
Opis:
Kako upravljati rizicima i na koji način smanjiti rizike, a istovremeno optimizirati procese u kompaniji? Kako izraditi mapu procesa i registar rizika? Kako interne kontrole i interna revizija mogu pomoći u tome?
Interna kontrola je proces koji provode svi nivoi menadžmenta i zaposlenici kompanije s ciljem podrške ostvarenju poslovnih ciljeva, izvještavanja te usklađenosti s eksternom i internom regulativom. Efikasno upravljanje rizicima nemoguće je bez kvalitetnog sistema internih kontrola i uloge interne revizije, što se posebno pokazalo u vanrednim okolnostima na koje je teško utjecati i njima upravljati. Upravljanje rizicima i procesima usko je povezano sa sistemom internih kontrola i obrnuto.
Interna revizija je kontrolna funkcija koja stvara dodatnu vrijednost tako što nezavisno i objektivno procjenjuje učinkovitost upravljanja rizicima i kontrolama. Pomaže kompaniji u ispunjenju ciljeva i poboljšanju poslovanja. Interna revizija ima posebnu ulogu jer procjenjuje efikasnost sistema internih kontrola i upravljanja rizicima u svim poslovnim procesima i organizacijskim jedinicama. Svojim preporukama interna revizija doprinosi smanjenju rizika na prihvatljiv nivo, zbog čega bi svaka kompanija trebala imati odjel interne revizije, a ne samo one kojima je to zakonska obaveza.
Efikasnost internih procesa i mjerenje povezanih rizika sve više dolaze u fokus svakodnevnog poslovanja. Akcenat je na optimizaciji rukovođenja, sa posebnim naglaskom na značaj internih kontrola i ulogu interne revizije u upravljanju rizicima i procesima, s ciljem postizanja veće efikasnosti i izvrsnosti u poslovanju.
Cilj seminara:
Cilj edukacije je na praktičan način analizirati temeljne procese i rizike unutar kompanija te istaknuti mjere za njihovu optimizaciju. Fokus je na upravljanju prema principu vrijednost za novac, upravljanju rizicima i procesima kroz internu kontrolu, reviziju i efikasnu komunikaciju.
Cilj edukacije je kroz više praktičnih primjera i vježbi upoznati učesnike sa:
- Upoznaju koncept i svrhu sistema internih kontrola u efikasnom upravljanju rizicima i procesima,
- Nauče kako dizajnirati, implementirati i nadzirati efikasne kontrole u radnom procesu,
- Razumiju koncept i svrhu interne revizije, metodologiju provođenja, njen utjecaj na upravljanje rizicima i procesima te korporativno upravljanje,
- Upoznaju se s važećim zakonskim okvirom i novim globalnim međunarodnim standardima interne revizije,
- Razviju vještine za optimizaciju procesa u kompaniji,
- Nauče koji su potrebni inputi za izradu mape procesa i registra rizika,
- Steknu znanja o analizi operativnih, ključnih i strateških procesa u svrhu njihovog poboljšanja.
Seminar je namijenjen:
Vlasnicima i svim razinama menadžmenta u kompanijama i institucijama, tim liderima, projekt menadžerima, internim i eksternim revizorima, odjelima za upravljanje rizicima i kontrolu kvaliteta, internoj reviziji, računovodstvu i finansijama, zaposlenicima zaduženim za usklađenost poslovanja i izvještavanje, kao i svima koji rade na unapređenju poslovnih procesa te izradi internih akata (procedura, smjernica, uputstava, radnih uputa itd.).
- 10.00 – 11.15
I BLOK: Definicija i područje primjene internih kontrola, COSO model internih kontrola - 11.30 – 12.30
II BLOK: Osnova, primjena i uloga interne revizije, međunarodni i regulatorni okvir - 13.30. – 14.30
III BLOK: IZRADA MAPE PROCESA Definicije, karakteristike, upravljanje, vrste i analiza procesa - 14.45 – 15.45
IV BLOK: IZRADA REGISTRA RIZIKA Definicije, karakteristike, upravljanje, vrste i analiza rizika - 15.45 – 16.00
Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa
dr.sc. Mirna Pajević Rožajac, ovlašteni eksterni i interni revizor
Rođena je u Sarajevu, gdje završava osnovnu i srednju školu, nakon čega upisuje Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, te diplomira 2009. godine u oblasti finansijskog menadžmenta i magistrira na istom fakultetu 2011. godine u oblasti makrofinansijskog menadžmenta. Nakon toga upisuje doktorski studij na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu kreiran u okviru Tempus projekta u suradnji s Faculty of Economics and Business, University of Vienna i Faculty of Economics, University of Ljubljana, smjer Menadžment / Business koji s uspjehom završava odbranom doktorske teze 2016. godine u oblasti finansijskog menadžmenta. Nosilac je mnogih priznanja i nagrada, od kojih se ističe da je dva puta bila nosilac „Summa cum laude“ (diplomski i postdiplomski studij završen sa najvećim priznanjem).
Svoju profesionalnu karijeru započinje u konsultantskoj kući na poslovima praćenja propisa, predavanja i poslovnog konsaltinga, koji regulišu oblasti računovodstva, revizije, finansija, poreza, kontrolinga i radnih odnosa i sl. Nakon toga nastavlja sa radom u telekom sektoru na poslovima finansijskog kontrolinga i troškovnog računovodstva i nastavlja se razvijati u dijelu projekt menadžmenta i graditi karijaru većinom kao finansijski konsultant.
Tokom svoje poslovne karijere završila je niz stručnih i specijalističkih seminara i treninga, te postala ovlašteni eksterni i interni revizor za oblast privredu, finansijske institucije, informacione tehnologije i budžet, certificirani računovođa, sudski vještak, ekspert iz oblasti nekretnina i upravljanja imovinom i konsultant sa višegodišnjim radnim i predavačkim iskustvom.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Upravaljanje rizicima i procesima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 1. marta iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.

Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.

Angažovanost predavača tokom cijelog modula, trud da slikovito približi ono o čemu priča iz svog dugogodišnjeg iskustva, drži pažnju efikasno tokom cijelog predavanja.
