fbpx
Radionica: Design Thinking
Datum održavanja: 24.04.2024.
10.00h - 17.00h
Edukacijski centar i Online uživo
Edukacija je ograničena na 16 učesnika!

Opis:

Dobrodošli na inspirativnu radionicu koja će vas provesti kroz svijet Design Thinking-a – kreativnog procesa rješavanja problema i stvaranja inovativnih ideja. Design Thinking je metodologija koja spaja senzibilitet i metode dizajnera s tehnološkom izvedivosti i poslovnom održivošću, fokusirajući se na potrebe krajnjeg korisnika. Ova edukacija će vam pružiti temeljno razumijevanje i alate za primjenu Design Thinking-a u različitim sektorima od telekomunikacija i bankarstva do obrazovanja, zdravstva, poljoprivrede i ugostiteljstva. Dokazala je svoju vrijednost kroz čitav niz uspješno implementiranih inovativnih proizvoda i usluga koje su dizajnirane primjenom ove metodologije. Edukacija će vas voditi kroz svih pet faza Design Thinking procesa. Kroz interaktivnu edukaciju, primjere iz stvarnog svijeta i multidisciplinarni pristup dobit ćete alate koji će vam omogućiti da brže i efikasnije razvijate ne samo funkcionalna već i emotivno privlačna rješenja koja ostavljaju snažan utisak na vaše korisnike.

S ponosom vam predstavljamo da će edukaciju voditi Mirela Saračević Trogrlić. CX konzultant i trener.

Cilj edukacije:

Naučiti što je Design Thinking metodologija, čemu služi i kako se koristi. Iskustveno ćemo proći svih pet faza Design Thinking procesa i naučiti tehnike i principe rada u svakoj od faza. Nakon edukacije bit ćete spremni započeti primjenu Design Thinking metodologije u svom poslovnom okruženju.

Edukacija je namijenjena:

Ova edukacija idealna je za sve koji žele kreirati rješenja koja su cjelovita i po mjeri krajnjeg korisnika (kupca, gosta, putnika, pacijenta …) a posebno za one koji vole kombinirati znanja i vještine iz različitih područja. Svima koji su odgovorni za proizvode, usluge, ljude ili procese i žele kreirati nešto što će imati istinsku vrijednost za krajnjeg korisnika (internog ili eksternog) ova edukacija će dati odličnu metodologiju i alate za kreiranje inovativnih rješenja.

Teme i raspored edukacije
  • 10.00 – 11.30
    Što je Design Thinking
    Zašto nam je Design Thinking i Human-Centered Design danas potrebniji nego ikada prije
    Design Thinking principi
    Design Thinking mindset
  • 11.45. – 13.00
    Faza 1: Empatija
    Razumjeti krajnjeg korisnika cjelovito i u kontekstu problema koji se rješava
    Kako doći do toga što korisnik stvarno treba i zašto je to često različito od onoga što nam sami kažu da im treba
    Faza 2: Definicija
    Definirati pravi problem put je prema dobrom rješenju
    Šta mislite da znate o svojim korisnicima a šta je zapravo samo vaša pretpostavka
    Kako otkriti što korisnik stvarno treba u odnosu na ono što želi
  • 14.00 – 15.30
    Faza 3: Ideacija
    Metode i tehnike u fazi ideacije i tri zlatna pravila
    Prelazak sa 100 dobrih ideja na jednu sjajnu
    Zamke i blokade koje vrebaju u fazi ideacije i kako im se oduprijeti
    Faza 4: Prototipiranje
    Izgradi prototip da bi shvatio
    Ako slika vrijedi 1000 riječi, prototip vrijedi 1000 slika
    Naučite što ne funkcionira prije nego napravite nešto skupo što nitko ne želi koristiti
  • 15.45 – 17.00
    Faza 5: Testiranje
    Testiranje je prilika da naučite više o svom rješenju i o korisniku
    Metode testiranja i kako ih koristiti te kako bilježiti i sistematizirati rezultate testiranja
    Što radimo nakon testiranja?
    Pridružite nam se na ovoj radionici kako biste stekli ključne vještine za inovativno razmišljanje i rješavanje problema, i zajedno ćemo istražiti svijet Design Thinking-a.
Predavač

Mirela Saračević Trogrlić

Posjeduje obimno korporativno iskustvo i ekspertizu u oblastima korisničkog iskustva, marketinga, digitalne transformacije i upravljanja projektima. Sa više od dvadeset godina iskustva, stekla je radući u međunarodnim korporacijama u nekoliko različitih industrija, uključujući Creditanstalt Investment Bank, Metropolis Media i A1 Telekom.

Njen rad fokusiran je na kreativnost, inovativnost i transformaciju putem svjesnog djelovanja usklađenog s ličnim i profesionalnim vrijednostima i svrhom. Mirela ima značajno iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnom i međunarodnom nivou. U svom radu koristi različite alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa kako bi kreirala nove proizvode i vodila implementacijske projekte, uključujući Design Thinking, Mapiranje Putovanja Korisnika, Testiranje Pretpostavki, Brzo Prototipiranje, Suradnju S Korisnicima, Agilni i Scrum metodologije.

Mirela ističe važnost dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika i od 2022. godine se bavi poslovnim savjetovanjem u oblastima korisničkog iskustva, poslovne strategije i upravljanja projektima. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Ona je certificirana Scrum Master, izvršni coach, Points of You praktičar i NLP praktičar.

Cijena

Kotizacija za učešće na edukaciji Design Thinking iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 17. april iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

In-House edukacije

Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.