Opis:
Radionica “Govorite sa samopouzdanjem: Kako savladati osnove javnog nastupa i impresionirati publiku” je namijenjena osobama koje žele unaprijediti svoje vještine u javnom nastupu i naučiti kako se pojaviti samouvjereno i impresionirati publiku. Kroz ovu radionicu, polaznici će imati priliku naučiti osnovne tehnike javnog nastupa, suočiti se s tremom i nadići je kako bi uspješno održali govor pred publikom, bilo da je to govor pred klijentima, menadžmentom ili kolegama.
Tijekom radionice, polaznici će također naučiti prilagoditi svoj nastup publici, koristiti govor tijela i druge tehnike kako bi zadržali pažnju publike tijekom cijelog govora, odgovoriti na pitanja iz publike, izbjeći greške u javnom nastupu te postati uvjerljiviji i zanimljiviji za publiku.
Sadržaj radionice usredotočit će se na osnove javnog nastupa, s naglaskom na poboljšanje govorničkih vještina i samopouzdanja kod polaznika.
Radionicu će voditi Vedran Peršić, dugogodišnji predavač različitih modula iz korporativnih komunikacija.
Radionica će ponuditi odgovore na glavna pitanja:
- Kako izgraditi samopouzdanje i prevazići tremu tokom javnog nastupa?
- Kako se pripremiti za različite vrste govora i prilagoditi svoj nastup publici?
- Kako održati pažnju publike tokom cijelog govora?
- Kako postati ubjedljiviji i zanimljiviji za publiku i privući njihovo interesovanje?
Cilj:
Pružiti polaznicima primjere govora iz stvarnog života i analizu slučajeva iz prakse, kako bi se naučili pripremiti za različite vrste govora poput prezentacija, javnih nastupa i govora na poslovnim sastancima.
Radionica je namijenjena:
Voditeljima odnosa s javnošću, glasnogovornicima, suradnicima i pomoćnicima u odjelu odnosa s javnošću, direktorima kompanija, političarima, voditeljima marketinga u velikim kompanijama te svim osobama koje daju izjave medijima. Također je otvorena i za one koji žele unaprijediti svoje vještine u javnom nastupu, uključujući one koji se prvi put susreću s javnim nastupom.
- 10.00 – 11.30
Samospoznaja
Polaznici će biti uvedeni u koncept samospoznaje i važnost razumijevanja sebe kao govornika. Učesnici će se upoznati s konceptom samopouzdanja i identifikovati svoje snage i oblasti za poboljšanje.
Osnove javnog nastupa
Učesnici će se upoznati s osnovnim principima javnog nastupa, uključujući govor tijela, verbalnu i neverbalnu komunikaciju, strukturu govora, ciljnu publiku i druge ključne elemente. - 11.40 – 13.00
Praktične vježbe u javnom nastupu
Polaznici će se uključiti u seriju praktičnih vježbi koje će im pomoći da primjene naučene koncepte i vještine. Ove vježbe mogu uključivati vježbe disanja, zagrijavanje glasa, vježbe držanja tijela, vježbe dikcije i druge relevantne aktivnosti. - 14.00 – 16.30
Napredne tehnike javnog nastupa
Učesnici će biti upoznati s naprednim tehnikama javnog nastupa, uključujući upotrebu retorike, storytellinga, emocionalne inteligencije, upravljanje pitanjima iz publike i druge tehnike koje će im pomoći da impresioniraju publiku.
Individualni nastupi i povratne informacije
Svaki polaznik će imati priliku da prikaže svoj javni nastup pred grupom, nakon čega će dobiti povratne informacije od trenera i ostalih učesnika. Ova aktivnost će im omogućiti da primjene naučene vještine i dobiju konstruktivnu povratnu informaciju za dalje poboljšanje. - 16.30 – 17.00
Diskusija i zaključak (teorija)
Posljednji dio radionice će biti posvećen diskusiji o izazovima, uspjesima i zaključcima koje su polaznici stekli tokom radionice. Trener će takođe ponuditi završne savjete i resurse za dalje usavršavanje.
Vedran Peršić
Iako je studirao sociologiju na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, te bio televizijski novinar, Vedran se pronašao u korporativnim komunikacijama. Od 2001. godine bavi se marketingom, odnosima s javnošću, i pitanjima od javnog značaja. Dugogodišnji je predavač različitih modula iz korporativnih komunikacija.
Držao je trening javnog nastupa i kriznog komuniciranja za službenike ministarstava na nivou BiH, Agencije za prevenciju korupcije i koordinaciju borbe protiv korupcije, Visokog sudskog i tužilačkog vijeća, UNDP-a, te službenike Međureligijskog vijeća u BiH. Bio je gost predavač na postdiplomskom studiju (marketing) na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu.
Kao spoljni konsultant učestvovao je u međunarodnim projektima. U Londonskoj školi za odnose s javnošću dobio je posebno priznanje za rezultate ostvarene u obrazovanju polaznika seminara.
Zahvaljujući posjetiocima portala “Sarajevo Marketing Summit”, osvojio je titulu “Marketing Superstar 2017”. Udruženje automobilskih novinara BiH je 2009. godine proglasilo Vedrana PR menadžerom godine.
Kao Country Manager za BiH, bio je dio ekipe koja je pokrenula Bloomberg Adria tv program u pet zemalja bivše Jugoslavije. Prije toga devet godina bio je na poziciji direktora sektora Marketing i komunikacije u Sberbank BH i dao direktan doprinos uvođenju i pozicioniranju finansijskog brenda na tržištu BiH. Prije toga, bio je najodgovornija osoba za korporativne komunikacije svih firmi članica ASA Prevent grupacije punih pet godina, rukovodio pres-službom Međunarodne komisije za nestale osobe (ICMP) tri godine, bio glasnogovornik OHR-a, te šef produkcije UN misije u Bosni i Hercegovini.
Po završetku BBC škole televizijskog novinarstva, punih pet godina izvještavao je o političkim, ekonomskim i socijalnim pitanjima iz BiH i svijeta.
Cijena
Kotizacija za učešće na radionici Kako savladati osnove javnog nastupa i impresionirati publiku iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 13. juna iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na edukaciji
- Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na edukaciji
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.