Opis:
Dobrodošli na radionicu “Prezentacijske i komunikacijske vještine: Uspješno predstavite svoje ideje”. Ova intenzivna jednodnevna radionica osmišljena je kako bi vam pružila temeljne alate i tehnike za poboljšanje vaših vještina prezentiranja i komunikacije. Naš program kombinira teorijska znanja s praktičnim vježbama i simulacijama, kako biste imali interaktivno i dinamično iskustvo učenja.
Naučit ćete kako jasno definirati svoju poruku, organizirati informacije i prilagoditi prezentaciju ciljnoj publici. Razvijat ćete vještine izrade privlačnih i informativnih vizualnih pomagala. Također, radionica će vam omogućiti razvijanje vještina aktivnog slušanja, postavljanja učinkovitih pitanja i izgradnje snažnih odnosa s publikom. Naučit ćete prepoznati i prilagoditi svoj stil komunikacije prema različitim situacijama i sugovornicima.
Dobit ćete tehnike za kontroliranje treme i nervoze tokom prezentacija. Naučit ćete kako odgovarati na teška pitanja i rješavati konflikte koji se mogu pojaviti tijekom komunikacije. Kroz praktične vježbe, simulacije i povratne informacije, imat ćete priliku primijeniti naučene vještine i dobiti personaliziranu podršku i savjete.
Radionicu će voditi Vedran Peršić, dugogodišnji predavač različitih modula iz korporativnih komunikacija.
Cilj:
Naš cilj je osnažiti vas alatima i znanjima koja će vam pomoći postati uvjerljiviji, samouvjereniji i uspješniji u vašim prezentacijama i komunikaciji.
Radionica je namijenjena:
Ova radionica je idealna za direktore, menadžere, voditelje odjela i sve koji žele usavršiti vještine prezentiranja i komunikacije. Bez obzira jeste li iskusni profesionalac koji želi unaprijediti svoje vještine ili netko tko tek započinje svoju karijeru i želi izgraditi temelje uspješne komunikacije, prilagodili smo radionicu vašim potrebama.
- 10.00 – 11.30
Samospoznaja (teorija)
Uvodimo vas u koncept samospoznaje i važnost razumijevanja sebe kao govornika. Identificirat ćete svoje snage i oblasti za poboljšanje kako biste izgradili samopouzdanje. - 11.40 – 13.00
Osnove (teorija)
Upoznat ćete se s osnovnim principima javnog nastupa, komunikacije i prezentacije, uključujući govor tijela, verbalnu i neverbalnu komunikaciju, strukturu govora, ciljnu publiku i druge ključne elemente. - 14.00 – 14.45
Napredne tehnike (teorija)
Upoznat ćete se s naprednim tehnikama prezentacije, uključujući upotrebu retorike, storytellinga, emocionalne inteligencije, upravljanje pitanjima iz publike i druge tehnike koje će vam pomoći impresionirati publiku. - 15.00 – 16.00
Individualni nastupi i povratne informacije (praksa)
Svaki polaznik će imati priliku pokazati svoje prezentacijske vještine pred grupom i dobiti povratne informacije od trenera i ostalih učesnika. Ova aktivnost omogućit će vam primijeniti naučene vještine i dobiti konstruktivne savjete za dalje poboljšanje. - 16.00 – 16.30
Diskusija i zaključak (teorija)
Posljednji dio radionice bit će posvećen diskusiji o izazovima, uspjesima i zaključcima koje ste stekli tokom radionice. Trener će također podijeliti završne savjete i resurse za dalje usavršavanje.
Vedran Peršić
Iako je studirao sociologiju na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, te bio televizijski novinar, Vedran se pronašao u korporativnim komunikacijama. Od 2001. godine bavi se marketingom, odnosima s javnošću, i pitanjima od javnog značaja. Dugogodišnji je predavač različitih modula iz korporativnih komunikacija.
Držao je trening javnog nastupa i kriznog komuniciranja za službenike ministarstava na nivou BiH, Agencije za prevenciju korupcije i koordinaciju borbe protiv korupcije, Visokog sudskog i tužilačkog vijeća, UNDP-a, te službenike Međureligijskog vijeća u BiH. Bio je gost predavač na postdiplomskom studiju (marketing) na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu.
Kao spoljni konsultant učestvovao je u međunarodnim projektima. U Londonskoj školi za odnose s javnošću dobio je posebno priznanje za rezultate ostvarene u obrazovanju polaznika seminara.
Zahvaljujući posjetiocima portala “Sarajevo Marketing Summit”, osvojio je titulu “Marketing Superstar 2017”. Udruženje automobilskih novinara BiH je 2009. godine proglasilo Vedrana PR menadžerom godine.
Kao Country Manager za BiH, bio je dio ekipe koja je pokrenula Bloomberg Adria tv program u pet zemalja bivše Jugoslavije. Prije toga devet godina bio je na poziciji direktora sektora Marketing i komunikacije u Sberbank BH i dao direktan doprinos uvođenju i pozicioniranju finansijskog brenda na tržištu BiH. Prije toga, bio je najodgovornija osoba za korporativne komunikacije svih firmi članica ASA Prevent grupacije punih pet godina, rukovodio pres-službom Međunarodne komisije za nestale osobe (ICMP) tri godine, bio glasnogovornik OHR-a, te šef produkcije UN misije u Bosni i Hercegovini.
Po završetku BBC škole televizijskog novinarstva, punih pet godina izvještavao je o političkim, ekonomskim i socijalnim pitanjima iz BiH i svijeta.
Cijena
Kotizacija za učešće na radionici Prezentacijske i komunikacijske vještine iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 10. juna iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na edukaciji
- Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na edukaciji
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.