Opis:
Danas, gotovo svaki prodavač koristi preko 30% svog produktivnog vremena komunicirajući sa prospektima preko telefona. Uzimajući u obzir ovu činjenicu, možda je vrijeme da procijenite kako upotrebljavate telefon i gdje se on uklapa u vašu prodajnu i marketinšku kombinaciju.
Ovaj interaktivni seminar pokazat će vam kako telefon može dopuniti, poboljšati i ponekad zamijeniti druga sredstva za marketing i prodaju i kako ovaj lični pristup može dramatično povećati vaš prodajni uspjeh. Tokom seminara ćemo govoriti o tome kako izbrusiti komunikacijske vještine, sposobnost uvjeravanja i kako personalizovati prodajne pozive.
Seminar se zasniva na primjerima iz prakse uz interakciju i diskusiju između polaznika. Polaznici će imati priliku postavljati pitanja i samim tim raditi na razvoju individualnih akcijskih planovima, a sve to u savjetodavnom i kontroliranom okruženju.
Cilj seminar:
Upoznati polaznike kako koristit telefon kao prodajni alat, kako izgraditi povjerenje i poboljšati prodajni pristup i kako smanjili strah od hladnih poziva i ostaviti pozitivan prvi dojam. Polaznici će se upoznati i sa strategijama koje pomažu u razgovoru s donositeljem odluka i naučiti kako da stvoriti skriptu, a u cilju maksimalnog povećanja učinkovitosti na telefonu.
Naučit ćete šta reći da biste stvorili interes, riješili prigovore i zaključili prodaju.
Seminar je namijenjen:
Prodajnim agentima i rukovodiocima timova koji žele da razvijaju svoje komunikacijske i prodajne vještine, poduzetnicima koji razvijaju svoj biznis, prodavcima koji žele novi pristup u prodaju svojih proizvoda i usluga, HR profesionalcima, svima koji žele da rade na sebi.
- 10.00 – 11.30
Priprema – distinkcija od konkurencije
Organizacija CRM-a i kreiranje prodajne skripte - 11.40 – 13-15
Pravila učtivosti
Komunikacijske tehnike – Do’s and Dont’s - 13.45 – 15.00
Uvodna rečenica i otvaranje konverzacije
5 pitanja koja moramo postaviti sami sebi - 15.15 – 16.00
Rješavanje prigovora
Zaključivanje prodaje i follow up - 16.00 – 16.30
Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa
Kemal H. Balihodžić
Kemal je direktor i vlasnik marketinške kompanije UpTrend Marketing Solutions sa globalnim sjedištem u Londonu (UK) i Sarajevu (BiH). Prije toga radio je kao direktor marketinga na Burch univerzitetu u Sarajevu gdje i nastavlja doktorski studij. Međunarodni profesionalni trener iz oblasti motivacije, marketinga, komunikacije i javnog nastupa sa više od 500 individualnih i korporativnih treninga, seminara i konferencija u preko 6 zemalja.
Kemal je autor tri best sellera koji svako ko se bavi prodajom treba pročitati: „Rođeni za uspjeh – Od aplaudera do aplauza“ – Best seller/tri uspješna izdanja (2015), „50 Nijansi prodaje – Umijeće dominacije“ (2019), „Prodajni Kredo – materijal za inhouse treninge“ (2020). Govori engleski i njemački jezik.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Vođenje telefonskog prodajnog razgovora iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 16. aprila iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.