fbpx
Seminar: Upravljanje troškovima
Datum održavanja: 08.05.2024.
10.00h - 16.00h
Edukacijski centar i Online uživo
Seminar je ograničen na 16 učesnika!

Opis:

U svijetu poslovanja, gdje se svaki cent računa, upravljanje troškovima predstavlja temelj uspješnog menadžmenta. Ovaj seminar vam nudi priliku da ovladate umijećem optimalnog raspoređivanja resursa, ne samo kao teorijski koncept, već kao praktičnu vještinu koja će vam omogućiti da preduzeće vodite mudro i efikasno. Kroz interaktivni pristup, seminar “Upravljanje troškovima” razotkriva tajne efektivnog nadzora nad finansijama, usmjeravajući vas ka ostvarivanju boljih organizacijskih ciljeva.

Naš program je dizajniran tako da polaznici steknu ne samo teoretska znanja o različitim vrstama troškova i metodama njihovog upravljanja, već i praktične vještine koje su neophodne za donošenje ključnih odluka. Od detaljnog uvida u modele i alate upravljanja troškovima do razumijevanja finansijskih pokazatelja i identifikacije ključnih rizika, ovaj seminar pokriva sve.

Poseban naglasak stavljamo na proaktivno upravljanje troškovima, pružajući vam alate i znanja potrebna za dugoročno poboljšanje troškovnih pozicija i ostvarivanje konkurentske prednosti. Kroz raznolike module, polaznici će istražiti apsorpcijske i marginalne pristupe obračunu troškova, strategije upravljanja kapitalnim troškovima (CAPEX), kao i metode za efikasnu procjenu isplativosti ulaganja.

Kroz interaktivni seminar će vas voditi dr.sc Mirna Pajević Rožajac, ovlašteni eksterni i interni revizor.

Po završetku seminara, polaznici bi trebali dobiti jasnija saznanja o:

Cilj seminara:

Osposobiti vas za izuzetno upravljanje troškovima, fokusirajući se na optimizaciju poslovnih procesa i strateško donošenje odluka koje direktno utječu na financijsku stabilnost i rast vašeg preduzeća. Ovladavanjem ovim vještinama, ne samo da ćete biti sposobni za smanjenje grešaka u finansijskim procjenama i izboru ulaganja, već ćete također unaprijediti svoju sposobnost efikasne komunikacije i rukovođenja projektima zasnovanih na solidnim ekonomskim principima.

Seminar je namijenjen:

Vlasnicima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, projektnim jedinicama, projekt menadžerima, zaposlenicima iz sektora/službi za finansije i računovodstvo, internim i eksterim revizorima, odjelima upravljanja rizicima i kontrolom kvaliteta,  javnom i privatnom sektoru i svim oni koji žele da budu efikasniji i efektivniji na svom radnom mjestu u cilju što boljeg donošenja poslovnih odluka i povećanja efikasnosti i efektivnosti poslovanja. 

Teme i raspored edukacije
  • 10.00 – 11.15
    Vrste troškova, modeli i alati 
  • 11.30 – 12.30
    Upravljanje troškovima, procjena, obračun i praćanje troškova 
  • 13.30. – 14.30
    Metode (pr)ocjene troškova (operativni troškovi i kapitalna ulaganja, poslovni vs ukupni troškovi)
  • 14.45 – 15.45
    Praktični primjeri izračuna različitih vrsta troškova i analiza (apsorpcioni i marginalni pristup, tačka pokrića, kontribucijska marža …) 
  • 15.45 – 16.00
    Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa
Predavač

dr.sc. Mirna Pajević Rožajac, ovlašteni eksterni i interni revizor

Rođena je u Sarajevu, gdje završava osnovnu i srednju školu, nakon čega upisuje Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, te diplomira 2009. godine u oblasti finansijskog menadžmenta i magistrira na istom fakultetu 2011. godine u oblasti makrofinansijskog menadžmenta. Nakon toga upisuje doktorski studij na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu kreiran u okviru Tempus projekta u suradnji s Faculty of Economics and Business, University of Vienna i Faculty of Economics, University of Ljubljana, smjer Menadžment / Business koji s uspjehom završava odbranom doktorske teze 2016. godine u oblasti finansijskog menadžmenta. Nosilac je mnogih priznanja i nagrada, od kojih se ističe da je dva puta bila nosilac „Summa cum laude“ (diplomski i postdiplomski studij završen sa najvećim priznanjem).

Svoju profesionalnu karijeru započinje u konsultantskoj kući na poslovima praćenja propisa, predavanja i poslovnog konsaltinga, koji regulišu oblasti računovodstva, revizije, finansija, poreza, kontrolinga i radnih odnosa i sl. Nakon toga nastavlja sa radom u telekom sektoru na poslovima finansijskog kontrolinga i troškovnog računovodstva i nastavlja se razvijati u dijelu projekt menadžmenta i graditi karijaru većinom kao finansijski konsultant.

Tokom svoje poslovne karijere završila je niz stručnih i specijalističkih seminara i treninga, te postala ovlašteni eksterni i interni revizor za oblast privredu, finansijske institucije, informacione tehnologije i budžet, certificirani računovođa, sudski vještak, ekspert iz oblasti nekretnina i upravljanja imovinom i konsultant sa višegodišnjim radnim i predavačkim iskustvom.

Cijena

Kotizacija za učešće na seminaru Upravljanje troškovima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 1. maja iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

In-House edukacije

Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.