fbpx
Datum održavanja: 23. april
10.00h - 17.00h
Edukacijski centar i Online uživo
Seminar je ograničen na 14 učesnika!

Opis:

Trgovina putem interneta, internet trgovina ili online prodaja (E-commerce, elektronska trgovina, online shopping) je u današnje vrijeme sve zastupljeniji oblik trgovine. Za razliku od klasične prodavnice koja zahtjeva veliko ulaganje u infrastrukturu (police, reklamu, zaposlene, dodatnu opremu i slično), organizacija Internet trgovine je puno jeftinija. Obično se pokreće uz klasičnu trgovinu, ali i potpuno samostalno koristeći nove tehnologije za povlačeneje robe direktno iz magacina i slanje kupcima na kućnu adresu koristeći usluge brze pošte ili dostave.

U BiH svi potencijali #Internet trgovine nisu još uvijek u potpunosti prepoznati, a naš cilj jeste da približimo ovu temu našim polaznicima semirana koji razmišljaju o ovoj vrsti djelatnosti ili su već pokrenuli neki vid online prodaje, bilo to putem webshop-a, Facebook-a ili Olx.ba.

Tokom jednodnevnog interaktivnog seminara usvojite osnovne smjernice za uspostavljanje uspješnog webshop-a, razvoj potpunog e-commerce rješenja te integraciju payment sistema za naplatu putem interneta iz BiH, zemalja regiona ili inostrastva. Kroz uspješne primjere iz prakse, vodit će Vas certificirani Google trener i ekspert za digitalni marketing sa višegodišnjim radnim iskustvom na domaćem i međunarodnom nivou Maher Abu Ayman Al-Osta.

Tokom jednodnevnog interaktivnog seminara, osvrnut ćemo se na prednosti online trgovine:

Internet je tržište bez granica i omogućava globalno poslovanje širom svijeta. Do sad smo bili ograničeni na mali segment tržišta koji se odnosi na jedno mjesto, naselje ili grad, a sada svoje proizvode ili usluge možemo da nudimo širom svijeta, jednostavno i brzo, bez ograničenja.

Niži troškovi poslovanja – pokretanje webshop-a zahtijeva daleko manje troškove od otvaranja klasične trgovine, a samim tim otvara se mogućnost reinvestiranja novonastale dobiti u promociju webshop-a, online oglašavanje i digitalni marketing.

Online ili internet trgovina radi 24 sata dnevno, 7 sati sedmično, 365 dana u godini. To omogućava stvaranje većeg prometa u odnosu na klasične trgovine koje su ograničene radnim vremenom ili radnim danima.

Omogućen je potpuni komfor i dodatni benefit za kupce – Vaš kupac iz udobnosti svoga doma ili kancelarije, pristupa online prodavnici, vrši plaćanje i čeka dostavu proizvoda na kućnu adresu.

Česta dilema jeste koliko je zaista sigurno kupovati nešto putem interneta? Sigurnost kupovine na Internetu je izjednačena sa trgovinom putem kartica i POS terminala. Na internetu čak imate i posredničke servise koji povećavaju sigurnost kupovine. Ovoj temi ćemo posebno dati važnost.

Informacije o aktuelnim cijenama i popustima su uvijek dostupne. Na ovaj način, Vaši kupci štede vrijeme koje bi proveli obilazeći klasične trgovine i štede novac lakšim poređenjem cijena pojedinih trgovina, roba, usluga ili artikala. Ovo je velika prednost i za kupca i za prodavca.

Online trgovina Vam nudi mogućnost da ponudite, prodate ili nabavite proizvode ili usluge koje se trenutno ne nude na domaćem tržištu. Pozitivna iskustva drugih potrošača pomažu kupcu da ocijene kvalitet Internet trgovine, webshop-a i samog trgovca te stekne dodatno povjerenje.

Kada ste u svojstvu online prodavca potrudit ćete se da kvalitet usluga dovedete na najviši mogući nivo, kako bi zadovoljili svoje kupce. Broj Internet korisnika i broj potrošača koji kupuju proizvode i usluge putem interneta u BiH, svakim danom je sve veći, a ove i naredne godine očekuje se domaniantna ekspanzija online trgovine u odnosu na klasične, zastarjele metode.

Tokom jednodnevnog interaktivnog seminra, dotaći ćemo se i zakonskih okrivra u kojima treba da poslujete ukoliko već imate ili pokrećete webshop ili internet trgovinu u Bosni i Hercegovini.

