Opis:
Odabir najboljih ključnih riječi koristeći Google alate, optimizacija podataka na web-u i smjernice za kreiranje sadržaja. Cilj je da se Vaša web stranica ili webshop pojave na vrhu prve stranice rezultata.
Kako bi poslovi bili uspješni na modernom digitalnom tržištu, moraju biti prisutni i kvalitetno komunicirati na čitavom nizu kanala. Vjerojatno najperspektivniji, ali i najkonkurentniji, kanal su pretraživači. Dnevno se obavi nekoliko milijardi pretraga, a pozicioniranje i dostupnost neke web stranice za relevantne pretraživane termine je od velike važnosti za svako poslovanje.
SEO (Search engine optimization) ili optimizacija zadržaja za pretraživače podrazumijeva niz praksi koje za cilj imaju povećanje vidljivosti neke web stranice ili web shopa u rezultatima pretraga, povećanje prometa preko pretraživača/tražilica, što direktno utiče na kvalitetu samog prometa na web-u.
Na seminaru SEO – Optimizacija prema ključnim riječima, polaznici će naučiti kako stvoriti SEO strategiju i prilagoditi je vlastitoj poslovnoj situaciji te kako je iskoristiti za poboljšanje poslovnih rezultata. Naučit će se snalaziti u moru specijaliziranih SEO alata, istraživati ključne riječi koristeći Google alate i uklopiti ih u širu content ili marketing strategiju, te kako optimizirati tehničke elemente web stranica i web shop-a kako bi one bile dobro optimizirane i za pretraživače, ali i za same posjetitelje.
Ovaj specijalistički seminar je dio naprednog programa usavršavanja u području digitalnog marketinga.
Sve o postavkama i optimizacija prema ljučnim riječima, zajedno sa primjerima dobre prakse sa bh. i regionalnog tržišta, saznajte na jednodnevnom interaktivnom seminaru kojeg će voditi certificirani Google trener i ekspert za digitalni marketing sa višegodišnjim radnim iskustvom Maher Abu Ayman Al-Osta.
Cilj seminara:
Cilj seminara je polaznike naučiti potrebnim kompetencijama kako bi mogli prepoznati SEO potencijal svojih web stranica te rasporediti svoje resurse (vrijeme, ljude i novac) kako bi napravili strategiju povećanja organske vidljivosti i ostvarili povećanje poslovnih rezultata. S obzirom na to da se SEO svodi na niz špekulacija, eksperimenata i testiranja, cilj edukacije je polaznicima pružiti teorijski i praktični okvir koji će im omogućiti da analizom tržišta i konkurencije naprave neprobojnu SEO strategiju i uspješno je uklope u općenitu marketinšku strategiju. Kroz kombinaciju tehničke optimizacije, optimizacije sadržaja te analize tržišta, polaznicima će biti jasno šta je sve potrebno da bi njihova stranica privlačila relevantne posjetitelje i kako posjetitelje pretvoriti u korisnike, te na tome izgraditi održivi poslovni model za online / digitalno poslovanje.
Seminar je namijenjen:
Ciljna skupina polaznika su content kreatori, web i marketing menadžeri te svi oni koji žele svoje poslovanje djelomično ili u potpunosti temeljiti na web stranici ili web shopu. Ako ste vlasnik web stranice ili web shopa ili ste zaduženi za njihovo održavanje i upravljanje, ovaj seminar će pomoći u tome da naučite kako povećati svoju prisutnost na pretraživačima, kako povećati količinu i kvalitetu organskog prometa (trafficking) te kako posjetitelje pretvoriti u korisnike i kako popraviti poslovne rezultate.
SEO (Search Engine Optimization) je skup alata, uputa, tehnika i metoda kojima je zadaća poboljšati poziciju web stranica na Internet pretraživačima poput Google, Yahoo ili Binga. Cilj optimizacije je povećati posjećenost web stranice ili web shop-a direktno sa pretraživača na način da se stranice prikažu u vrhu rezultata pretraživanja i ostvare znatno veću posjećenost, a time i veću komercijalnu vrijednost.
Specijalistički seminar je namijenjen osobama koje se bave razvojem i dizajnom web stranica, ali i svima koji posluju i prisutni su na Internetu te žele povećati vidljivost i doseg svojih stranica. Naučit ćete kako ispravno opisivati web stranice da ih pretraživači samo znaju indeksirati i upoznati alate s kojima možete utvrditi i povećati vidljivost web sitea na Internetu. Istovremeno, upoznat ćemo vas s opasnostima krivog korištenja i zamki koje mogu naštetiti stranici i reputaciji proizvoda i usluga koje pružate.
- 10.00 – 11.15
Kome je SEO potreban i zašto optimiziramo web stranice?;
Tehnička analiza web stranice – nedostaci i prostor za napredak;
Analiza i praćenje konkurencije prema ključnim riječima (Keywords); - 11.30 – 12.30
Važnost kreiranja kvalitetnog sadržaja u optimizaciji web stranica;
Tehnički SEO – linkovi, metatagovi, konleracije između stranica;
Onsite SEO – kreiranje sadržaja i linkova po ključnim riječima (Keywords); - 13.30. – 14.30
Offsite SEO – kreiranje sadržaja za blogove, Referral Linkovi i PR objave;
Lokalni SEO – kreiranja sadržaja po lokalnim i aktualnim temama; - 14.45 – 15.45
Social networking – kreiranje sadržaja za Facebook i Instagram (link building);
Izbor ključnih riječi za Google oglašavanje (Google Search i Google Display Network); - 15.45 – 16.00
Kreiranje izvještaja o SEO i SEM aktivnostima i rezultatima.
Maher Abu Ayman Al-Osta
Rođen je u Bejrutu (Liban), a trenutno živi i radi u Sarajevu. Pionir je digitalnog marketinga u BiH sa radnim iskustvom na domaćem, regionalnom i međunarodnom tržištu (zemlje EU i Golfskog zaljeva). Radio je na razvoju i uspostavljanju digital marketing strategija, PR-a i online komunikacije za mnoge velike kompanije.
U svom dosadašnjem radu realizirao je preko 500 uspješnih Google Ads kampanja, a njegova ekspertiza je SEO (Search Engine Optimization) & SEM (Search Engine Marketing), odnosno upravljanje ključnim riječima i kreiranje online sadržaja s ciljem boljeg pozicioniranja na Google tražilicama. Pored digitalnog marketinga, online komunikacije i online oglašavanja putem socijalnih mreža, poslijednjih pet godina radi kao konsultant na razvojnim projektima digitalizacije, digitalne transformacije i e-Commerce rješenja za mala, srednja i velika preduzeća u BiH i Ex-Yu regionu. Digitalna transformacija i optimizacija procesa rada uvođenjem tehnologije u vidu web i mobilnih aplikacija su izazovi sa kojima se svakodnevno susreće u svom radu. Do sada je realizirao mnoge edukacije iz oblasti digitalnog marketinga, online komunikacija i oglašavanja za predstavnike medija u BiH te marketing menadžere malih i srednjih kompanija širom regiona. Zaljubljenik je u prirodne ljepote Bosne i Hercegovine, aktivno planinari i rekreativno vozi bicikl.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru SEO – Optimizacija web stranica za pretraživače iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 28. novembra iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.