Radionica: Intervju zasnovan na kompetencijama
Datum održavanja: 10.07.2025.
10.00h - 17.00h
Edukacijski centar i Online uživo
Edukacija je ograničena na 16 učesnika!

Opis

U savremenim poslovnim uslovima, donošenje pravovremenih i kvalitetnih kadrovskih odluka ključno je za uspjeh svakog tima i organizacije. Međutim, tradicionalni načini provođenja intervjua često ostavljaju prostor za subjektivnost i greške u procjeni kandidata. Intervju zasnovan na kompetencijama (Behavioral Interviewing) se izdvojio kao najpouzdaniji alat u selekciji i razvoju kadrova jer se fokusira na ono što je najvažnije, konkretna ponašanja kandidata u realnim poslovnim situacijama. Ova radionica će vas osposobiti da vodite strukturirane, fokusirane i pouzdane intervjue koji donose prave informacije za odlučivanje.

Kroz interaktivnu radionicu će vas voditi Borko Kikić iskusni trener i stručnjak za edukaciju odraslih, poznat po svojoj energiji, pristupačnosti i praktičnim metodama rada. Kroz kombinaciju interaktivnih vježbi, refleksija i grupnog rada, vodi vas ka razvoju autentičnog stila trenera.

Šta ćete naučiti?

Cilj edukacije:

Osnažiti učesnike da vode kompetentne, objektivne i profesionalne intervjue koji donose mjerljive koristi za kompaniju, kroz bolje odluke pri zapošljavanju, smanjenu fluktuaciju i efikasnije razvojne procese.

Kome je namijenjena edukacija?

Radionica je namijenjena HR stručnjacima, menadžerima i tim liderima koji učestvuju u procesu selekcije i razvoja zaposlenih.

Teme i raspored edukacije
  • 10.00 – 11.30
    Uvod u kompetencijski intervju: zašto i kada ga koristiti
    Ključne kompetencije i kako ih precizno definisati
  • 11:45 – 13:00
    Tehnike postavljanja pitanja: STAR metodologija
    Vježba: priprema pitanja za konkretnu poziciju
  • 13.30. – 14.30
    Analiza odgovora i objektivna procjena kandidata
    Uloga intervjua u razvoju zaposlenih i ocjeni performansija
  • 14.45 – 16.45
    Simulacija i feedback: strukturisani intervju u praksi
    Završna diskusija, pitanja i evaluacija
  • 16.45 – 17.00
    Refleksija i zadatak za da
Predavač

Borko Kikić

Borko Kikić ima više od 20 godina iskustva u finansijskom sektoru. Svoju karijeru započeo je u direktnoj prodaji, prije nego što je prešao na poziciju HR menadžera u jednoj od najvećih mikrokreditnih organizacija u Bosni i Hercegovini, gdje je proveo više od sedam godina. Nakon toga, prešao je na poziciju saradnika za selekciju i trening.

U posljednjih sedam godina, Borko se posvetio treninzima, kako u zemlji tako i u regionu. On je NLP trener, prvi PCM trener u Bosni i Hercegovini, PDA analitičar i certificirani LAB profil specijalista. Njegova ekspertiza leži u oblastima komunikacije, organizacijskog i ličnog razvoja, kao i razvoja prodajnih vještina.

Tokom svoje karijere, Borko je modelirao uspješne prodavače, što je postavilo standard za obuku novih zaposlenih. Pored toga, aktivno je učestvovao u zajednici, održavajući NLP i PCM treninge za mlade i roditelje u slobodno vrijeme.

S provedenih preko 1000 dana treniranja, Borko radi na prenosu znanja razvijajući nove trenere i pomažući pojedincima i organizacijama da ostvare željene promjene.

 

3Cijena

Kotizacija za učešće na edukaciji Intervju zasnovan na kompetencijama iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 1. jula iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

In-House edukacije

Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.

Uz Vašu prijavu dolazi Microsoft Office 365 licenca

Kao dio naše obaveze da vam pružimo najbolje moguće iskustvo učenja, svaki polaznik će imati ekskluzivnu priliku da koristi probnu verziju Microsoft Office 365 alata, uključujući svestrani Microsoft Excel. Ovo vam omogućava da praktično primjenjujete nova znanja i vještine stečene na edukaciji. Izvanredna ponuda obuhvata pristup trajanju od najmanje 30 dana za minimum 25 korisnika, osiguravajući da vi i vaš tim možete maksimalno iskoristiti ovu priliku za napredovanje u karijeri!