Opis:
Istraživanja koje je provela Standish Group, su pokazala da od 100 projekata, njih 94 se „restarta“, tj. zapadnu u velike probleme. Prekoračenje troškova je u prosjeku 120%, a vremena preko 200%. Na primjer, projekt čije je trajanje planirano godinu dana, a troškovi 1.000.000 KM, na kraju, u prosjeku, traje 2 godine, a košta 1.200.000 KM.
Interesantan podatak je da 95% razloga za tako katastrofalne rezultate je zajednički za sve projekte, bez obzira iz kojeg grane industrije ili dijela svijeta dolaze. Ako se vi suočavate sa sličim problemima i nalazite se u projektu u bilo kojoj funkciji – ovaj seminar je za vas.
Najčešće greške kao što su kriva analiza zahtjeva, nerealan vremenski plan, nepoznavanje rizika i Risk managementa, nedostatak dogovorne procedure za promjenu unutar projekta, odabir krivih alata i, na kraju, dokumentacije koja je ili preobilna ili nedostatna, a na koju se ne može referencirati su samo mali dio razloga zbog čega se projekti pretvaraju u haos.
Cilj seminara:
Ovim seminarom ćemo pokriti sve dijelove projekta od inicijacije do zatvaranja s posebnim naglaskom na što treba paziti i koje klasične greške se rade, a što posljedično dovodi do navedenih problema te propasti projekta.
Metode rada:
Polaznici će navedene sadržaje i vještine usvojiti kroz teorijsko predavanje, te razmjenom iskustva s ostalim polaznicima i predavačem.
Seminar je namijenjen:
Voditeljima projekata i članovima projekti timova iz svih područja djelatnosti, a suočavaju se s problemima na svojim projektima. Namijenjen je osobama koje rade u: uredu za upravljanje projektima, managementu, nabavi, prodaji, marketingu, proizvodnji, finansijama i IT-u.
- 10.00 – 11.30
Šta je Projekt, Framework, a što Metodologija i koje su razlike
Od čega se sastoji projekt, program i portfolija
Šta je inicijacija i kako se radi
Šta je planiranje i šta treba planirati
Kako se izvršava, a kako prati projekt
Kako se zatvara projekt - 11.40 – 13-15
Role a projektu i koje su odgovornosti i granice a projektu:
Sponzor projekta
Voditelj projekta kod naručitelja
Voditelj projekta kod isporučitelja
Stakeholderi – kako se kategoriziraju
Članovi timova
Ključni korisnici
Krajnji korisnici
Opseg projekta – šta se radi, a šta ne
Definicija i određivanje opsega projekta
Poslovna analiza
Funkcionalna specifikacija
Šta je procjena, a šta drugi misle da je procjena
Zašto je potpis tako važan - 13.45 – 15.00
Komunikacija – tko, kada, kako, zašto i s kim i na koji način
Upravljane promjenama na projektu – kako to zaista treba raditi
Zahtjev za promjenu – kako izgleda i zašto mora biti formalan
Registar promjena i upravljanje s registrom
Kako promjene utječu na segmente projekta
Šta naručitelj očekuje od promjena, a šta je stvarno na stvari
Upravljane rizicima – kako to zaista treba raditi
Zašto 99% kompanija uopće ne radi upravljanje rizicima, a preostalih 1% to radi pogrešno
Registar rizika i upravljanje s registrom
Šta kad se rizik dogodi
Zašto naručitelj i isporučitelj gledaju na rizike drugačijim pogledom i kako to spriječiti? - 15.15 – 16.30
Dokumentacija – koja je važna, a koju treba izbaciti
Šta izbjegavati u praksi kako projekt ne bi propao
10 najvažnijih stvari na koje treba paziti! - 16.30 – 17.00
Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa
Nenad Trajkovski, PMP, PMI-RMP, PMI-ACP, MCP, MCT, MCTS: Microsoft Project, MVP
Nenad radi kao konsultant u SYS Company d.o.o.. Glavna područja su mu: Upravljanje projektima i programima, konsolidacija i uvođenje projektnih procesa u kompanije, uvođenje i kontrola Agilnog poslovanja te organizacija PMO-a. Redovni je predavač ne domaćim i inostranim IT konferencijama. Više od teoretskog znanja, a koje potvrđuju njegovi brojni certifikati, polaznicima znači njegovo dugogodišnje iskustvo (30+ godina) u upravljanju različitim vrstama programa i projekata te uspostava i rad ureda za upravljanje projektima – PMO i agilnoj transformaciji kompania. Između ostalog, Nenad je voditelj složenih IT projekata te trener za vođenje projekata, upravljanje metodologijama, SCRM, agilnu transformaciju i MS PROJECT. Redovni je predavač na Microsoftovima konferencijama u svijetu. U proteklih 5 godina nalazi se među prvih 5 predavača po ocjenama publike. Posjeduje PMP (Project Management Professional), RMP (Risk Management Professional), ACP (Agile Certified Practitioner) i PSM-I (Professional Scrum master), MCP – Microsoft Certified Professional, MCTS – Microsoft Certified Technical Specialist i MVP Microsoft Most Valuable Professional for MS PROJECT certifikate.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Projekti u praksi – najčešće zamke od planiranja do realizacije iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 02. juna iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.