizom usavršavanja, kao što je IEDC Bled School of Management, magisterij na Leeds Metropolitan University te znanstveni magisterij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Ujedno je i edukaciju o prodaji prošla kod Jordana Belforda poznatog kao Vuk s Wall streeta. Trenutno pohađa doktorski studij na Filozofskom fakultetu u Zagrebu.
Osobno je održala preko 4000 edukacija i treninga te piše za Poslovni dnevnik i Slobodnu Dalmaciju na temu prodaje, ljudskih resursa, razvoja zaposlenika i njihovih vještina. Sudionik je svih najvećih svjetskih konferencija o maloprodaji.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Prodajne vještine iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 23. oktobra iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.