![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2022/03/interne-kontrole.jpg)
Opis:
Kako upravljati rizicima i na koji način smanjiti rizike a optimizirati procese u kompaniji? Kako napraviti mapu procesa i registar rizika? Kako nam pomažu interne kontrole i interna revizija? Interna kontrola je proces koji provode svi nivoi menadžmenta i radnici kompanije sa svrhom podrške ostvarenju ciljeva vezanih uz poslovanje, izvještavanje i usklađenost s eksternom i internom revizijom i regulativom. Efikasno upravljanje rizicima nemoguće je bez kvalitetnog sistema internih kontrola i uloge interne revizije, što se posebno pokazalo u vanrednim okolnostima na koje je teško utjecati i upravljati istima. Upravljanje rizicima i procesima direktno je povezano sa sistemom internih kontrola i obratno.
Interna revizija je kontrolna funkcija koja stvara dodatnu vrijednost na način da nezavisno i objektivno procjenjuje učinkovitost upravljanja rizicima i kontrolama. Interna revizija pomaže kompaniji u ispunjenju ciljeva i poboljšanju poslovanja. Interna revizija ima posebnu ulogu, budući da procjenjuje efikasnost sistema internih kontrola i upravljanja rizicima i to u svim poslovnim procesima i svim organizacijskim jedinicama. Svojim preporukama interna revizija utječe na smanjivanje rizika na prihvatljivu razinu, stoga bi odjel interne revizije trebala imati svaka kompanija, a ne samo one kojima je to zakonska obaveza.
Efikasnost internih procesa i mjerenje rizika povezanih uz iste sve više dolazi u fokus svakodnevnog poslovanja. Fokus je na optimizaciji rukovođenja, s akcentom na značaj internih kontrola i ulogu interne revizije u upravljanju rizicima i procesima, u cilju postizanja što veće efikasnosti i izvrsnosti u poslovanju.
Cilj seminara:
Cilj edukacije je na praktičan način analizirati temeljne procese i rizike unutar kompanija i istaknuti mjere za optimizaciju. Fokus je na upravljanju po principu vrijednost za novac, upravljanju rizicima i procesima kroz internu kontrolu, reviziju i efikasnu komunikaciju.
Cilj radionice je kroz više praktičnih primjera i vježbi upoznati učesnike sa:
- Konceptom i svrhom sistema internih kontrola u efikasnom upravljanju rizicima i procesima,
- Dizajniranjem efikasne kontrole u procesu rada, implementiranjem i nadziranjem iste,
- Konceptom i svrhom interne revizije, metodologijom provođenja interne revizije, utjecajem na upravljanje rizicima i procesima, te utjecajem na korporativno upravljanje u cjelini,
- Zakonskim okvirom u BiH koji tretira ovu problematiku,
- Procesima optimizacije u kompaniji,
- Potrebnim inputima za izradu mape procesa i registra rizika,
- Analizom za poboljšanje operativnih, ključnih i strateških procesa.
Seminar je namijenjen:
Vlasnicima i svim razinama menadžmenta u kompaniji ili instituciji, tim liderima i projekt menadžerima, internim i eksternim revizorima, odjelima upravljanja rizicima i kontrolom kvaliteta, internoj reviziji, računovodstvu i finansijama, radnicima koji rade na usklađenosti poslovanja i izvještavanja, unaprijeđenju poslovnih procesa te svima onima koji učestvuju u izradi internih akata (procedura, smjernica, uputstava, uputa za rad i sl.).
- 10.00 – 11.15
I BLOK: Definicija i područje primjene internih kontrola, COSO model internih kontrola - 11.30 – 12.30
II BLOK: Osnova, primjena i uloga interne revizije, međunarodni i regulatorni okvir - 13.30. – 14.30
III BLOK: IZRADA MAPE PROCESA Definicije, karakteristike, upravljanje, vrste i analiza procesa - 14.45 – 15.45
IV BLOK: IZRADA REGISTRA RIZIKA Definicije, karakteristike, upravljanje, vrste i analiza rizika - 15.45 – 16.00
Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa
dr.sc. Mirna Pajević Rožajac, ovlašteni eksterni i interni revizor
Rođena je u Sarajevu, gdje završava osnovnu i srednju školu, nakon čega upisuje Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, te diplomira 2009. godine u oblasti finansijskog menadžmenta i magistrira na istom fakultetu 2011. godine u oblasti makrofinansijskog menadžmenta. Nakon toga upisuje doktorski studij na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu kreiran u okviru Tempus projekta u suradnji s Faculty of Economics and Business, University of Vienna i Faculty of Economics, University of Ljubljana, smjer Menadžment / Business koji s uspjehom završava odbranom doktorske teze 2016. godine u oblasti finansijskog menadžmenta. Nosilac je mnogih priznanja i nagrada, od kojih se ističe da je dva puta bila nosilac „Summa cum laude“ (diplomski i postdiplomski studij završen sa najvećim priznanjem).
Svoju profesionalnu karijeru započinje u konsultantskoj kući na poslovima praćenja propisa, predavanja i poslovnog konsaltinga, koji regulišu oblasti računovodstva, revizije, finansija, poreza, kontrolinga i radnih odnosa i sl. Nakon toga nastavlja sa radom u telekom sektoru na poslovima finansijskog kontrolinga i troškovnog računovodstva i nastavlja se razvijati u dijelu projekt menadžmenta i graditi karijaru većinom kao finansijski konsultant.
Tokom svoje poslovne karijere završila je niz stručnih i specijalističkih seminara i treninga, te postala ovlašteni eksterni i interni revizor za oblast privredu, finansijske institucije, informacione tehnologije i budžet, certificirani računovođa, sudski vještak, ekspert iz oblasti nekretnina i upravljanja imovinom i konsultant sa višegodišnjim radnim i predavačkim iskustvom.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Interne kontrole i revizija u efikasnom upravljanju rizicima i procesima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 15. januara iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/10/arijana-50x50.jpg)
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.
![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/09/ena-50x50.jpg)