Opis:
Seminar „Storytelling: vještina uticajnog govora” kreiran je sa ciljem da nauči lidere kako da budu uticajniji govornici, da važne poruke prenose bez oslanjanja na digitalnu prezentaciju i druga pomoćna sredstva, da nauče kako da saopšte strateške informacije na način koji će motivirati članove njihovog tima ili širu javnost. Program je fokusiran na razvoj vještina vršenja uticaja, uključivanja i inspirisanje drugih.
Seminar je zasnovana na naučno nagrađivanom komunikacionom modelu: PCM (Process Communication Model).
Kroz interaktivni seminar će vas voditi Marija Sinanović, dugogodišnji iskusni HR Consultant, certificirani NLP trener, PCM Trener i Kouč.
Dobra poslovna priča pomaže slušaocima da VIDE šta se dogodilo.
Odlična priča pomaže da OSJETE ono što se dogodilo.
Seminar se kroz mnogo praktičnog rada bavi usvajanjem vještina potrebnih za tri najvažnije komponente liderskog govorništva, a to su:
- Biti jasan;
- Prenijeti poruku na efektan način;
- Uticati porukom na promjenu nečijeg ponašanja.
U okviru seminara detaljno su obrađene tri osnovne dimenzije storitelinga – pričanje, slušanje i podsticanje:
- Pričanje podrazumijeva svrsishodno izlaganje neke priče u cilju postizanja odgovarajućeg rezultata ili isticanja važne poente;
- Slušanje je umjetnost kojom podstičemo druge da saopšte činjenice umjesto svog ličnog doživljaja stvari, što nam omogućava uvid potreban za podsticanje nove priče;
- Podsticanje priče je segment koji se tiče inspiracije. To je angažman lidera da veliku promjenu saopšte tako da inspirišu ljude da tu priču prenesu dalje i budu dio nje.
O PCM-u (Process Communication Model®)
Ovaj model, koji je proistekao iz transakcione analize i predstavlja jedno od najsavremenijih dostignuća u oblasti analize ljudske ličnosti, koristi se uspješno već decenijama u nekim od najuticajnijih globalnih kompanija. U svijetu automobilske industrije, BMW i Renault su vjerni korisnici ove metode na globalnom nivou, koja im pomaže u razvoju liderstva, stress menadžmenta, change menadžmenta, kao i marketinškim strategijama.
PCM je alat koji počev od 70-tih godina do danas koristi NASA a s kraja 90-tih godina PCM se koristi i u Američkoj Bijeloj kući. Svi Američki predsjednici kao i administracija posjeduju jake PCM govorničke vještine koje se zasnivaju na jednostavnom konceptu: govori tako da svojim govorom nahraniš sve dijelove ličnosti svog slušaoca.
Cilj:
Cilj je usvojiti nove vještine poslovnog prezentiranja kako biste ostvarili svoj cilj, motivirali slušatelje, predstavili proizvod i zainteresirali publiku. Dobra priča je pola posla.
Seminar je namijenjen:
Voditeljima timova da motiviraju članove tima, pojasne projekte, ideje i zadatke, zaposlenima u prodaji da na poticajan način predstave svoje proizvode i usluge, poduzetnicima da privuku i zainteresuju potencijalne investitore i klijente, zaposlenicima da prezentiraju svoje ideje i kompetencije kako bi napredovali u karijeri.
- 10.00 – 11.15
Vrste priča i kontekst u kome se pričaju;
Slušanje priča i kreiranje smisla;
Komunikacija – kako da sagovornici zapamte vaše poruke; - 11.30 – 13.00
Prenošenje poslovnih; vrijednosti koristeći priče uspjeha;
Uključivanje drugih; - 13.30. – 14.30
Karakteristike uspješne priče;
Anegdote, primjeri, legende, bajke, epika, herojska djela (…); - 14.45 – 16.45
Efektni storytelling modeli;
Kako prepoznati dobru priču koju dalje možemo koristiti; - 16.45 – 17.00
Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa
Marija Sinanović, dugogodišnji iskusni HR Consultant, certificirani NLP trener, PCM Trener i Kouč.
Marija je godinama posvećena ličnom i profesionalnom razvoju pojedinaca i organizacija. Advokatsku karijeru svojevremeno je zamijenila karijerom u industriji ljudskih resursa kako bi, po njenim riječima, živjela svoj poziv i svrhu. Kao iskusan HR-ovac sa internacionalnom karijerom u jednoj globalnoj osiguravajućoj kući, a zatim i kao HR konsultant i Product Owner u najvećoj regionalnoj agenciji za trening i razvoj uposlenika, Marija se najprije specijalizovala u oblasti treninga uposlenika i top menadžmenta, da bi se potom odvažno upustila u samostalnu karijeru zasnovanu na principima individualnog rada sa klijentima i holističkog pristupa rješavanju svih izazova savremenog života i rada. Kada izađe iz uloge poslovne žene, Marija ostaje radoznali istraživač ljudske prirode i posvećena partnerica i majka.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Storytelling – Vještina uticajnog govora iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 25. mart iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.