![telefonska-prodaja](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/04/telefonska-prodaja.jpg)
Opis:
Danas, gotovo svaki prodavač koristi preko 30% svog produktivnog vremena komunicirajući sa prospektima preko telefona. Uzimajući u obzir ovu činjenicu, možda je vrijeme da procijenite kako upotrebljavate telefon i gdje se on uklapa u vašu prodajnu i marketinšku kombinaciju.
Ovaj interaktivni seminar pokazat će vam kako telefon može dopuniti, poboljšati i ponekad zamijeniti druga sredstva za marketing i prodaju i kako ovaj lični pristup može dramatično povećati vaš prodajni uspjeh. Tokom seminara ćemo govoriti o tome kako izbrusiti komunikacijske vještine, sposobnost uvjeravanja i kako personalizovati prodajne pozive.
Seminar se zasniva na primjerima iz prakse uz interakciju i diskusiju između polaznika. Polaznici će imati priliku postavljati pitanja i samim tim raditi na razvoju individualnih akcijskih planovima, a sve to u savjetodavnom i kontroliranom okruženju.
Cilj seminar:
Upoznati polaznike kako koristit telefon kao prodajni alat, kako izgraditi povjerenje i poboljšati prodajni pristup i kako smanjili strah od hladnih poziva i ostaviti pozitivan prvi dojam. Polaznici će se upoznati i sa strategijama koje pomažu u razgovoru s donositeljem odluka i naučiti kako da stvoriti skriptu, a u cilju maksimalnog povećanja učinkovitosti na telefonu.
Naučit ćete šta reći da biste stvorili interes, riješili prigovore i zaključili prodaju.
Seminar je namijenjen:
Prodajnim agentima i rukovodiocima timova koji žele da razvijaju svoje komunikacijske i prodajne vještine, poduzetnicima koji razvijaju svoj biznis, prodavcima koji žele novi pristup u prodaju svojih proizvoda i usluga, HR profesionalcima, svima koji žele da rade na sebi.
- 10.00 – 11.30
Priprema – distinkcija od konkurencije
Organizacija CRM-a i kreiranje prodajne skripte - 11.40 – 13-15
Pravila učtivosti
Komunikacijske tehnike – Do’s and Dont’s - 13.45 – 15.00
Uvodna rečenica i otvaranje konverzacije
5 pitanja koja moramo postaviti sami sebi - 15.15 – 16.00
Rješavanje prigovora
Zaključivanje prodaje i follow up - 16.00 – 16.30
Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa
Kemal H. Balihodžić
Kemal je direktor i vlasnik marketinške kompanije UpTrend Marketing Solutions sa globalnim sjedištem u Londonu (UK) i Sarajevu (BiH). Prije toga radio je kao direktor marketinga na Burch univerzitetu u Sarajevu gdje i nastavlja doktorski studij. Međunarodni profesionalni trener iz oblasti motivacije, marketinga, komunikacije i javnog nastupa sa više od 500 individualnih i korporativnih treninga, seminara i konferencija u preko 6 zemalja.
Kemal je autor tri best sellera koji svako ko se bavi prodajom treba pročitati: „Rođeni za uspjeh – Od aplaudera do aplauza“ – Best seller/tri uspješna izdanja (2015), „50 Nijansi prodaje – Umijeće dominacije“ (2019), „Prodajni Kredo – materijal za inhouse treninge“ (2020). Govori engleski i njemački jezik.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Vođenje telefonskog prodajnog razgovora iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 16. aprila iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/10/arijana-50x50.jpg)
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.
![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/09/ena-50x50.jpg)