fbpx
Seminar: Upravljanje ključnim kupcima
Datum održavanja: 07. maj 2024.
10.00h - 17.00h
Edukacijski centar i Online uživo
Seminar je ograničen na 14 učesnika!

Opis:

U današnjem brzom i konkurentnom poslovnom okruženju, sposobnost prepoznavanja i strateškog razvoja odnosa s ključnim kupcima postaje ključan faktor koji odvaja uspješne kompanije od ostalih. Razumijevanje specifičnih potreba i očekivanja ključnih kupaca, te prilagođavanje poslovnih procesa kako bi se zadovoljili ti zahtjevi, ne samo da povećava efikasnost, već i osigurava održivost i rast poslovanja. Upravo zato, ovaj interaktivni seminar koji vodi dr.sc. Seada Bašića, istaknuti stručnjaka s bogatim međunarodnim iskustvom, nudi priliku da steknete neophodne vještine za izgradnju i održavanje vitalnih poslovnih veza koje će vašu kompaniju izdignuti iznad konkurencije.

Cilj seminara:

Nakon završetka, bit ćete spremni za implementaciju strategija Key Account Managementa (KAM) unutar vaše organizacije. Naučit ćete kako analizirati i optimalno organizirati resurse, rangirati ključne kupce prema njihovoj atraktivnosti, i koristiti SWOT i Porterovu analizu “Pet sila” za definiranje prodajnih ciklusa. Također, steći ćete znanja potrebna za provođenje strategije diferencijacije proizvoda ili usluga i primjenu dijagnostičke studije organizacije.

Stečene vještine:

Seminar je namijenjen:

Ovaj seminar je idealan za vlasnike kompanija, menadžment, prodajne analitičare, menadžere ključnih kupaca, direktore i voditelje prodaje, kao i za sve zaposlenike koji interagiraju s ključnim kupcima ili žele razviti svoje vještine u ovom ključnom segmentu poslovanja.

Teme i raspored edukacije
  • 10.00 – 11.30
    Prodajni proces kao završna faza u procesu razmjene (generički pristup);
    Izvrsnost kao imperativ uspjeha;
    Osnovna podjela kupaca;
  • 11.40 – 13-15
    Ko su ključni kupci?;
    Podjela kupaca u odnosu na njihov potencijal (kategorizacija kupaca);
    Upravljanje ključnim kupcima (KAM);
  • 13.45 – 15.00
    Ključni kupaci vs.transakcijski kupaci;
    Faze u procesu poslovanja sa ključnim kupcima;
    Kriteriji donošenja odluka kod ključnih kupaca;
  • 15.15 – 16.30
    Kreiranje portfolija ključnih kupaca;
     Izgradnja kvalitetnog i dugoročnog odnosa s ključnim kupcima;
  • 16.30 – 17.00
    Primjeri iz prakse i razmjena iskustava učesnika edukacije.
Predavač

dr. sc. Sead Bašić

Rođen u Sarajevu, gdje završava osnovnu i srednju školu, nakon čega upisuje Ekonomski fakultet, gdje i diplomira. Magistarski studij kreiran od strane Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu i University of Turin, Faculty for business conducting (Scuola di Amministrazione Aziendale) uspješno završava i stječe dualnu diplomu Magistra ekonomskih nauka iz oblasti poslovnog upravljanja i European Master of Business Administration (MBA). Nakon toga se upisuje na doktorski studij na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu kreiranog u okviru Tempus projekta u suradnji s Faculty of Economics and Business, University of Vienna i Faculty of Economics, University of Ljubljana, smjer Menadžment / Business koji s uspjehom završava odbranom doktorske teze pod nazivom “Primjena koncepta upravljanja ključnim kupcima u zemljama u tranziciji – teorijski i empirijski aspekti”.

U toku dosadašnjeg profesionalnog angažmana dr. Bašić je stekao praktična znanja iz različitih oblasti ekonomije. Od marta 1996. godine počinje svoju profesionalnu karijeru i do danas je radio u nekoliko različitih kompanija uključujući i nekoliko svjetski renomiranih kompanija kao što su Unilever, Heineken i Henkel, te domaćih kompanija kao što su ASA PVA, ASA PSS i Prevent BH na pozicijama country manager, direktor preduzeća ili direktor robnih marki, obavljajući odgovarajuće poslove i zadatke. Tokom svoje dosadašnje profesionalne karijere je pohađao veliki broj treninga koji su organizirani unutar kompanija u kojima je u tom trenutku radio. Trenutno je zaposlen na poziciji direktora za razvoj preduzeća TABS d.o.o. Sarajevo. Osim toga, Sead je napisao više članaka i uvodnika za različite stručne časopise te je više puta gostovao kao gost predavačna različitim predmetima dodiplomskog i postdiplomskog studija na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu iz oblasti menadžmenta, marketinga ili prodaje.

Cijena

Kotizacija za učešće na edukaciji Upravljanje ključnim kupcima  iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 1. maja iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

In-House edukacije

Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.