Opis:
„Klijenti su poslovanju isto što i kisik tijelu.“
Bernadette Doyle
Pokrećete li tek posao ili već imate kompaniju niz godina,ono šta vam je neophodno za opstanak te dugoročni rast je zadržavanje postojećih klijenata, ali i kontinuirana akvizicija novih klijenata. Ujedno je važno da pridobijete kvalitetne klijente s kojima ćete moći dugoročno sarađivati.
Privlačenje novih kupaca nije uvijek jednostavan zadatak, no ključno je prvenstveno postaviti dobro ciljeve i definisati ko je uopće vaš idealan kupac, s kim bi htjeli sarađivati, s kim sarađuje vaša konkurencija, kakve su prilike na tržištu i sl.
Kroz interaktivan seminar upoznati ćemo vas šta je aktivno traženje kupaca i kako to raditi smisleno i planirano? Ujedno i gdje sve možete pronaći svoje klijente, kako dogovoriti inicijalni sastanak te šta vam je potrebno sve saznati na prvom sastanku. Na seminaru se koriste vaši konkretni primjeri, primjeri iz prakse te interaktivne vježbe.
Kroz interaktivni seminar će vas voditi Ana Brajković, dugogodišnji iskusni direktor razvoja i prodaje.
Po završetku seminara, polaznici bi trebali dobiti jasnija saznanja, odnosno biti u stanju:
- Definisati svoje kupce i ciljeve;
- Kvalitetno analizirati tržište i tržišne prilike;
- Koristiti različite resurse za traženje kupaca;
- Napraviti organigramsku analizu potencijalnih kupaca;
- Kvalificirati kupce;
- Uspješno dogovoriti i pripremiti inicijalne sastanke;
- Organizovati bazu podataka kupaca;
- Povećati značajno broj kupaca i kvalitetu kupaca.
Cilj seminara:
Steći vještinu aktivnog traženja i akvizicije novih kupaca te kako od tih kupaca stvoriti dugoročne partnere.
Seminar je namijenjen:
Sve osobe koje su uključene u B2B ili B2C prodaju. Seminar je koristan za sve voditelje i uposlenike odjela prodaje, komercijaliste, voditelje i uposlenike odjela tele-prodaje i telemarketinga, prodajne savjetnike i predstavnike, voditelje sektora, managere, direktore, obrtnike, vlasnike i sve osobe koje žele unaprijediti svoje prodajne vještine.
- 10.00 – 11.15
Ko su vaši idealni kupci? Znate li šta tačno želite i koji vam je cilj?;
Kako do sada tražite kupce?;
Novi vs. Postojeći kupci;
Prodaja vs. Partnerstvo;
Dobavljač vs. Strateški partner;
Proaktivnost i reaktivnost u traženju novih kupaca; - 11.30 – 12.30
Inicijalno traženje potencijalnih kupaca;
Kvalifikovanje potencijalnih kupaca;
Određivanje prioritetnih potencijalnih kupaca;
Izvori informacija o potencijalnim kupcima (interni, vanjski);
Informisanost vs. Poznavanje kupaca;
Organigramska analiza;
Prepoznavanje prilika i problema na tržištu / kod klijenta; - 13.30. – 14.30
Analiza kupaca i industrije (SWOT, PEST) i zašto je to važno?;
Ko je naš potencijalni account?; Ko je s druge strane?;
Prepoznavanje potreba i stvaranje prilika;
Prepoznavanje individualnih ciljeva kupca;
Šta sve treba odraditi prije dogovaranja sastanka;
Dogovaranje sastanka;
Upoznavanje kupca i njegovih potreba – postavljanje pitanja;
Aktivno slušanje; - 14.45 – 15.45
Kako ispitati poslovnu strategiju i planove potencijalnog klijenta;
Planiranje vlastitih ciljeva / pitanja ;
Kako procjenjujemo potencijalnog klijenta nakon toga?;
ABH model;
Kriteriji donošenja odluka kod ključnih kupaca;
Načini kategorizacije kupaca; - 15.45 – 16.00
Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa.
Ana Brajković, mr.sc., MBA
Nakon 10 godišnje karijere u Tisku i Agrokoru na mjestima Direktora odjela razvoja i Voditelja edukacija pokreće savjetovanje i edukacije zaposlenika unutar tvrtke Filan Artes d.o.o. te tvrtku CIRCLED BUSINESS EDUCATION za korporativne edukacije.
Dosadašnju karijeru u prodaji i ljudskim resursima nadopunjuje nizom usavršavanja, kao što je IEDC Bled School of Management, magisterij na Leeds Metropolitan University te znanstveni magisterij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Ujedno je i edukaciju o prodaji prošla kod Jordana Belforda poznatog kao Vuk s Wall streeta. Trenutno pohađa doktorski studij na Filozofskom fakultetu u Zagrebu.
Osobno je održala preko 4000 edukacija i treninga te piše za Poslovni dnevnik i Slobodnu Dalmaciju na temu prodaje, ljudskih resursa, razvoja zaposlenika i njihovih vještina. Sudionik je svih najvećih svjetskih konferencija o maloprodaji.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Kako privući nove kupce i povećati prodaju iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 7. februara iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.