Opis:
Korisničko iskustvo nije nešto što kompanija bira hoće li imati ili ne. Korisničko iskustvo uvijek postoji – pitanje je samo da li organizacija s njime upravlja i svjesno ga dizajnira ili se ono, u većoj ili manjoj mjeri, samo stihijski događa. Korisnici danas imaju očekivanja veća nego ikada prije. Imaju ogromnu snagu i moć utjecaja na brendove i toga su itekako svjesni. Ne samo da korisnici danas očekuju dobro iskustvo u svakoj interakciji s brendom, već očekuju da će se ta iskustva kontinuirano poboljšavati i prilagođavati njihovim potrebama i željama. Kao putokaz za aktualiziranje, isporuku i mjerenje napretka prema ciljevima poslovanja usmjerenim na korisnika ključna je dobro definirana CX strategija.
Ova edukacija će vam dati uvide, tehnike i alate pomoću kojih ćete stvarati, ne samo funkcionalno i ugodno, već i emocionalno povezano iskustvo koje će istaknuti brend i izgraditi pozitivan i pamtljiv odnos s korisnikom. Kroz praktične primjere proći ćemo postavljanje CX strategije i mapiranje cjelovitog korisničkog putovanja te istražiti matricu emocija i načine kako čuti, vidjeti i doživjeti korisnika i kako te uvide svjesno ugraditi u CX brenda. Bez obzira jeste li iskusni stručnjak željan usavršavanja svojih vještina ili ste tek ulazite u ovu dinamičnu disciplinu, ova edukacija će vam pružiti korisne uvide i inspiraciju kako postati lider u području korisničkog iskustva.
S ponosom vam predstavljamo da će edukaciju voditi Mirela Saračević Trogrlić. CX konzultant i trener.
Cilj edukacije:
Dati sveobuhvatan uvid u suštinske aspekte koji čine uspješno korisničko iskustvo u današnjem poslovnom okruženju. Razumjeti kako identificirati i analizirati potrebe korisnika, te kako koristiti te informacije za definiranje jasne i dosljedne CX strategije i kako dobivene spoznaje u praksi prilagoditi specifičnim potrebama vašeg poslovanja.
Edukacija je namijenjena:
Rukovoditeljima i voditeljima timova koji prepoznaju važnost korisničkog iskustva za rast i uspjeh svoje organizacije. Marketinškim profesionalcima dat će razumijevanje kako kvalitetno korisničko iskustvo može pozitivno utjecati na brand percepciju, zadovoljstvo korisnika i dugoročni rast prodaje. CX dizajneri, stručnjaci za korisničko sučelje (UI) i korisničko iskustvo (UX) će dobiti priliku usavršiti svoje vještine i osvježiti se s najnovijim trendovima i tehnikama u području dizajna korisničkog iskustva. Ova edukacija će biti od velike koristi i za one koji pokreću vlastiti posao pružajući im strateške smjernice za stvaranje konkurentnih proizvoda koji privlače i zadržavaju korisnike.
- 10.00 – 11.30
Šta je korisničko iskustvo (CX)
• Šta je upravljanje korisničkim iskustvom
• Koji su osnovni elementi korisničkog iskustva
• Zašto je korisničko iskustvo bitno za poslovni uspjeh kompanije - 11.45. – 13.00
Šta je CX strategija
• Pitanja na koja CX strategija treba odgovoriti
• Sadržaj CX strategije
• Usklađivanje CX strategije s kompanijskom strategijom - 14.00 – 15.00
Važnost cjelovitog razumijevanja korisnika
• Šta utječe na iskustvo korisnika
• Razumijevanje funkcionalnih i emocionalnih potreba korisnika
• Kako slušati korisnika - 15.00 – 16.00
Mapiranje korisničkog putovanja (CJM)
• Kako osigurati kontinuitet korisničkog iskustva
• Kako korisničko iskustvo učiniti pozitivnim i pamtljivim - 16.00 – 17.00
CX Metrika
• Kako i na kojim točkama mjerimo CX
• Usklađivanje CX metrike s ostatkom kompanije
• Kako CX doprinosi rezultatima kompanije
• Uloga međuodjelne suradnje u ostvarivanju uspješnih CX projekata
Mirela Saračević Trogrlić
Posjeduje obimno korporativno iskustvo i ekspertizu u oblastima korisničkog iskustva, marketinga, digitalne transformacije i upravljanja projektima. Sa više od dvadeset godina iskustva, stekla je radući u međunarodnim korporacijama u nekoliko različitih industrija, uključujući Creditanstalt Investment Bank, Metropolis Media i A1 Telekom.
Njen rad fokusiran je na kreativnost, inovativnost i transformaciju putem svjesnog djelovanja usklađenog s ličnim i profesionalnim vrijednostima i svrhom. Mirela ima značajno iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnom i međunarodnom nivou. U svom radu koristi različite alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa kako bi kreirala nove proizvode i vodila implementacijske projekte, uključujući Design Thinking, Mapiranje Putovanja Korisnika, Testiranje Pretpostavki, Brzo Prototipiranje, Suradnju S Korisnicima, Agilni i Scrum metodologije.
Mirela ističe važnost dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika i od 2022. godine se bavi poslovnim savjetovanjem u oblastima korisničkog iskustva, poslovne strategije i upravljanja projektima. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Ona je certificirana Scrum Master, izvršni coach, Points of You praktičar i NLP praktičar.
Cijena
Kotizacija za učešće na edukaciji Strategija i dizajn korisničkog iskustva iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 2. oktobar iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na edukaciji
- Dokumentaciju i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na edukaciji
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.