Opis:
Coaching je alat koji pomaže ljudima aktivirati ličnu snagu i unutarnji ustroj te ih opremiti praktičnim alatima kako bi premostili lične i poslovne izazove.
Savremeni poslovni psiholozi su saglasni da su neke od ključnih karakteristika modernih lidera:
- sposobnost kreiranja vizije kompanije
- vještina komunikacije potrebna da se vizija prenese uposlenicima
- vještina komunikacije potrebna da se vizija prenese uposlenicima
Svijet se ubrzano mijenja. Tradicionalni stil rukovođenja nema odjeka na savremenog radnika. Nove generacije uposlenika ne žele biti pod konstantnim pritiskom nadređenih, a visoka zarada i benefiti više nisu garant produktivnosti i odanosti uposlenika.
Šta je to što uposlenici žele? Žele biti motivisani i inspirisani.
Međutim, uprkos ovim činjenicama, današnje liderstvo se i dalje mahom zasniva na tradicionalnim metodama rukovođenja s osloncem na moći, autoritetu i strahopoštovanju. Ovo je ujedno i razlog zašto se veliki broj kompanija trenutno suočava sa izazovima poput:
- niska motivacija uposlenika
- smanjena radna efikasnost
- velika fluktuacija
- otežano privlačenje talenata na tržištu rada
- nezainteresovanost mlađih generacija za rad
U cilju rješavanja ovih hroničnih izazova savremenog upravljanja ljudskim resursima, sve veći broj kompanija se okreće novim metodologijama i testira nove mogućnosti i alate.
Jedan od tih alata je coaching koji je za vrlo kratko vrijeme zauzeo stabilno i počasno mjesto u uspješnim poslovnim sistemima, te se nerijetko naziva i premium liderskim alatom.
Coaching je metod koji omogućava uposlenicima da se povežu sa svojim vrijednostima i vrijednostima kompanije, da ostvare ono što zaista žele i što im je važno, da postignu željeni kvalitet rada i prevashodno da im put do željenog rezultata postane jasan i dostižan.
Coaching je kreativan odnos između kouča/trenera i klijenta (pojedinca ili tima), čiji je fokus usklađivanje ciljeva organizacije i ciljeva pojedinaca, odnosno timova.
Coaching metod počiva na vještini aktivnog slušanja i umjetnosti postavljanja pravih pitanja. Prema ovome, coaching nije isto što i mentorisanje, terapija niti dijeljenje savjeta.
Cilj seminar:
Cilj edukacije je podignuti razinu participativnog vođenja i coaching kulture, te posljedično povećati odgovornost za svoj posao kod uposlenika.
Seminar je namijenjen:
Menadžerima i rukovodiocima timova koji žele da razvijaju svoje liderske vještine, preduzetnicima koji razvijaju svoj biznis, prodavcima koji žele novi pristup u prodaju svojih proizvoda i usluga, HR profesionalcima, svima koji žele da rade na sebi.
- 10.00 – 10.45
Naučićete kako se vodi coaching proces u poslovnom okruženju - 11.00 – 11-45
Unaprijedićete svoje vještine aktivnog slušanja - 12.30 – 13.30
Upoznaćete se sa setom coaching pitanja potrebnih za svaku fazu coaching procesa - 13.45 – 14.45
Upoznaćete metode koje stavljaju fokus na najbolji mogući ishod - 15.00 – 16.00
Steći ćete vještinu građenja odnosa sa sagovornikom
Marija Dajić HR Consultant,
Marija je godinama posvećena ličnom i profesionalnom razvoju pojedinaca i organizacija. Advokatsku karijeru svojevremeno je zamijenila karijerom u industriji ljudskih resursa kako bi, po njenim riječima, živjela svoj poziv i svrhu. Kao iskusan HR-ovac sa internacionalnom karijerom u jednoj globalnoj osiguravajućoj kući, a zatim i kao HR konsultant i Product Owner u najvećoj regionalnoj agenciji za trening i razvoj uposlenika, Marija se najprije specijalizovala u oblasti treninga uposlenika i top menadžmenta, da bi se potom odvažno upustila u samostalnu karijeru zasnovanu na principima individualnog rada sa klijentima i holističkog pristupa rješavanju svih izazova savremenog života i rada. Kada izađe iz uloge poslovne žene, Marija ostaje radoznali istraživač ljudske prirode i posvećena partnerica i majka.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Coachingom do rezultata iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 01. aprila iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.