Opis:
Kroz dugogodišnje korištenje ovaj Google alat pokazao se uspješan za gotovo sve vrste poslovanja.
Korištenje Google oglasa (ili bilo koje PPC platforme) zahtijeva vrijeme i novac, ali hiljade kompanija su ustanovile da su njihovo vrijeme i novac na ovaj način dobro potrošeni jer Google Ads donosi vrlo brze i mjerljive rezultate. Ako ste još uvijek u nedoumici da li koristiti Google Ads za oglašavanje i promociju proizvoda ili usluga, u nastavku ćemo odgovoriti na pitanje zašto trebate koristiti Google Ads ili Google AdWords?
7 razloga zašto trebate koristiti Google Ads – najmoćniji alat online oglašavanja
1. Google oglasi daju rezultate
Jedan od najtežih izazova za svakog marketinškog stručnjaka je pronalaženje marketinških rješenja koja daju rezultate – što znači da ne treba pet puta veći napor da biste postigli pet puta veće rezultate. Google Ads vrlo je mjerljiv i isplativ alat, zbog čega neki biznisi godišnje troše milione eura na oglašavanje putem ove Google platforme. Ako napravite Google Ads kampanju koja velikom brzinom ostvaruje profit, nema razloga da smanjujete potrošnju za istu kampanju. Umjesto toga možete povećati budžet PPC-a, a prihodi će se povećati u skladu s tim istim budžetom. Zbog toga je Google Ads vrlo učinkovit za kompanije kojima je potrebno mnogo potencijalno novih klijenata za kratko vrijeme – najefikasniji kanal online oglašavanja.
2. Google oglasi su mjerljivi
U usporedbi s tradicionalnim marketinškim kanalima poput oglašavanja na TV-u ili printanim medijima, digitalni marketing je visoko mjerljiv, a Google Ads PPC jedan je od visoko mjerljivih digitalnih kanala oglašavanja. Teško je napraviti tačna mjerenja kada je u pitanju SEO jer ne možete uvijek znati koje su akcije dovele do povećanja ili smanjenja rangiranja vaše web stranice. Društvene mreže mogu biti podjednako teške za mjerenje. Google Ads je transparentniji i pruža mnoštvo PPC mjernih podataka koji vam omogućuju da detaljno imate uvid u to šta funkcioniše i koliko košta. Možete prilično brzo utvrditi da li postavljene kampanje pružaju profit vašim ulaganjima i u kojem obimu.
3. Google Ads su fleksibilni
Google Ads pruža mnoštvo opcija tako da vaše kampanje i oglase možete prilagoditi svojim potrebama, ciljajući publiku koju najviše želite dosegnuti. Na primjer, pomoću Google oglašavanja možete:
Navesti vrste ključnih riječi koje se podudaraju. Na primjer, možete prikazati oglas samo osobama koje pretražuju tačno tu ključnu riječ koju ste naveli, poput “hoteli Sarajevo” što omogućava filtriranje prometa prema frazama povezanim sa riječima Sarajevo i/ili hoteli.
Koristite Ad extensions (ekstenzije za oglase) za prikazivanje slika proizvoda, telefonskog broja, linkova vaše web stranice, vaše lokacije ili Google radnje (Google shop ili Google My Business).
Specificirati vašu publiku prema lokaciji, jeziku, pretraživaču ili vrsti uređaja i još mnogo mogućnosti izbora ciljne skupine (TG). Dobar dio vašeg SEO prometa je možda bezvrijedan ako vam trebaju samo klijenti iz EU, a polovina vašeg web prometa dolazi iz država koje su van EU.
Pristupiti ogromnoj mreži korisnika koji ne koriste pretraživače ali koriste platforme kao što su Gmail i YouTube, kao i mnoštvo partnerskih web stranica, info i specijaliziranih portala.
4. Google Ads je brži od SEO-a
Za nove web stranice, rezultate kada se uradi SEO optimizacija možemo vidjeti tek nakon nekoliko mjeseci. Ljudi su pretpostavili da Google namjerno izdvaja nove web stranice iz rezultata, ali problem je taj što je konkurencija žestoka i treba vremena da se web stranica dokaže kao „pouzdana“ i stekne Google autoritet.
Google oglasi odlično su rješenje za nove biznise jer ne morate čekati toliko dugo da biste vidjeli rezultate. Dok radite na SEO optimizaciji vaše web stranice, možete odrediti određeni budžet za Google Ads kampanju i odmah početi dobivati posjete i klikove na vašoj web stranici. Budući da Googe Ads tako brzo daje rezultate, to je i dobar način da se provjeri da li je određena ključna riječ dovoljno dobra i da li publiku uopšte treba ciljati organskim pretraživanjem. Ovo je samo jedan od primjera kako Google Ads i SEO rade bolje zajedno nego odvojeno, te ćete na ovaj način puno brže ostvariti planirane prodajne rezultate.
Kao dodatni bonus, vrlo često možete započeti s Google oglašavanjem sa veoma malim budžetom – Google vrlo često nudi vaučere novim oglašivačima, kako bi ih ohrabrio da ulažu u ovaj vid oglašavanja.
