fbpx
Datum održavanja: 28. mart 2023.
10.00h - 17.00h
Edukacijski centar i Online uživo
Seminar je ograničen na 16 učesnika!

Opis:

Svrha interaktivnog seminara je upoznavanje polaznika s praktičnim i teorijskim osnovama upravljanja apsentizmom, kako bi stečeno znanje mogli prenijeti u svoju organizaciju, identificirati kritične točke i djelovati po istima.

Upravljanje apsentizmom jedan je od ključnih poslovnih procesa unutar sustava upravljanja ljudskim potencijalima. Svjedoci smo zadnjih nekoliko godina, da sve više kompanija identificira problem nedostatka radnika, posebno kada su na bolovanju.

Kao posljedica toga, većina bolovanja se proglašava lažnim, što može dovesti do narušenog povjerenja između poslodavca i radnika, pa i trajnog odlaska radnika iz organizacije, čime kompanije narušavaju vlastitu produktivnost uz porast troškova poslovanja.

Apsentizam radnika jedan je od najznačajnih aspekta troškova rada – 38% plaća isplati se za rad koji se nikada ne obavi.

Na ovom interaktivnom seminaru naučit ćete kako izmjeriti stanje apsentizma u Vašoj organizaciji, kako identificirati uzroke, suočiti se s posljedicama, te na koji način svojim djelovanjem možete značajno smanjiti troškove vezane za isto. Poseban aspekt biti će stavljen na identifikaciju lažnih bolovanja i mjere koje kompanija, kao poslodavac, može poduzeti da spriječi nepoželjna ponašanja.

Kroz interaktivni seminar će vas voditi Damir Kovačević, stručnjak za upravljanja ljudskim potencijalima.

Cilj seminara:

Stjecanje osnovnih znanja i vještina potrebnih upravljanje izostancima uposlenika iz radnog procesa (upravljanje apsentizmom).

Seminar je namijenjen:

Ovaj interaktivni seminar je namijenjen za zaposlenike i menadžere koji rade u sektoru upravljanja ljudskim resursima, finansija ili pravnih poslova, kao i direktorima manjih ili većih kompanija koji žele iz prve ruke saznati kako mogu smanjiti troškove rada, uz istovremeno podizanje razine organizacijske kulture i zadovoljstva radnika.

Teme i raspored edukacije
  • 10.00 – 11.15
    Osnovni pojmovi vezani za apsentizam;
    Uzroci i posljedice;
  • 11.30 – 12.30

    Lažna bolovanja – izazov ili mit?;

  • 13.30. – 14.30
    Mjerenje apsentizma;
  • 14.45 – 15.45
    Proces upravljanja apsentizmom kao trajno rješenje problema;
  • 15.45 – 16.00
    Vaša pitanja i naši odgovori na pitanja.
Predavač

Damir Kovačević, MBA
Osnivač i dopredsjednik Instituta za upravljanje apsentizmom svoju karijeru započeo je kao manager u internacionalnoj osigurateljnoj tvrtki zadužen za istraživanje i razvoj. Nakon 11 godina rada u korporaciji, početkom 2010. godine počinje se baviti poslovnim savjetovanjem u području upravljanja apsentizmom i postaje prvi stručnjak za navedeno područje u jugoistočnoj Europi. Obnašao je dužnost predsjednika i člana upravnih vijeća više zdravstvenih ustanova u Hrvatskoj a u periodu 2014. – 2015. bio član stručne skupine za reformu zdravstvenog osiguranja Republike Hrvatske. Autor je jedinstvene metodologije upravljanja apsentizmom uz pomoć koje je moguće postići značajne uštede u poslovanju uz istovremeno poboljšanje organizacijske kulture. Objavio je veći broj radova na temu upravljanja izostancima uposlenika iz radnog procesa, te aktivno djeluje kao specijalni savjetnik brojnih organizacija u široj regiji. Završio je poslijediplomski studij Executive MBA na Cotrugli Business School u Zagrebu. Tokom svoje poslovne karijere završio je niz stručnih i specijalističkih seminara iz oblasti strateškog menadžmenta, upravljanja promjenama i upravljanja ljudskim resursima. 

Cijena

Kotizacija za učešće na seminaru Kako prepoznati i spriječiti lažna bolovanja iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 22. marta iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

In-House edukacije

Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.