fbpx
telefonska-prodaja
Datum održavanja: 22. april
10.00h - 17.00h
Edukacijski centar i Online uživo
Seminar je ograničen na 14 učesnika!

Opis:

Danas, gotovo svaki prodavač koristi preko 30% svog produktivnog vremena komunicirajući sa prospektima preko telefona. Uzimajući u obzir ovu činjenicu, možda je vrijeme da procijenite kako upotrebljavate telefon i gdje se on uklapa u vašu prodajnu i marketinšku kombinaciju.

Ovaj interaktivni seminar pokazat će vam kako telefon može dopuniti, poboljšati i ponekad zamijeniti druga sredstva za marketing i prodaju i kako ovaj lični pristup može dramatično povećati vaš prodajni uspjeh. Tokom seminara ćemo govoriti o tome kako izbrusiti komunikacijske vještine, sposobnost uvjeravanja i kako personalizovati prodajne pozive.

Seminar se zasniva na primjerima iz prakse uz interakciju i diskusiju između polaznika. Polaznici će imati priliku postavljati pitanja i samim tim raditi na razvoju individualnih akcijskih planovima, a sve to u savjetodavnom i kontroliranom okruženju.

Kroz interaktivni seminar će vas voditi Kemal H. Balihodžić, međunarodni profesionalni trener prodajnih vještina.

Cilj seminar:

Upoznati polaznike kako koristit telefon kao prodajni alat, kako izgraditi povjerenje i poboljšati prodajni pristup i kako smanjili strah od hladnih poziva i ostaviti pozitivan prvi dojam. Polaznici će se upoznati i sa strategijama koje pomažu u razgovoru s donositeljem odluka i naučiti kako da stvoriti skriptu, a u cilju maksimalnog povećanja učinkovitosti na telefonu.

 Naučit ćete šta reći da biste stvorili interes, riješili prigovore i zaključili prodaju.

Seminar je namijenjen:

Prodajnim agentima i rukovodiocima timova koji žele da razvijaju svoje komunikacijske i prodajne vještine, poduzetnicima koji razvijaju svoj biznis, prodavcima koji žele novi pristup u prodaju svojih proizvoda i usluga, HR profesionalcima, svima koji žele da rade na sebi.

Teme i raspored edukacije
  • 10.00 – 11.30
    Priprema – distinkcija od konkurencije
    Organizacija CRM-a i kreiranje prodajne skripte
  • 11.40 – 13-15

    Pravila učtivosti
    Komunikacijske tehnike – Do’s and Dont’s

  • 13.45 – 15.00
    Uvodna rečenica i otvaranje konverzacije
    5 pitanja koja moramo postaviti sami sebi
  • 15.15 – 16.00
    Rješavanje prigovora
    Zaključivanje prodaje i follow up
  • 16.00 – 16.30
    Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa
Predavač

Kemal H. Balihodžić

Kemal je direktor i vlasnik marketinške kompanije UpTrend Marketing Solutions sa globalnim sjedištem u Londonu (UK) i Sarajevu (BiH). Prije toga radio je kao direktor marketinga na Burch univerzitetu u Sarajevu gdje i nastavlja doktorski studij. Međunarodni profesionalni trener iz oblasti motivacije, marketinga, komunikacije i javnog nastupa sa više od 500 individualnih i korporativnih treninga, seminara i konferencija u preko 6 zemalja. 

Kemal je autor tri best sellera koji svako ko se bavi prodajom treba pročitati: „Rođeni za uspjeh – Od aplaudera do aplauza“ – Best seller/tri uspješna izdanja (2015), „50 Nijansi prodaje – Umijeće dominacije“ (2019), „Prodajni Kredo – materijal za inhouse treninge“ (2020). Govori engleski i njemački jezik.

Cijena

Kotizacija za učešće na seminaru Vođenje telefonskog prodajnog razgovora iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 16. aprila iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

In-House edukacije

Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.