Radionica: ITIL® 4 Foundation
Datum održavanja: 14. - 16.05.2025.
10.00h - 17.00h
Edukacijski centar i Online uživo
Edukacija je ograničena na 14 učesnika!

ITIL® 4 – Općenito

ITIL pruža organizacijama najbolju praksu za IT Service Management (ITSM) i već više od 30 godina vodi industriju smjernicama, edukacijama i certifikacijom. Svrha ITIL® 4 je da pruži praktičan, fleksibilan okvir koji podržava organizacije u efikasnom upravljanju IT uslugama.

Kroz interaktivnu radionicu će vas voditi Branimir Valentić predavač sa više od 20 godina iskustva u upravljanju IT-em i IT uslugama (ITSM, IT Service Management) na projektima, za kompanije različitih veličina i industrijskih grana.

ITIL® 4 Foundation edukacija

ITIL® 4 Foundation edukacija pruža moderan pogled na upravljanje IT uslugama, stvarajući zajednički jezik i razumijevanje ključnih koncepata unutar IT-a i poslovanja, omogućavajući primjenu praktičnih poboljšanja u svakodnevnom poslovanju.

Polaznici stiču znanja o terminologiji, ulogama i praksama ITIL-a, kao i o novom Service Value System modelu koji im omogućava kontinuirano unapređenje proizvoda i usluga

Šta ćete naučiti?

ITIL® 4 edukacija i certifikacija osigurava spremnost na izazove u IT Service Management-u, oprema vještinama i znanjima baziranim na najboljoj praksi (eng. best practice). ITIL edukacija će Vam omogućiti da:

Kome je namijenjena edukacija?

Svako ko posjeduje osnovna znanja iz IT-a ili je uključen u IT Service Management predstavlja idealnog kandidata za ovaj seminar. Posebnu korist imat će IT menadžeri, zaposlenici IT odjela, osobe uključene u upravljanje procesima, članovi HelpDesk i/ili ServiceDesk timova, IT konsultanti, pružatelji IT usluga, sistem integratori, poslovni menadžeri i ostali zainteresovani.

Vaučer za polaznike uključuje:

Šta ćete postići kroz ITIL® 4 certifikaciju?

Certifikacija

Polaganje ispita podrazumijeva 40 pitanja u formi multiple-choice. Potrebno je imati najmanje 28 točnih odgovora (70%) za međunarodno priznatu ITIL® 4 certifikaciju.

Teme i raspored edukacije
  • Dan 1, 10:00 – 17:00
    Uvod u Service Value System (SVS)
    Vodeća načela ITIL® 4
  • Dan 2, 10:00 – 17:00
    Četiri dimenzije upravljanja uslugama
    Ključni koncepti Lean IT, Agile i DevOps pristupa
  • Dan 3, 10:00 – 17:00
    Prijelaz sa tradicionalnih ITIL procesa na moderne prakse
    Priprema za ispit
Predavač

Branimir Valentić

Priznat stručnjak u oblasti IT Service Management-a (ITSM) s više od 20 godina iskustva u upravljanju IT sistemima i uslugama na projektima u Hrvatskoj i inostranstvu. Kao certificirani ITIL i ISO 20000 trener, pružao je obuke i konsultantske usluge, pomažući organizacijama da usklade svoje IT usluge s poslovnim potrebama.

Njegova stručnost obuhvata implementaciju ITIL i ISO 20000 standarda, gdje je djelovao kao eksterni konsultant, fokusirajući se na poboljšanje kvaliteta IT usluga kroz standardizaciju i optimizaciju procesa. Kao direktor kompanije itego element d.o.o., bio je odgovoran za pružanje tehničke podrške, razvoj organizacionih i komunikacijskih vještina, te vođenje projekata usmjerenih na unapređenje IT procesa.

Njegova posvećenost edukaciji i unapređenju IT praksi čini ga istaknutim ITIL trenerom, posvećenim unapređenju IT praksi i edukaciji profesionalaca u industriji.

Cijena

Kotizacija za učešće na edukaciji ITIL® 4 Foundation (sa svim potrebnim materijalima), e-book “ITIL4 Foundation” i voucher za polaganje certifikacijskog ispita iznosi 2355,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 1. maja iznosi 2155,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 2050,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 1950,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

Accredited ITIL® 4 Foundation training is provided by Itego Element d.o.o., accredited by PeopleCert.

ITIL® is a registered Trade Mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

In-House edukacije

Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.