Opis:
Interna kontrola je proces koji provode svi nivoi menadžmenta i radnici kompanije sa svrhom podrške ostvarenju ciljeva vezanih uz poslovanje, izvještavanje i usklađenost s eksternom i internom revizijom i regulativom. Efikasno upravljanje rizicima nemoguće je bez efikasnog sistema internih kontrola, posebno u trenutnim okolnostima pandemije na koje je teško utjecati i upravljati istima. Upravljanje rizicima i procesima direktno je povezano sa sistemom internih kontrola. U doba pandemije izazvane COVID 19, povećanjem rizika i nesigurnosti u poslovanju, sistem internih kontrola sve više dobiva na značaju.
Interna revizija je kontrolna funkcija koja stvara dodatnu vrijednost na način da nezavisno i objektivno procjenjuje učinkovitost upravljanja rizicima i kontrolama. Interna revizija pomaže kompaniji u ispunjenju ciljeva i poboljšanju poslovanja. Interna revizija ima posebnu ulogu, budući da procjenjuje efikasnost sistema internih kontrola i upravljanja rizicima i to u svim poslovnim procesima i svim organizacijskim jedinicama. Svojim preporukama interna revizija utječe na smanjivanje rizika na prihvatljivu razinu, stoga bi odjel interne revizije trebala imati svaka kompanija, a ne samo one kojima je to zakonska obaveza.
Efikasnost internih procesa i mjerenje rizika povezanih uz iste sve više dolazi u fokus svakodnevnog poslovanja. Fokus je na optimizaciji rukovođenja, s akcentom na značaj internih kontrola i ulogu interne revizije u upravljanju rizicima i procesima, u cilju postizanja što veće efikasnosti i izvrsnosti u poslovanju.
Cilj seminar:
Cilj edukacije je moći identifikovati potencijale pomoću postojećih upravljačkih instrumenata tokom rada, analizirati temeljne procese i rizike i istaknuti mjere za optimizaciju. Fokus je na upravljanju po principu vrijednost za novac, upravljanju rizicima i procesima kroz internu kontrolu, reviziju i efikasnu komunikaciju.
Cilj radionice je kroz više praktičnih primjera i vježbi upoznati učesnike sa:
- Konceptom i svrhom sistema internih kontrola u efikasnom upravljanju rizicima i procesima
- Dizajniranjem efikasne kontrole u procesu rada, implementiranjem i nadziranjem iste
- Konceptom i svrhom interne revizije, metodologijom provođenja interne revizije, utjecajem na upravljanje rizicima i procesima, te utjecajem na korporativno upravljanje u cjelini
- Procesima optimizacije u kompaniji
- Potrebnim inputima za izradu mape procesa i registra rizika
- Analizom za poboljšanje operativnih, ključnih i strateških procesa
Seminar je namijenjen:
Vlasnicima i svim razinama menadžmenta u kompaniji ili instituciji, tim liderima i projekt menadžerima, internim i eksternim revizorima, odjelima upravljanja rizicima i kontrolom kvaliteta, interne revizije, računovodstva i finansija, radnicima koji rade na usklađenosti poslovanja i izvještavanja, unaprijeđenju poslovnih procesa te svima onima koji učestvuju u izradi internih akata (procedura, smjernica, uputstava, uputa za rad i sl.).
- 10.00 – 11.15
Definicija i područje primjene internih kontrola, COSO model internih kontrola - 11.30 – 12.30
Osnova, primjena i uloga interne revizije, međunarodni i regulatorni okvir
- 13.30. – 14.30
IZRADA MAPE PROCESA Definicije, karakteristike, upravljanje, vrste i analiza procesa - 14.45 – 15.45
IZRADA REGISTRA RIZIKA Definicije, karakteristike, upravljanje, vrste i analiza rizika - 15.45 – 16.00
Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa
dr.sc. Mirna Pajević Rožajac, ovlašteni eksterni i interni revizor
Rođena je u Sarajevu, gdje završava osnovnu i srednju školu, nakon čega upisuje Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, te diplomira 2009. godine u oblasti finansijskog menadžmenta i magistrira na istom fakultetu 2011. godine u oblasti makrofinansijskog menadžmenta. Nakon toga upisuje doktorski studij na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu kreiran u okviru Tempus projekta u suradnji s Faculty of Economics and Business, University of Vienna i Faculty of Economics, University of Ljubljana, smjer Menadžment / Business koji s uspjehom završava odbranom doktorske teze 2016. godine u oblasti finansijskog menadžmenta. Nosilac je mnogih priznanja i nagrada, od kojih se ističe da je dva puta bila nosilac „Summa cum laude“ (diplomski i postdiplomski studij završen sa najvećim priznanjem).
Svoju profesionalnu karijeru započinje u konsultantskoj kući na poslovima praćenja propisa, predavanja i poslovnog konsaltinga, koji regulišu oblasti računovodstva, revizije, finansija, poreza, kontrolinga i radnih odnosa i sl. Nakon toga nastavlja sa radom u telekom sektoru na poslovima finansijskog kontrolinga i troškovnog računovodstva i nastavlja se razvijati u dijelu projekt menadžmenta i graditi karijaru većinom kao finansijski konsultant.
Tokom svoje poslovne karijere završila je niz stručnih i specijalističkih seminara i treninga, te postala ovlašteni eksterni i interni revizor za oblast privredu, finansijske institucije, informacione tehnologije i budžet, certificirani računovođa, sudski vještak, ekspert iz oblasti nekretnina i upravljanja imovinom i konsultant sa višegodišnjim radnim i predavačkim iskustvom.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Značaj internih kontrola i revizije u efikasnom upravljanju rizicima i procesima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 24. aprila iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.