Opis:
Zašto se neki brendovi brže razvijaju, opstaju duže na tržištu i prosperiraju više od drugih? Koja je uloga prodaje u svemu tome i koji su ključni pokretači prodaje na prodajnom mjestu, bilo da se radi o trgovini napravljenoj od cigle i maltera (eng. Brick and Mortar Store), ili čistoj virtuelnoj trgovini (eng. Pure play Store) za online prodaju.
U Bosni i Hercegovini, kao i svugdje u svijetu, svjedoci smo koncentraciji moći putem ukrupnjavanja i akvizicija, kako na strani maloprodajnih lanaca, tako i na strani proizvođača i distributera. Potrebna je međusobna tijesna saradnja i shvatanje šta je bitno za zajednički uspijeh.
Tokom jednodnevnog interaktivnog seminara usvojite bitne smjernice za uspostavljanje uspješne prodaje kreiranjem alijansi sa poslovnim partnerima, bez obzira da li ste u ulozi dobavljača, distributera ili maloprodajnog lanca u modernoj trgovini.
Kroz trening, uspješne primjere iz prakse i radionice s vježbama vodit će Vas ekspert za razvoj poslovanja i komercijalizaciju sa višedecenijskim radnim iskustvom stečenim u renomiranim međunarodnim FMCG kompanijama na domaćem i međunarodnom tržištu Boris Brković.
Tokom jednodnevnog interaktivnog seminara, osvrnut ćemo se na procese koji u centar postavljaju održiv rast prodaje od kojeg benefit imaju svi partneri, bez obzira da li se radi o dobavljačima, distributerima ili maloprodajnim lancima:
Uz bolje razumijevanje ključnih pokretača biznisa (eng. Key Business Drivers), načina za podizanje nivoa kondicionalnosti ugovora (eng. Agreement Conditionality) uz uspostavljanje zajedničkih poslovnih planova (eng. Joint Business Plans), te redovno praćenje bitnih prodajnih aktivnosti na prodajnom mjestu (eng. Sales Fundamentals) koje prati program za nagrađivanje timova i pojedinaca koji dostignu željenu sliku uspijeha (eng. Picture of Success) postaćete nezamjenjiv poslovni partner (eng. Indispensable Business Partner) Vašim kupcima ili dobavljačima, ujedno ostvarujući kompanijske ciljeve.
Cilj seminara:
Tokom jednodnevnog interaktivnog seminara, osvrnut ćemo se na procese koji u centar postavljaju održiv rast prodaje od kojeg benefit imaju svi partneri, bez obzira da li se radi o dobavljačima, distributerima ili maloprodajnim lancima:
Uz bolje razumijevanje ključnih pokretača biznisa (eng. Key Business Drivers), načina za podizanje nivoa kondicionalnosti ugovora (eng. Agreement Conditionality) uz uspostavljanje zajedničkih poslovnih planova (eng. Joint Business Plans), te redovno praćenje bitnih prodajnih aktivnosti na prodajnom mjestu (eng. Sales Fundamentals) koje prati program za nagrađivanje timova i pojedinaca koji dostignu željenu sliku uspijeha (eng. Picture of Success) postaćete nezamjenjiv poslovni partner (eng. Indispensable Business Partner) Vašim kupcima ili dobavljačima, ujedno ostvarujući kompanijske ciljeve.
Seminar je namijenjen:
Prodajnim menadžerima, menadžerima ključnih kupaca, regionalim voditeljima prodaje, brend operativnim menadžerima, finansijskim kontrolorima koji nadgledaju prodaju i svim ostalim ljudima koji se pripremaju za napredovanje u karijeri koja podrazumijeva upravljanje određenim, prodajnim procesima. Znanje je primjenjivo u industrijama koje se bave prodajom robe i usluga.
- 10.00 – 11.30
Ključni pokretači biznisa, rangiranje po važnosti u kontekstu i kako ih iskoristiti;
Popravite kondicionalnost komercijalnih ugovora;
Primjeri dobrih poslovnih praksi; - 11.40 – 13-15
Bitni pokazatelji za praćenje uspješnosti na prodajnom mjestu;
Programiranje slike uspijeha;
Primjeri dobrih poslovnih praksi; - 13.45 – 15.00
Radionica – analiza postojećeg komercijalnog ugovora i planiranje za pregovore; - 15.15 – 16.00
Prezentacija rješenja radionice; - 16.00 – 16.15
Zaključak – pitanja i odgovori.
Boris Brković
Rođen je u Sarajevu, gdje trenutno živi i radi. Komercijalni ekspert u FMCG, stjecao je vještine u uglednim kompanijama u nekoliko različitih industrija, na domaćem, regionalnom i globalnom tržištu (rad sa komercijalnim timovima u 70 zemalja svijeta). Radio je na razvoju, uspostavljanju i vođenju komercijalnih organizacija, te prošao iskustvo u prodaji od komercijaliste, do globalnog direktora prodaje. Uspješno je kreirao strategiju prodaje sa diskonterima za evropsko tržište i koautor je uspješne globalne eCommerce strategije za globalnu američku kompaniju SC Johnson. U bogatoj karijeri se dva puta uspješno okušao u ulogama Country Manager, SC Johnson North Adriatic (2006-2009) i CEO, Klas d.d. Sarajevo (2018-2020).
U svom dosadašnjem radu pripremio je, koordinirao pripremu, prezentirao pred top managemetom i vlasnicima firmi, i uspješno realizirao preko 20 komercijalnih, poslovnih i strateških planova. Pripremio je prvi SC Johnson Sales Excellence za prodajne menadžere i predavao različite module za prodaju u toku četverogodišnjeg mandata na poziciji Key Account Director, Europe. U bogatoj komercijalnoj karijeri, sarađivao je, direktno pregovarao i pripremao komercijalne shopper marketing programe za saradnju sa najpoznatijim svjetskim maloprodajnim igračima, poput Wal-Mart-a, Amazona, Schwarz Group (Lidl i Kaufland), AS Watson, Metro Group, EMD (buying group), AMS-ACP (buying group). Stekao je iskustvo na strani proizvođača, principala, distributera i maloprodajnih retailera.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Ključni pokretači prodaje iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 12. maja iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.