U BiH Internet trgovina je regulisana Zakonom o unutrašnoj trgovini („Sl. novine FBiH“, broj 40/10). Trgovinom se mogu baviti fizička lica (samostalni poduzetnici) registrovani u Općini i pravna lica (firme) registrovane kod nadležnog suda. Osnovna razlika jeste da se fizička lica mogu baviti ISKLJUČIVO trgovinom na malo dok se pravna lica mogu baviti trgovinom na malo i veliko. 

Cilj seminara:

Ovo je prilika da naučite kako pokrenuti uspješan webshop ili online trgovinu. Učešćem na ovom seminaru o e-trgovini naučit ćete sve tajne i legitimne provjerene načine za postavljenje e-poslovanja i vrlo brzo početi zarađivati online, bez velikih ulaganja. Ove edukacije izvrsna su prilika da naučite više detalja o modelima e-poslovanja u BiH i regiji. Naučit ćete kako profitirati od webshop-a i e-trgovine uz podršku blog tekstova, digitalnog marketinga i PR-a. Ovaj trening će vas prosvijetliti o tome kako možete postati sam sebi šef ako još uvijek tražite zaposlenje ili kako da ostvarujete dodatni prihod, a da to ne utječe na vaš trenutni posao.

Seminar je namijenjen:

Vlasnici trgovina (online ili offline), te voditelji webshopova. Vlasnici trgovina će dobiti uvid u načine kojima mogu povećati ukupnu prodaju uz pokretanje ili optimizaciju online prodajnog mjesta. S druge strane, voditelji webshopova će dobiti sve potebne informacije kako bi mogli izgraditi uspješan webshop shodno ciljevima i budžetima kompanije.

Teme i raspored edukacije
  • 10.00 – 11.30
    Strategija za razvoj webshopa
    Kako odabrati i razviti optimalnu platformu za webshop?
    Pokretanje i razvoj webshopa, sopstveno rješenje ili prilagodba postojećih online plaformi
    Odabrati i implementirati dobru strategiju naplate (načini plaćanja, dostupni payment sistemi)
  • 11.40 – 13-15
    Obezbijediti brzu dostavu
    Kako odabrati način dostave i najboljeg dostavljača (brza pošta)?
  • 13.45 – 15.00
    Digitalni marketing za webshopove
    Kako napraviti plan online promocije i digitalnog marketinga webshopa?
  • 15.15 – 16.00
    Kako stvoriti ekosistem – povezati webshop sa računovodstvom i magacinom?
    Kako uskladiti web shop sa zakonima – uskladiti webshop sa zakonom i izbjeći zakonske kazne.
  • 16.00 – 16.15
    Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa.
Predavač

Maher Abu Ayman Al-Osta

Rođen je u Bejrutu (Liban), a trenutno živi i radi u Sarajevu. Pionir je digitalnog marketinga u BiH sa radnim iskustvom na domaćem, regionalnom i međunarodnom tržištu (zemlje EU i Golfskog zaljeva). Radio je na razvoju i uspostavljanju digital marketing strategija, PR-a i online komunikacije za mnoge velike kompanije.
U svom dosadašnjem radu realizirao je preko 500 uspješnih Google Ads kampanja, a njegova ekspertiza je SEO (Search Engine Optimization) & SEM (Search Engine Marketing), odnosno upravljanje ključnim riječima i kreiranje online sadržaja s ciljem boljeg pozicioniranja na Google tražilicama. Pored digitalnog marketinga, online komunikacije i online oglašavanja putem socijalnih mreža, poslijednjih pet godina radi kao konsultant na razvojnim projektima digitalizacije, digitalne transformacije i e-Commerce rješenja za mala, srednja i velika preduzeća u BiH i Ex-Yu regionu. Digitalna transformacija i optimizacija procesa rada uvođenjem tehnologije u vidu web i mobilnih aplikacija su izazovi sa kojima se svakodnevno susreće u svom radu. Do sada je realizirao mnoge edukacije iz oblasti digitalnog marketinga, online komunikacija i oglašavanja za predstavnike medija u BiH te marketing menadžere malih i srednjih kompanija širom regiona. Zaljubljenik je u prirodne ljepote Bosne i Hercegovine, aktivno planinari i rekreativno vozi bicikl.

Cijena

Kotizacija za učešće na seminaru E-commerce online prodaja putem interneta iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 18. aprila iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

In-House edukacije

Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.