Opis:
Uvjerili ste se koliko je snažno djelovanje predsjednice Jacinde Ardern jer je integrirala empatiju u liderski stil i već ste slušali izvršnog direktora kompanije Mikrosoft, Satya Nadellu, koji ističe važnost međuljudskih odnosa utemeljenih u empatiji za efikasnost u poslovanju?
Hajde da razmišljamo o sljedećim pitanjima?
Kako se nosite s otporima i gradite koheziju među ljudima? Postižete li primjenom postojećih praksi željeni efekt, efikasnost i efektivnst? Koliko ste zadovoljni načinom kako se povezujete s potrebama tržišta, je li to stvarna svijest o potrebama i kako znate da ne operirate pretpostavkama koje nisu kompatabilne stvarnoj opservaciji potreba? Kako brinete o uposlenicima, njegujete motivaciju, inicijativu, entuzijazam i žar? Kako održavate svijest o široj slici, izgradnju kulture i postižete da slika kompanije bude odraz svakog pojedinca u njoj i obratno?
Kroz praktične vježbe i primjere, edukacija je osmišljena da dostavi iskusto empatije i dočara njenu snagu u poslovnoj komunikaciji, radije nego da se bazira na teorijskim predavanja o empatiji, komunikaciji i značaju snažnog tima za dobrobit organizacije. O tim temama možete čitati i sami. Posebno je važno naglasiti da empatija kao kvalitet ne ostaje na nivou vrijednosti upakirane u ružičasti oblak romantike, nego ima uporište u praktičnosti i konkretnoj primjeni.
Nakon radionice učesnici će:
- Prepoznati i iskazati svoje potrebe u odnosu na grupu/tim ;
- Usvojiti alat za brigu o sebi koja integrira obzir i brigu o drugima;
- Se povezati s ličnom motivacijom i u situacijama kada misle da nešto ne žele i da su „ulovljeni“ u situaciji;
- Birati i kreirati vlastito djelovanje, umjesto da u „ulozi žrtve“ vjeruju da moraju.
Cilj seminara:
Edukacija je osmišljena da poduči polaznike alatima i tehnikama koje pospješuju razvoj samosvijesti (preveniranje sagorijevanja, brigu o sebi, motivaciju i izabalansiran odnos ja-mi), te da razviju kapacitet za empatičnost, bilo da je riječ od interakcijama koje članovi vašeg kolektiva obavaljaju sa klijentima i krajnjim korisnicima, ili međusobno, unutar kolektiva.
Seminar je namijenjen:
Edukacije je namijenjena svim korisnicima, sudionicima u poslovnom procesu s ciljem osviještene brige o sebi i profesionalnom samoostvarenju, te svima koji u opisu svog posla imaju kontakt s ljudima, bilo da je u pitanju poslovna komunikacija s klijentima, bilo međuljudski odnosi sa saradnicima u radnom procesu.
- 10.00 – 11.15
“JA – MI” (Odnos pojedinca i grupe i osnove izgradnje kohezije); - 11.30 – 12.30
“Iskrenost na nenasilan način” (Povezivanje s potrebama i iskazivanje potreba kao osnova uspostavljanja empatijskih odnosa);
- 13.30. – 14.30
“Dobri sebi i dobri drugima” (Preuzimanje odgovornosti za brigu o sebi utemeljeno u odabiru strategija u skladu s potrebama); - 14.45 – 16.45
“Moram ili biram?” (Motivacija kroz osviješteno preuzimanje odgovornosti za vlastitu dobrobit); - 16.45 – 17.00
Refleksija na proces učenja.
Ivana Pejić
Ivana je diplomirala je na Filozofskom fakultetu, ima 23 godine iskustva rada u formalnom obrazovanju i 7 godina u neformalnom obrazovanju za odrasle. Certificirana CNVC trenerica za komunikacijske vještine i certificirana Hogan konsultantkinja za procjene ličnosti.
Ivana ima bogato iskustvo u podržavanju grupa i timova u ovladavanju komunikacijskim vještinama s ciljem ostvarivanja vlastite dobrobiti i ugodnijih međuljudskih odnosa. Vodi Cenar za edukaciju i savjetovanje “Philia” u Tuzli, u okviru kojeg vodi savjetovanja i edukacije o komunikaciji i upravljanju odnosima.
Član je zajednice trenera u Internacionalnom centru za nenasilnu komunikaciju i suosnivač Mreže za nenasilnu komunikaciju BiH.
Komunikacijske vještine i sama svakodnevno usavršava u izazovima s kojima se susreće, što je stalna motivacija za permanentno učenje i razvoj.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Timski rad i motivacija uposlenika iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 17. decembara iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.