![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2023/09/Design-Thinking-web.jpg)
Opis:
Dobrodošli na inspirativnu radionicu koja će vas provesti kroz svijet Design Thinking-a – kreativnog procesa rješavanja problema i stvaranja inovativnih ideja. Design Thinking je metodologija koja spaja senzibilitet i metode dizajnera s tehnološkom izvedivosti i poslovnom održivošću, fokusirajući se na potrebe krajnjeg korisnika. Ova edukacija će vam pružiti temeljno razumijevanje i alate za primjenu Design Thinking-a u različitim sektorima od telekomunikacija i bankarstva do obrazovanja, zdravstva, poljoprivrede i ugostiteljstva. Dokazala je svoju vrijednost kroz čitav niz uspješno implementiranih inovativnih proizvoda i usluga koje su dizajnirane primjenom ove metodologije. Edukacija će vas voditi kroz svih pet faza Design Thinking procesa. Kroz interaktivnu edukaciju, primjere iz stvarnog svijeta i multidisciplinarni pristup dobit ćete alate koji će vam omogućiti da brže i efikasnije razvijate ne samo funkcionalna već i emotivno privlačna rješenja koja ostavljaju snažan utisak na vaše korisnike.
S ponosom vam predstavljamo da će edukaciju voditi Mirela Saračević Trogrlić. CX konzultant i trener.
Cilj edukacije:
Naučiti što je Design Thinking metodologija, čemu služi i kako se koristi. Iskustveno ćemo proći svih pet faza Design Thinking procesa i naučiti tehnike i principe rada u svakoj od faza. Nakon edukacije bit ćete spremni započeti primjenu Design Thinking metodologije u svom poslovnom okruženju.
Edukacija je namijenjena:
Ova edukacija idealna je za sve koji žele kreirati rješenja koja su cjelovita i po mjeri krajnjeg korisnika (kupca, gosta, putnika, pacijenta …) a posebno za one koji vole kombinirati znanja i vještine iz različitih područja. Svima koji su odgovorni za proizvode, usluge, ljude ili procese i žele kreirati nešto što će imati istinsku vrijednost za krajnjeg korisnika (internog ili eksternog) ova edukacija će dati odličnu metodologiju i alate za kreiranje inovativnih rješenja.
- 10.00 – 11.30
Što je Design Thinking
Zašto nam je Design Thinking i Human-Centered Design danas potrebniji nego ikada prije
Design Thinking principi
Design Thinking mindset - 11.45. – 13.00
Faza 1: Empatija
Razumjeti krajnjeg korisnika cjelovito i u kontekstu problema koji se rješava
Kako doći do toga što korisnik stvarno treba i zašto je to često različito od onoga što nam sami kažu da im treba
Faza 2: Definicija
Definirati pravi problem put je prema dobrom rješenju
Šta mislite da znate o svojim korisnicima a šta je zapravo samo vaša pretpostavka
Kako otkriti što korisnik stvarno treba u odnosu na ono što želi - 14.00 – 15.30
Faza 3: Ideacija
Metode i tehnike u fazi ideacije i tri zlatna pravila
Prelazak sa 100 dobrih ideja na jednu sjajnu
Zamke i blokade koje vrebaju u fazi ideacije i kako im se oduprijeti
Faza 4: Prototipiranje
Izgradi prototip da bi shvatio
Ako slika vrijedi 1000 riječi, prototip vrijedi 1000 slika
Naučite što ne funkcionira prije nego napravite nešto skupo što nitko ne želi koristiti - 15.45 – 17.00
Faza 5: Testiranje
Testiranje je prilika da naučite više o svom rješenju i o korisniku
Metode testiranja i kako ih koristiti te kako bilježiti i sistematizirati rezultate testiranja
Što radimo nakon testiranja?
Pridružite nam se na ovoj radionici kako biste stekli ključne vještine za inovativno razmišljanje i rješavanje problema, i zajedno ćemo istražiti svijet Design Thinking-a.
Mirela Saračević Trogrlić
Posjeduje obimno korporativno iskustvo i ekspertizu u oblastima korisničkog iskustva, marketinga, digitalne transformacije i upravljanja projektima. Sa više od dvadeset godina iskustva, stekla je radući u međunarodnim korporacijama u nekoliko različitih industrija, uključujući Creditanstalt Investment Bank, Metropolis Media i A1 Telekom.
Njen rad fokusiran je na kreativnost, inovativnost i transformaciju putem svjesnog djelovanja usklađenog s ličnim i profesionalnim vrijednostima i svrhom. Mirela ima značajno iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnom i međunarodnom nivou. U svom radu koristi različite alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa kako bi kreirala nove proizvode i vodila implementacijske projekte, uključujući Design Thinking, Mapiranje Putovanja Korisnika, Testiranje Pretpostavki, Brzo Prototipiranje, Suradnju S Korisnicima, Agilni i Scrum metodologije.
Mirela ističe važnost dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika i od 2022. godine se bavi poslovnim savjetovanjem u oblastima korisničkog iskustva, poslovne strategije i upravljanja projektima. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Ona je certificirana Scrum Master, izvršni coach, Points of You praktičar i NLP praktičar.
Cijena
Kotizacija za učešće na edukaciji Design Thinking iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 17. april iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na edukaciji
- Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na edukaciji
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/10/arijana-50x50.jpg)
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.
![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/09/ena-50x50.jpg)