Opis:
U današnjem brzom i konkurentnom poslovnom okruženju, sposobnost prepoznavanja i strateškog razvoja odnosa s ključnim kupcima postaje ključan faktor koji odvaja uspješne kompanije od ostalih. Razumijevanje specifičnih potreba i očekivanja ključnih kupaca, te prilagođavanje poslovnih procesa kako bi se zadovoljili ti zahtjevi, ne samo da povećava efikasnost, već i osigurava održivost i rast poslovanja. Upravo zato, ovaj interaktivni seminar koji vodi dr.sc. Seada Bašića, istaknuti stručnjaka s bogatim međunarodnim iskustvom, nudi priliku da steknete neophodne vještine za izgradnju i održavanje vitalnih poslovnih veza koje će vašu kompaniju izdignuti iznad konkurencije.
Cilj seminara:
Nakon završetka, bit ćete spremni za implementaciju strategija Key Account Managementa (KAM) unutar vaše organizacije. Naučit ćete kako analizirati i optimalno organizirati resurse, rangirati ključne kupce prema njihovoj atraktivnosti, i koristiti SWOT i Porterovu analizu “Pet sila” za definiranje prodajnih ciklusa. Također, steći ćete znanja potrebna za provođenje strategije diferencijacije proizvoda ili usluga i primjenu dijagnostičke studije organizacije.
Stečene vještine:
- Odabir i klasifikacija ključnih kupaca.
- Planiranje i efikasno upravljanje dnevnim poslovanjem s ključnim kupcima.
- Izgradnja i održavanje izvrsnih odnosa s ključnim kupcima.
- Usavršavanje poslovne komunikacije.
- Izgradnja baze ključnih kupaca za dugoročni uspjeh.
Seminar je namijenjen:
Ovaj seminar je idealan za vlasnike kompanija, menadžment, prodajne analitičare, menadžere ključnih kupaca, direktore i voditelje prodaje, kao i za sve zaposlenike koji interagiraju s ključnim kupcima ili žele razviti svoje vještine u ovom ključnom segmentu poslovanja.
- 10.00 – 11.30
Prodajni proces kao završna faza u procesu razmjene (generički pristup);
Izvrsnost kao imperativ uspjeha;
Osnovna podjela kupaca; - 11.40 – 13-15
Ko su ključni kupci?;
Podjela kupaca u odnosu na njihov potencijal (kategorizacija kupaca);
Upravljanje ključnim kupcima (KAM); - 13.45 – 15.00
Ključni kupaci vs.transakcijski kupaci;
Faze u procesu poslovanja sa ključnim kupcima;
Kriteriji donošenja odluka kod ključnih kupaca; - 15.15 – 16.30
Kreiranje portfolija ključnih kupaca;
Izgradnja kvalitetnog i dugoročnog odnosa s ključnim kupcima; - 16.30 – 17.00
Primjeri iz prakse i razmjena iskustava učesnika edukacije.
dr. sc. Sead Bašić
Rođen u Sarajevu, gdje završava osnovnu i srednju školu, nakon čega upisuje Ekonomski fakultet, gdje i diplomira. Magistarski studij kreiran od strane Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu i University of Turin, Faculty for business conducting (Scuola di Amministrazione Aziendale) uspješno završava i stječe dualnu diplomu Magistra ekonomskih nauka iz oblasti poslovnog upravljanja i European Master of Business Administration (MBA). Nakon toga se upisuje na doktorski studij na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu kreiranog u okviru Tempus projekta u suradnji s Faculty of Economics and Business, University of Vienna i Faculty of Economics, University of Ljubljana, smjer Menadžment / Business koji s uspjehom završava odbranom doktorske teze pod nazivom “Primjena koncepta upravljanja ključnim kupcima u zemljama u tranziciji – teorijski i empirijski aspekti”.
U toku dosadašnjeg profesionalnog angažmana dr. Bašić je stekao praktična znanja iz različitih oblasti ekonomije. Od marta 1996. godine počinje svoju profesionalnu karijeru i do danas je radio u nekoliko različitih kompanija uključujući i nekoliko svjetski renomiranih kompanija kao što su Unilever, Heineken i Henkel, te domaćih kompanija kao što su ASA PVA, ASA PSS i Prevent BH na pozicijama country manager, direktor preduzeća ili direktor robnih marki, obavljajući odgovarajuće poslove i zadatke. Tokom svoje dosadašnje profesionalne karijere je pohađao veliki broj treninga koji su organizirani unutar kompanija u kojima je u tom trenutku radio. Trenutno je zaposlen na poziciji direktora za razvoj preduzeća TABS d.o.o. Sarajevo. Osim toga, Sead je napisao više članaka i uvodnika za različite stručne časopise te je više puta gostovao kao gost predavačna različitim predmetima dodiplomskog i postdiplomskog studija na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu iz oblasti menadžmenta, marketinga ili prodaje.
Cijena
Kotizacija za učešće na edukaciji Upravljanje ključnim kupcima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 1. maja iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.