fbpx
Datum održavanja: 16. novembar
10.00h - 17.00h
Edukacijski centar i Online uživo
Seminar je ograničen na 16 učesnika!

Opis:

Termin Employer Branding postaje sve popularniji posljednjih godina. Sam termin je zaživio još od 90tih godina, da bi danas postao jedan od specijalizovanih funkcija u okviru HR odjeljenja.

Employer Branding jednostavno označava način na koji tržište percipira vašu kompaniju i to posmatrano iz ugla uposlenika. 

Šta znači Employer Branding?

Employer brand opisuje reputaciju radnog mjesta koje vaša kompanija pruža, za razliku od generalizovanog korporativnog brenda koji se prezentuje kupcima. 

Employer branding označava strategiju kojom se vaša kompanija predstavlja tržištu rada u potrazi za novim talentovanim uposlenicima. 

Upravo zbog savremene trke za talentima na tržištu rada, Employer branding je postala krucijalna HR funkcija posljednjih godina. Kao što se marketing vaše kompanije trudi da privuče i zadrži vaše korisnike usluga i kupce proizvoda, isto tako HR odjeljenja osmišljavaju strategije kako da privuku i zadrže uspješne uposlenike.

Stoga smo za vas kreirali specijalistički seminar koji će vam pomoći da od nule izgradite, ali i unaprijedite vašu postojeću Employer Branding strategiju.

Kroz interaktivni seminar će vas voditi Marija Sinanović, dugogodišnji iskusni HR Consultant, certificirani NLP trener, PCM Trener i Kouč.

Cilj edukacije:

Upoznati polaznike šta je Employer Brand i koja je njegova važnost za privlačenje novih i zadržavanje postojećih talenata, kako informisati potencijalne kandidate o kompaniji, kako kreirati Employer Brand, koji su važni elementi strategije Employer Brandinga, kako definirati EVP (Employee Value Proposition), šta je employee experience, koje aktivnosti su nužne za promociju Employer Branda, ko bi sve trebao i morao učestvovati u stvaranju Employer branda i kako mjeriti učinke Employer branda.

Edukacija je namijenjena:

Voditeljima i uposlenicima odjela ljudskih potencijala, HR-a i kadrovskih službi, profesionalcima koji se bave unapređenjem i razvojem sistema upravljanja ljudskim resursima, direktorima i vlasnicima kompanija koji žele raditi na zadržavanju i privlačenju zaposlenika, marketinškim stručnjacima koji će raditi na employer brandingu.

Teme i raspored edukacije
  • 10.00 – 11.15
    Kako da kreirate EVP (employer value proposition) koji će vam pomoći da privučete, zaposlite i zadržite najbolje talente;
  • 11.30 – 12.30

    Realne poslovne primjere (case study-je) iz različitih industrija;

  • 13.30. – 14.30
    Krucijalne vještine za privlačenje talenata;
  • 14.45 – 15.45
    Naoružajte se strategijama, alatima i uvidima koji su vam potrebni da izvršite uticaj unutar svoje kompanije i podignete svoju karijeru na viši nivo;
  • 15.45 – 16.00
    Pitanja i odgovori.
Predavač

Marija Sinanović, dugogodišnji iskusni HR Consultant, certificirani NLP trener, PCM Trener i Kouč.

Marija je godinama posvećena ličnom i profesionalnom razvoju pojedinaca i organizacija. Advokatsku karijeru svojevremeno je zamijenila karijerom u industriji ljudskih resursa kako bi, po njenim riječima, živjela svoj poziv i svrhu. Kao iskusan HR-ovac sa internacionalnom karijerom u jednoj globalnoj osiguravajućoj kući, a zatim i kao HR konsultant i Product Owner u najvećoj regionalnoj agenciji za trening i razvoj uposlenika, Marija se najprije specijalizovala u oblasti treninga uposlenika i top menadžmenta, da bi se potom odvažno upustila u samostalnu karijeru zasnovanu na principima individualnog rada sa klijentima i holističkog pristupa rješavanju svih izazova savremenog života i rada. Kada izađe iz uloge poslovne žene, Marija ostaje radoznali istraživač ljudske prirode i posvećena partnerica i majka.

Cijena

Kotizacija za učešće na seminaru Employer Branding iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 10. novembara iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

In-House edukacije

Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.