fbpx
Radionica: Strategija i dizajn korisničkog iskustva
Datum održavanja: 10.10.2023.
10.00h - 17.00h
Edukacijski centar i Online uživo
Edukacija je ograničena na 16 učesnika!

Opis:

Korisničko iskustvo nije nešto što kompanija bira hoće li imati ili ne. Korisničko iskustvo uvijek postoji – pitanje je samo da li organizacija s njime upravlja i svjesno ga dizajnira ili se ono, u većoj ili manjoj mjeri, samo stihijski događa. Korisnici danas imaju očekivanja veća nego ikada prije. Imaju ogromnu snagu i moć utjecaja na brendove i toga su itekako svjesni. Ne samo da korisnici danas očekuju dobro iskustvo u svakoj interakciji s brendom, već očekuju da će se ta iskustva kontinuirano poboljšavati i prilagođavati njihovim potrebama i željama. Kao putokaz za aktualiziranje, isporuku i mjerenje napretka prema ciljevima poslovanja usmjerenim na korisnika ključna je dobro definirana CX strategija. 

Ova edukacija će vam dati uvide, tehnike i alate pomoću kojih ćete stvarati, ne samo funkcionalno i ugodno, već i emocionalno povezano iskustvo koje će istaknuti brend i izgraditi pozitivan i pamtljiv odnos s korisnikom. Kroz praktične primjere proći ćemo postavljanje CX strategije i mapiranje cjelovitog korisničkog putovanja te istražiti matricu emocija i načine kako čuti, vidjeti i doživjeti korisnika i kako te uvide svjesno ugraditi u CX brenda. Bez obzira jeste li iskusni stručnjak željan usavršavanja svojih vještina ili ste tek ulazite u ovu dinamičnu disciplinu, ova edukacija će vam pružiti korisne uvide i inspiraciju kako postati lider u području korisničkog iskustva.

S ponosom vam predstavljamo da će edukaciju voditi Mirela Saračević Trogrlić. CX konzultant i trener.

Cilj edukacije:

Dati sveobuhvatan uvid u suštinske aspekte koji čine uspješno korisničko iskustvo u današnjem poslovnom okruženju. Razumjeti kako identificirati i analizirati potrebe korisnika, te kako koristiti te informacije za definiranje jasne i dosljedne CX strategije i kako dobivene spoznaje u praksi prilagoditi specifičnim potrebama vašeg poslovanja.

Edukacija je namijenjena:

Rukovoditeljima i voditeljima timova koji prepoznaju važnost korisničkog iskustva za rast i uspjeh svoje organizacije. Marketinškim profesionalcima dat će razumijevanje kako kvalitetno korisničko iskustvo može pozitivno utjecati na brand percepciju, zadovoljstvo korisnika i dugoročni rast prodaje. CX dizajneri, stručnjaci za korisničko sučelje (UI) i korisničko iskustvo (UX) će dobiti priliku usavršiti svoje vještine i osvježiti se s najnovijim trendovima i tehnikama u području dizajna korisničkog iskustva. Ova edukacija će biti od velike koristi i za one koji pokreću vlastiti posao pružajući im strateške smjernice za stvaranje konkurentnih proizvoda koji privlače i zadržavaju korisnike.

Teme i raspored edukacije
  • 10.00 – 11.30
    Šta je korisničko iskustvo (CX)
    • Šta je upravljanje korisničkim iskustvom
    • Koji su osnovni elementi korisničkog iskustva
    • Zašto je korisničko iskustvo bitno za poslovni uspjeh kompanije
  • 11.45. – 13.00
    Šta je CX strategija
    • Pitanja na koja CX strategija treba odgovoriti
    • Sadržaj CX strategije
    • Usklađivanje CX strategije s kompanijskom strategijom
  • 14.00 – 15.00
    Važnost cjelovitog razumijevanja korisnika
    • Šta utječe na iskustvo korisnika
    • Razumijevanje funkcionalnih i emocionalnih potreba korisnika
    • Kako slušati korisnika
  • 15.00 – 16.00
    Mapiranje korisničkog putovanja (CJM)
    • Kako osigurati kontinuitet korisničkog iskustva
    • Kako korisničko iskustvo učiniti pozitivnim i pamtljivim
  • 16.00 – 17.00
    CX Metrika
    • Kako i na kojim točkama mjerimo CX
    • Usklađivanje CX metrike s ostatkom kompanije
    • Kako CX doprinosi rezultatima kompanije
    • Uloga međuodjelne suradnje u ostvarivanju uspješnih CX projekata
Predavač

Mirela Saračević Trogrlić

Posjeduje obimno korporativno iskustvo i ekspertizu u oblastima korisničkog iskustva, marketinga, digitalne transformacije i upravljanja projektima. Sa više od dvadeset godina iskustva, stekla je radući u međunarodnim korporacijama u nekoliko različitih industrija, uključujući Creditanstalt Investment Bank, Metropolis Media i A1 Telekom.

Njen rad fokusiran je na kreativnost, inovativnost i transformaciju putem svjesnog djelovanja usklađenog s ličnim i profesionalnim vrijednostima i svrhom. Mirela ima značajno iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnom i međunarodnom nivou. U svom radu koristi različite alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa kako bi kreirala nove proizvode i vodila implementacijske projekte, uključujući Design Thinking, Mapiranje Putovanja Korisnika, Testiranje Pretpostavki, Brzo Prototipiranje, Suradnju S Korisnicima, Agilni i Scrum metodologije.

Mirela ističe važnost dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika i od 2022. godine se bavi poslovnim savjetovanjem u oblastima korisničkog iskustva, poslovne strategije i upravljanja projektima. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Ona je certificirana Scrum Master, izvršni coach, Points of You praktičar i NLP praktičar.

Cijena

Kotizacija za učešće na edukaciji Strategija i dizajn korisničkog iskustva iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 2. oktobar iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

In-House edukacije

Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.