fbpx

Seminar: Marketing – maraton koji se trči tempom sprintera

Datum održavanja: 28. septembar
10.00h - 17.00h
Edukacijski centar i Online uživo
Seminar je ograničen na 14 učesnika!

Opis:

Uloga marketing odjela u kompanijama danas često doživljava samo kao podrška donosiocima strateških odluka,  Iako su stručnjaci za marketing  ti koji najbolje vladaju tržištem, trendovima, internim procesima i komunikacijom, statističkim i makro podacima, poznaju proizvode i usluge, te ciljne grupe kojima su oni namijenjeni. Zašto je onda tako malo marketinških stručnjaka u upravnim odborima?  Zašto nisu finalni donosioci odluka?  Zašto ih se vrlo često tretira kao mađioničare koji trebaju donijeti nerealne rezultate u kratkom vremenu?

Kroz interaktivni seminar će vas voditi Haris Kadenić, ekspert sa preko 17 godina iskustva u marketinškim agencijama, velikim korporacijama i pojedinačnim konsultantskim projektima, vlasnik svjetskih i europskih nagrada iz područja marketinga, trenutno na poziciji Direktora Marketinga internacionalne kompanije Manpower za područje Jugoistočne Europe.

Na seminaru ćemo  predočiti kako da vi kao marketing stručnjaci ili vi koji  to tek trebate postati poboljšate svoje, ali prije svega performanse vaših kompanija i to kroz odgovore na samo neka od pitanja:

Tržište nikada nije bilo dinamičnije. Mnoge kompanije pokušavaju uhvatiti pandemijski zaostatak, a ostale zauzeti što bolje pozicije na tržištu. I sve one traže maratonce koji mogu trčati brzinom sprintera.

Ono što možemo obećati:

Seminar je namijenjen:

Marketing odjelima i osobama svih  nivoa znanja i titula, „Decision makerima“ u kompanijama kako bi naučili zašto im je marketing strateška funkcija u kompaniji, Voditeljima odjela kako bi bolje shvatili kako marketing može unaprijediti i olakšati njihovo poslovanje.

Teme i raspored edukacije
  • 10.00 – 11.30
    Kreativno upoznavanje po principima marketinške komunikacije – zašto je danas bitno biti kratak, precizan i fokusiran;
    Odlično pripremljena analiza je već 80% budućeg marketinškog plana;
    Vježba – SWOT analiza po izboru polaznika – kako unošenje personalnih preferencija u analizu može iznjedriti pogrešan akcioni plan;
  • 11.40 – 13-15
    Da li govorite istim jezikom kao vaš Generalni direktor? Učimo o brojevima u marketingu;
  • 13.45 – 15.00
    Strategija je sve, čak i trčanje maratona tempom sprintera;
    Vježba – Kreiramo zajedno pravi marketinški plan, po želji polaznika, koji ćete moći prodati vašoj Upravi. Prolazimo kroz osnovne elemente analiza, 7P principa, ciljnih grupa, tržišta, medijskog zakupa i kreative. Ne brinite se, nećemo ništa crtati ni snimati :);
  • 15.15 – 16.30
    Smiješna strana marketinga. Primjeri iz prakse “kako nešto ne treba raditi” jer je uvijek bolje učiti na tuđim greškama;
  • 16.30 – 17.00
    Kreativna pitanja i još kreativniji odgovori za kraj.
Predavač

Haris Kadenić, Marketing Direktor u ManpowerGroup

Haris Kadenić je visoko motiviran ekspert sa preko 17 godina iskustva u marketinškim agencijama, velikim korporacijama i pojedinačnim konsultantskim projektima. Specijalizirao se u strateškom marketingu i povezivanju finansijskih izvještaja sa kreativnim razmišljanjem i donošenjem bitnih poslovnih odluka za rast i razvoj kompanija i poslovanja, te kriznu komunikaciju. Svoj lični uspjeh zahvaljuje radu na projektima klijenata P&G, Eronet, Haloo, Toyota, Sony, Dukat, Nestle, UNDP, Xella, Mi-Bospo i mnogim drugim. 8 godina je proveo na poziciji direktora marketinga u BiH u kompaniji Lactalis BH koja je dio najveće mljekarske kompanije u svijetu i kojoj je donio svjetsku nagradu Lactalis Grupe za inovaciju godine 2018. Iste godine je proglašen menadžerom godine u BiH po odabiru SNL magazina. Paralelno, učestvuje kao predavač na mnogim seminarima, drži predmet Marketing na fakultetu Poslovne informatike na Univerzitetu Džemal Bijedić u Mostaru, član je upravnih odbora nekoliko kompanija i udruga, te redovni konsultant za mnoge međunarodne i lokalne projekte i klijente. Trenutno na poziciji Direktora Marketinga internacionalne kompanije Manpower za područje Jugoistočne Europe. 

Cijena

Kotizacija za učešće na seminaru Marketing – maraton koji se trči tempom sprintera  iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 23. septembra iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

In-House edukacije

Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.