Opis:
Dobrodošli na inspirativnu radionicu koja će vas provesti kroz svijet Design Thinking-a – kreativnog procesa rješavanja problema i stvaranja inovativnih ideja. Design Thinking je metodologija koja spaja senzibilitet i metode dizajnera s tehnološkom izvedivosti i poslovnom održivošću, fokusirajući se na potrebe krajnjeg korisnika. Ova edukacija će vam pružiti temeljno razumijevanje i alate za primjenu Design Thinking-a u različitim sektorima od telekomunikacija i bankarstva do obrazovanja, zdravstva, poljoprivrede i ugostiteljstva. Dokazala je svoju vrijednost kroz čitav niz uspješno implementiranih inovativnih proizvoda i usluga koje su dizajnirane primjenom ove metodologije. Edukacija će vas voditi kroz svih pet faza Design Thinking procesa. Kroz interaktivnu edukaciju, primjere iz stvarnog svijeta i multidisciplinarni pristup dobit ćete alate koji će vam omogućiti da brže i efikasnije razvijate ne samo funkcionalna već i emotivno privlačna rješenja koja ostavljaju snažan utisak na vaše korisnike.
S ponosom vam predstavljamo da će edukaciju voditi Mirela Saračević Trogrlić. CX konzultant i trener.
Cilj edukacije:
Naučiti što je Design Thinking metodologija, čemu služi i kako se koristi. Iskustveno ćemo proći svih pet faza Design Thinking procesa i naučiti tehnike i principe rada u svakoj od faza. Nakon edukacije bit ćete spremni započeti primjenu Design Thinking metodologije u svom poslovnom okruženju.
Edukacija je namijenjena:
Ova edukacija idealna je za sve koji žele kreirati rješenja koja su cjelovita i po mjeri krajnjeg korisnika (kupca, gosta, putnika, pacijenta …) a posebno za one koji vole kombinirati znanja i vještine iz različitih područja. Svima koji su odgovorni za proizvode, usluge, ljude ili procese i žele kreirati nešto što će imati istinsku vrijednost za krajnjeg korisnika (internog ili eksternog) ova edukacija će dati odličnu metodologiju i alate za kreiranje inovativnih rješenja.
- 10.00 – 11.30
Što je Design Thinking
Zašto nam je Design Thinking i Human-Centered Design danas potrebniji nego ikada prije
Design Thinking principi
Design Thinking mindset - 11.45. – 13.00
Faza 1: Empatija
Razumjeti krajnjeg korisnika cjelovito i u kontekstu problema koji se rješava
Kako doći do toga što korisnik stvarno treba i zašto je to često različito od onoga što nam sami kažu da im treba
Faza 2: Definicija
Definirati pravi problem put je prema dobrom rješenju
Šta mislite da znate o svojim korisnicima a šta je zapravo samo vaša pretpostavka
Kako otkriti što korisnik stvarno treba u odnosu na ono što želi - 14.00 – 15.30
Faza 3: Ideacija
Metode i tehnike u fazi ideacije i tri zlatna pravila
Prelazak sa 100 dobrih ideja na jednu sjajnu
Zamke i blokade koje vrebaju u fazi ideacije i kako im se oduprijeti
Faza 4: Prototipiranje
Izgradi prototip da bi shvatio
Ako slika vrijedi 1000 riječi, prototip vrijedi 1000 slika
Naučite što ne funkcionira prije nego napravite nešto skupo što nitko ne želi koristiti - 15.45 – 17.00
Faza 5: Testiranje
Testiranje je prilika da naučite više o svom rješenju i o korisniku
Metode testiranja i kako ih koristiti te kako bilježiti i sistematizirati rezultate testiranja
Što radimo nakon testiranja?
Pridružite nam se na ovoj radionici kako biste stekli ključne vještine za inovativno razmišljanje i rješavanje problema, i zajedno ćemo istražiti svijet Design Thinking-a.
Mirela Saračević Trogrlić
Posjeduje obimno korporativno iskustvo i ekspertizu u oblastima korisničkog iskustva, marketinga, digitalne transformacije i upravljanja projektima. Sa više od dvadeset godina iskustva, stekla je radući u međunarodnim korporacijama u nekoliko različitih industrija, uključujući Creditanstalt Investment Bank, Metropolis Media i A1 Telekom.
Njen rad fokusiran je na kreativnost, inovativnost i transformaciju putem svjesnog djelovanja usklađenog s ličnim i profesionalnim vrijednostima i svrhom. Mirela ima značajno iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnom i međunarodnom nivou. U svom radu koristi različite alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa kako bi kreirala nove proizvode i vodila implementacijske projekte, uključujući Design Thinking, Mapiranje Putovanja Korisnika, Testiranje Pretpostavki, Brzo Prototipiranje, Suradnju S Korisnicima, Agilni i Scrum metodologije.
Mirela ističe važnost dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika i od 2022. godine se bavi poslovnim savjetovanjem u oblastima korisničkog iskustva, poslovne strategije i upravljanja projektima. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Ona je certificirana Scrum Master, izvršni coach, Points of You praktičar i NLP praktičar.
Cijena
Kotizacija za učešće na edukaciji Design Thinking iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 17. april iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na edukaciji
- Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na edukaciji
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.