5. Google Ads mogu donijeti više klikova od organskih rezultata
Google je u proteklih nekoliko godina uveo mnoštvo novih formata oglasa, poput oglasa s podacima o proizvodima i video oglasa na YouTubeu. Google-ova motivacija za ovim je bila činjenica da privlačniji oglasi ostvaruju više klikova, a to znači i više prihoda za Google, kao i za oglašivače.
6. Google oglašavanje može dovesti do većeg preokreta od organskog prometa
Organski promet je sjajan, ali postoji jako puno dokaza koji pokazuju da je plaćeni promet u nekim stvarima bolji od organskog prometa – i to do dva puta veći u smislu konverzije. Stope konverzije variraju ovisno o industriji. Kao i za sve ostalo, to možda nije tačno za vašu industriju, ali to nećete znati dok ne pokušate. To je vjerovatno zbog činjenice da je plaćeni promet znatno više ciljan i da će pretraživanja koja rezultiraju klikovima na oglas vjerovatno biti komercijalne prirode, a ne samo informativne ili edukativne.
7. Google oglašavanje se povezuje sa vašim ostalim marketinškim strategijama
Google oglasi nadopunjuju vaše ostale marketinške strategije. Remarketing je posebno moćan način korištenja oglasa za ciljanje osoba koje su pokazale interes za vaše usluge. Remarketingom Google oglašavanje pomoću kolačića može pratiti prijašnje posjetitelje vaše web stranice (osobe su vas pronašle putem društvenih mreža, bloga itd.). Vaši će Google oglasi nakon toga „pratiti“ te osobe širom interneta, tako da će im vaš brend uvijek biti u mislima, a i na mnoštvu web stranica koje svakodnevno posjećuju.
Sve o postavkama i praćenju Google Ads kampanja, zajedno sa primjerima dobre prakse sa bh. i regionalnog tržišta, saznajte na jednodnevnom interaktivnom seminaru kojeg će voditi certificirani Google trener i ekspert za digitalni marketing sa višegodišnjim radnim iskustvom Maher Abu Ayman Al-Osta.
Cilj seminara:
Cilj ove edukacije je da naučite kako samostalno postaviti i optimizirati Google Ads kampanje, sa akcentom na izbor ključnih riječi, praćenje rezultata i izvještavanje za svaku od kampanja. Konačni cilj je postizanje što veće efikasnosti i izvrsnosti u postavljanju i optimizaciji kampanja, odnosno maksimizacija rezultata ulaganja u online marketing putem Google Ads platforme.
Seminar je namijenjen:
Vlasnicima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, marketing menadžerima, zaposlenicima iz sektora/službi marketing i PR, javni i privatni sektor i svima koji žele da budu efikasniji i efektivniji na svom radnom mjestu u cilju što boljeg pozicioniranja, promocije i oglašavanja proizvoda i usluga.
- 10.00 – 11.15
Izborom ključnih riječi korištenjem alata Google Ads Keyword Planner - 11.30 – 12.30
Tehnička priprema prije samog procesa postavljanja Google Ads kampanje
Načinima tj. mogućnostima postavljanja Google Ads kampanja - 13.30. – 14.30
Upravljanje troškovima – praćenje i optimizacija Google Ads kampanja - 14.45 – 15.45
Donošenje odluka o optimizaciji Google Ads kampanja - 15.45 – 16.00
Praćenje i izvještavanje Google Ads kampanja
Maher Abu Ayman Al-Osta
Rođen je u Bejrutu (Liban), a trenutno živi i radi u Sarajevu. Pionir je digitalnog marketinga u BiH sa radnim iskustvom na domaćem, regionalnom i međunarodnom tržištu (zemlje EU i Golfskog zaljeva). Radio je na razvoju i uspostavljanju digital marketing strategija, PR-a i online komunikacije za mnoge velike kompanije.
U svom dosadašnjem radu realizirao je preko 500 uspješnih Google Ads kampanja, a njegova ekspertiza je SEO (Search Engine Optimization) & SEM (Search Engine Marketing), odnosno upravljanje ključnim riječima i kreiranje online sadržaja s ciljem boljeg pozicioniranja na Google tražilicama. Pored digitalnog marketinga, online komunikacije i online oglašavanja putem socijalnih mreža, poslijednjih pet godina radi kao konsultant na razvojnim projektima digitalizacije, digitalne transformacije i e-Commerce rješenja za mala, srednja i velika preduzeća u BiH i Ex-Yu regionu. Digitalna transformacija i optimizacija procesa rada uvođenjem tehnologije u vidu web i mobilnih aplikacija su izazovi sa kojima se svakodnevno susreće u svom radu. Do sada je realizirao mnoge edukacije iz oblasti digitalnog marketinga, online komunikacija i oglašavanja za predstavnike medija u BiH te marketing menadžere malih i srednjih kompanija širom regiona. Zaljubljenik je u prirodne ljepote Bosne i Hercegovine, aktivno planinari i rekreativno vozi bicikl.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Google Ads najmoćniji alat online oglašavanja iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 8. novembra iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.