Opis:
Termin Employer Branding postaje sve popularniji posljednjih godina. Sam termin je zaživio još od 90tih godina, da bi danas postao jedan od specijalizovanih funkcija u okviru HR odjeljenja.
Employer Branding jednostavno označava način na koji tržište percipira vašu kompaniju i to posmatrano iz ugla uposlenika.
Šta znači Employer Branding?
Employer brand opisuje reputaciju radnog mjesta koje vaša kompanija pruža, za razliku od generalizovanog korporativnog brenda koji se prezentuje kupcima.
Employer branding označava strategiju kojom se vaša kompanija predstavlja tržištu rada u potrazi za novim talentovanim uposlenicima.
Upravo zbog savremene trke za talentima na tržištu rada, Employer branding je postala krucijalna HR funkcija posljednjih godina. Kao što se marketing vaše kompanije trudi da privuče i zadrži vaše korisnike usluga i kupce proizvoda, isto tako HR odjeljenja osmišljavaju strategije kako da privuku i zadrže uspješne uposlenike.
Stoga smo za vas kreirali specijalistički seminar koji će vam pomoći da od nule izgradite, ali i unaprijedite vašu postojeću Employer Branding strategiju.
Cilj edukacije:
Upoznati polaznike šta je Employer Brand i koja je njegova važnost za privlačenje novih i zadržavanje postojećih talenata, kako informisati potencijalne kandidate o kompaniji, kako kreirati Employer Brand, koji su važni elementi strategije Employer Brandinga, kako definirati EVP (Employee Value Proposition), šta je employee experience, koje aktivnosti su nužne za promociju Employer Branda, ko bi sve trebao i morao učestvovati u stvaranju Employer branda i kako mjeriti učinke Employer branda.
Edukacija je namijenjena:
Voditeljima i uposlenicima odjela ljudskih potencijala, HR-a i kadrovskih službi, profesionalcima koji se bave unapređenjem i razvojem sistema upravljanja ljudskim resursima, direktorima i vlasnicima kompanija koji žele raditi na zadržavanju i privlačenju zaposlenika, marketinškim stručnjacima koji će raditi na employer brandingu.
- 10.00 – 11.15
Kako da kreirate EVP (employer value proposition) koji će vam pomoći da privučete, zaposlite i zadržite najbolje talente; - 11.30 – 12.30
Realne poslovne primjere (case study-je) iz različitih industrija;
- 13.30. – 14.30
Krucijalne vještine za privlačenje talenata; - 14.45 – 15.45
Naoružajte se strategijama, alatima i uvidima koji su vam potrebni da izvršite uticaj unutar svoje kompanije i podignete svoju karijeru na viši nivo; - 15.45 – 16.00
Pitanja i odgovori.
Marija Sinanović, dugogodišnji iskusni HR Consultant, certificirani NLP trener, PCM Trener i Kouč.
Marija je godinama posvećena ličnom i profesionalnom razvoju pojedinaca i organizacija. Advokatsku karijeru svojevremeno je zamijenila karijerom u industriji ljudskih resursa kako bi, po njenim riječima, živjela svoj poziv i svrhu. Kao iskusan HR-ovac sa internacionalnom karijerom u jednoj globalnoj osiguravajućoj kući, a zatim i kao HR konsultant i Product Owner u najvećoj regionalnoj agenciji za trening i razvoj uposlenika, Marija se najprije specijalizovala u oblasti treninga uposlenika i top menadžmenta, da bi se potom odvažno upustila u samostalnu karijeru zasnovanu na principima individualnog rada sa klijentima i holističkog pristupa rješavanju svih izazova savremenog života i rada. Kada izađe iz uloge poslovne žene, Marija ostaje radoznali istraživač ljudske prirode i posvećena partnerica i majka.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Employer Branding iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 10. novembara iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.