Opis:
Uloga marketing odjela u kompanijama danas često doživljava samo kao podrška donosiocima strateških odluka, Iako su stručnjaci za marketing ti koji najbolje vladaju tržištem, trendovima, internim procesima i komunikacijom, statističkim i makro podacima, poznaju proizvode i usluge, te ciljne grupe kojima su oni namijenjeni. Zašto je onda tako malo marketinških stručnjaka u upravnim odborima? Zašto nisu finalni donosioci odluka? Zašto ih se vrlo često tretira kao mađioničare koji trebaju donijeti nerealne rezultate u kratkom vremenu?
Na seminaru ćemo predočiti kako da vi kao marketing stručnjaci ili vi koji to tek trebate postati poboljšate svoje, ali prije svega performanse vaših kompanija i to kroz odgovore na samo neka od pitanja:
- Zašto ne govorite istim jezikom kao generalni direktori?
- Da li direktor marketinga i direktor prodaje mogu i trebaju biti najbolji prijatelji?
- Zašto vaša SWOT analiza zapravo nije dobra?
- Poznajete li zaista vaše ciljne grupe?
- Da li vam je za uspjeh bitniji storytelling ili reach?
- Kako to da vam prodaja nije porasla 100% nakon jedne objave na Facebooku?
- Zašto misle da se ugrađujem u projekte?
- Kako to da je konkurencija uvijek nelojalna?
Tržište nikada nije bilo dinamičnije. Mnoge kompanije pokušavaju uhvatiti pandemijski zaostatak, a ostale zauzeti što bolje pozicije na tržištu. I sve one traže maratonce koji mogu trčati brzinom sprintera.
Ono što možemo obećati:
- Izlazak iz komfort zone u kojoj se nalazite;
- Učenje tajnog jezika kojim govore svi Generalni direktori;
- Prepoznavanje trendova koji nam predstoje;
- Razgovor i učenje isključivo na primjerima iz prakse, predavačeve i vaše, a ne nekih autora iz uređenih sistema i zemalja; „real time“ analizu vaših projekata i učenje šta se moglo još bolje uraditi.
Seminar je namijenjen:
Marketing odjelima i osobama svih nivoa znanja i titula, „Decision makerima“ u kompanijama kako bi naučili zašto im je marketing strateška funkcija u kompaniji, Voditeljima odjela kako bi bolje shvatili kako marketing može unaprijediti i olakšati njihovo poslovanje.
- 10.00 – 11.30
Kreativno upoznavanje po principima marketinške komunikacije – zašto je danas bitno biti kratak, precizan i fokusiran;
Odlično pripremljena analiza je već 80% budućeg marketinškog plana;
Vježba – SWOT analiza po izboru polaznika – kako unošenje personalnih preferencija u analizu može iznjedriti pogrešan akcioni plan; - 11.40 – 13-15
Da li govorite istim jezikom kao vaš Generalni direktor? Učimo o brojevima u marketingu; - 13.45 – 15.00
Strategija je sve, čak i trčanje maratona tempom sprintera;
Vježba – Kreiramo zajedno pravi marketinški plan, po želji polaznika, koji ćete moći prodati vašoj Upravi. Prolazimo kroz osnovne elemente analiza, 7P principa, ciljnih grupa, tržišta, medijskog zakupa i kreative. Ne brinite se, nećemo ništa crtati ni snimati :); - 15.15 – 16.30
Smiješna strana marketinga. Primjeri iz prakse “kako nešto ne treba raditi” jer je uvijek bolje učiti na tuđim greškama; - 16.30 – 17.00
Kreativna pitanja i još kreativniji odgovori za kraj.
Haris Kadenić, Marketing Direktor u ManpowerGroup
Haris Kadenić je visoko motiviran ekspert sa preko 17 godina iskustva u marketinškim agencijama, velikim korporacijama i pojedinačnim konsultantskim projektima. Specijalizirao se u strateškom marketingu i povezivanju finansijskih izvještaja sa kreativnim razmišljanjem i donošenjem bitnih poslovnih odluka za rast i razvoj kompanija i poslovanja, te kriznu komunikaciju. Svoj lični uspjeh zahvaljuje radu na projektima klijenata P&G, Eronet, Haloo, Toyota, Sony, Dukat, Nestle, UNDP, Xella, Mi-Bospo i mnogim drugim. 8 godina je proveo na poziciji direktora marketinga u BiH u kompaniji Lactalis BH koja je dio najveće mljekarske kompanije u svijetu i kojoj je donio svjetsku nagradu Lactalis Grupe za inovaciju godine 2018. Iste godine je proglašen menadžerom godine u BiH po odabiru SNL magazina. Paralelno, učestvuje kao predavač na mnogim seminarima, drži predmet Marketing na fakultetu Poslovne informatike na Univerzitetu Džemal Bijedić u Mostaru, član je upravnih odbora nekoliko kompanija i udruga, te redovni konsultant za mnoge međunarodne i lokalne projekte i klijente. Trenutno na poziciji Direktora Marketinga internacionalne kompanije Manpower za područje Jugoistočne Europe.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Marketing – maraton koji se trči tempom sprintera iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 23. septembra iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.