fbpx
Radionica: Krizno komuniciranje
Datum održavanja: 7.11.2023.
10.00h - 17.00h
Edukacijski centar i Online uživo
Edukacija je ograničen na 20 učesnika!

Opis:

Kada se suočimo s kriznom situacijom, efikasno komuniciranje postaje kritično za upravljanje krizom, očuvanje povjerenja javnosti i zaštitu ugleda organizacije. U tim trenucima, primjena određenih principa kriznog komuniciranja može biti presudna. Radionica “Krizno komuniciranje” pruža učesnicima smjernice, dragocjene alate i vještine za efikasnu komunikaciju u kriznim situacijama. Kroz interaktivne vježbe, simulacije stvarnih scenarija i analizu studija slučaja, učesnici će razviti razumijevanje ključnih principa kriznog komuniciranja i naučiti kako primijeniti ove tehnike u stvarnom svijetu.

Radionicu će voditi Vedran Peršić, dugogodišnji predavač različitih modula iz korporativnih komunikacija.

Cilj:

Cilj radionice je da učesnici razumiju važnost komunikacije u kriznim situacijama, nauče strategije za brzo reagiranje i pravilno upravljanje informacijama tokom krize, razviju vještine empatije i suosjećanja u kriznim okolnostima te povećaju svoje samopouzdanje u komuniciranju s ciljnim javnostima i medijima tokom kriznih situacija.

Radionica je namijenjena:

Profesionalcima koji se bave komunikacijom u organizacijama, menadžerima i članovima timova za krizno upravljanje, kao i svakoj osobi koja želi unaprijediti vještine komuniciranja u kriznim situacijama. Učesnici radionice mogu očekivati dinamične vježbe i simulacije, kao i praktične primjere koji će im pomoći da odmah primijene naučeno u svom profesionalnom okruženju, ali i u svakodnevnim životnim situacijama.

Teme i raspored edukacije
  • 10.00 – 11.30
    Osnove kriznog komuniciranja
    Definiranje krizne komunikacije i njezina važnost
    Identifikacija ključnih izazova u komuniciranju tokom kriznih situacija
  • 11.40 – 13.00
    Strategije komunikacije u krizi
    Brzo donošenje odluka i prioritiziranje informacija
    Upotreba jasnog i preciznog jezika u komunikaciji
  • 14.00 – 14.45
    Empatija i suosjećanje u krizi
    Razumijevanje emocionalnih potreba ciljnih javnosti u krizi
    Razvoj vještina suosjećanja i podrške
  • 15.00 – 16.30
    Simulacije kriznih situacija
    Aktivne vježbe i simulacije stvarnih scenarija za primjenu naučenih tehnika
Predavač

Vedran Peršić

Iako je studirao sociologiju na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, te bio televizijski novinar, Vedran se pronašao u korporativnim komunikacijama. Od 2001. godine bavi se marketingom, odnosima s javnošću, i pitanjima od javnog značaja. Dugogodišnji je predavač različitih modula iz korporativnih komunikacija.

Držao je trening javnog nastupa i kriznog komuniciranja za službenike ministarstava na nivou BiH, Agencije za prevenciju korupcije i koordinaciju borbe protiv korupcije, Visokog sudskog i tužilačkog vijeća, UNDP-a, te službenike Međureligijskog vijeća u BiH. Bio je gost predavač na postdiplomskom studiju (marketing) na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu. 

Kao spoljni konsultant učestvovao je u međunarodnim projektima. U Londonskoj školi za odnose s javnošću dobio je posebno priznanje za rezultate ostvarene u obrazovanju polaznika seminara. 

Zahvaljujući posjetiocima portala “Sarajevo Marketing Summit”, osvojio je titulu “Marketing Superstar 2017”. Udruženje automobilskih novinara BiH je 2009. godine proglasilo Vedrana PR menadžerom godine.

Kao Country Manager za BiH, bio je dio ekipe koja je pokrenula Bloomberg Adria tv program u pet zemalja bivše Jugoslavije. Prije toga devet godina bio je na poziciji direktora sektora Marketing i komunikacije u Sberbank BH i dao direktan doprinos uvođenju i pozicioniranju finansijskog brenda na tržištu BiH. Prije toga, bio je najodgovornija osoba za korporativne komunikacije svih firmi članica ASA Prevent grupacije punih pet godina, rukovodio pres-službom Međunarodne komisije za nestale osobe (ICMP) tri godine, bio glasnogovornik OHR-a, te šef produkcije UN misije u Bosni i Hercegovini. 

Po završetku BBC škole televizijskog novinarstva, punih pet godina izvještavao je o političkim, ekonomskim i socijalnim pitanjima iz BiH i svijeta. 

Cijena

Kotizacija za učešće na radionici Krizno komuniciranje iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 1. novembra iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

In-House edukacije

Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.