Opis:
Pregovaranje je jedna od najvažnijih poslovnih vještina savremenog doba. Bilo da radite u prodaji, nabavci, menadžmentu ili u sektoru odnosa s klijentima, sposobnost da pregovarate s jasnoćom, odlučnošću i empatijom često određuje razliku između uspjeha i propuštene prilike.
Radionica je osmišljena da bude interaktivna u kojoj polaznici kroz praktične primjere, diskusije i simulacije pregovora razvijaju sigurnost, strategiju i stil pregovaranja koji donosi rezultate. Radionica je koncipirana tako da polaznicima omogući razumijevanje dinamike pregovora, od pripreme i strukturiranja razgovora, preko argumentacije i uvjeravanja, do rješavanja konflikata i teških situacija.
Radionicu će voditi Vedran Peršić, dugogodišnji predavač različitih modula iz korporativnih komunikacija.
Cilj:
Cilj radionice je da polaznici nauče kako donositi promišljene odluke i istovremeno graditi odnose zasnovane na povjerenju i poštovanju. Kroz praktične vježbe, učesnici će savladati tehnike prepoznavanja motiva sagovornika, postavljanja granica i kreiranja win-win ishoda. Poseban naglasak stavljen je na razvoj pregovaračkog stava koji kombinuje profesionalnost, emocionalnu inteligenciju i komunikacijsku preciznost.
Radionica je namijenjena:
Radionica je namijenjena svima koji u okviru svog posla pregovaraju, komuniciraju i utiču na odluke, menadžerima, tim liderima, prodajnim i nabavnim stručnjacima, kao i svima koji žele poboljšati svoje vještine profesionalne komunikacije i steći samopouzdanje u pregovorima. Radionica je posebno korisna za one koji žele naučiti kako da zadrže dobar odnos sa sagovornikom čak i u zahtjevnim situacijama, te da postignu balans između čvrstine i fleksibilnosti u pristupu.
- 10.00 – 11.30
Uvod u vještine pregovaranja
Ciljevi i očekivanja učesnika
Ključni elementi uspješnog pregovaranja - 11.40 – 13.00
Osnove pregovaranja
Proces i faze pregovora
Analiza pozicije i interesa obje strane - 14.00 – 14.45
Komunikacija kao faktor uspješnog pregovaranja
Verbalni i neverbalni signali
Aktivno slušanje i postavljanje pitanja
Strategije i taktike pregovaranja
Upravljanje ustupcima
Kako reagovati na pritisak i prijetnje
Argumentacija i uvjeravanje - 15.00 – 16.00
Simulirani pregovori i rješavanje konflikata
Primjeri iz prakse
Analiza različitih pregovaračkih stilova - 16.00 – 16.30
Rješavanje konkretnih izazova učesnika i zaključci
Vedran Peršić
Iako je studirao sociologiju na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, te bio televizijski novinar, Vedran se pronašao u korporativnim komunikacijama. Od 2001. godine bavi se marketingom, odnosima s javnošću, i pitanjima od javnog značaja. Dugogodišnji je predavač različitih modula iz korporativnih komunikacija.
Držao je trening javnog nastupa i kriznog komuniciranja za službenike ministarstava na nivou BiH, Agencije za prevenciju korupcije i koordinaciju borbe protiv korupcije, Visokog sudskog i tužilačkog vijeća, UNDP-a, te službenike Međureligijskog vijeća u BiH. Bio je gost predavač na postdiplomskom studiju (marketing) na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu.
Kao spoljni konsultant učestvovao je u međunarodnim projektima. U Londonskoj školi za odnose s javnošću dobio je posebno priznanje za rezultate ostvarene u obrazovanju polaznika seminara.
Zahvaljujući posjetiocima portala “Sarajevo Marketing Summit”, osvojio je titulu “Marketing Superstar 2017”. Udruženje automobilskih novinara BiH je 2009. godine proglasilo Vedrana PR menadžerom godine.
Kao Country Manager za BiH, bio je dio ekipe koja je pokrenula Bloomberg Adria tv program u pet zemalja bivše Jugoslavije. Prije toga devet godina bio je na poziciji direktora sektora Marketing i komunikacije u Sberbank BH i dao direktan doprinos uvođenju i pozicioniranju finansijskog brenda na tržištu BiH. Prije toga, bio je najodgovornija osoba za korporativne komunikacije svih firmi članica ASA Prevent grupacije punih pet godina, rukovodio pres-službom Međunarodne komisije za nestale osobe (ICMP) tri godine, bio glasnogovornik OHR-a, te šef produkcije UN misije u Bosni i Hercegovini.
Po završetku BBC škole televizijskog novinarstva, punih pet godina izvještavao je o političkim, ekonomskim i socijalnim pitanjima iz BiH i svijeta.
Cijena
Kotizacija za učešće na radionici Vještine uspješnog pregovaranja iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 01. novembra iznosi 375,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 330,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na edukaciji
- Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na edukaciji
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.

Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.

Angažovanost predavača tokom cijelog modula, trud da slikovito približi ono o čemu priča iz svog dugogodišnjeg iskustva, drži pažnju efikasno tokom cijelog predavanja.
