![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2022/07/timski-rad-web.jpg)
Opis:
Uvjerili ste se koliko je snažno djelovanje predsjednice Jacinde Ardern jer je integrirala empatiju u liderski stil i već ste slušali izvršnog direktora kompanije Mikrosoft, Satya Nadellu, koji ističe važnost međuljudskih odnosa utemeljenih u empatiji za efikasnost u poslovanju?
Hajde da razmišljamo o sljedećim pitanjima?
Kako se nosite s otporima i gradite koheziju među ljudima? Postižete li primjenom postojećih praksi željeni efekt, efikasnost i efektivnst? Koliko ste zadovoljni načinom kako se povezujete s potrebama tržišta, je li to stvarna svijest o potrebama i kako znate da ne operirate pretpostavkama koje nisu kompatabilne stvarnoj opservaciji potreba? Kako brinete o uposlenicima, njegujete motivaciju, inicijativu, entuzijazam i žar? Kako održavate svijest o široj slici, izgradnju kulture i postižete da slika kompanije bude odraz svakog pojedinca u njoj i obratno?
Kroz praktične vježbe i primjere, edukacija je osmišljena da dostavi iskusto empatije i dočara njenu snagu u poslovnoj komunikaciji, radije nego da se bazira na teorijskim predavanja o empatiji, komunikaciji i značaju snažnog tima za dobrobit organizacije. O tim temama možete čitati i sami. Posebno je važno naglasiti da empatija kao kvalitet ne ostaje na nivou vrijednosti upakirane u ružičasti oblak romantike, nego ima uporište u praktičnosti i konkretnoj primjeni.
Nakon radionice učesnici će:
- Prepoznati i iskazati svoje potrebe u odnosu na grupu/tim ;
- Usvojiti alat za brigu o sebi koja integrira obzir i brigu o drugima;
- Se povezati s ličnom motivacijom i u situacijama kada misle da nešto ne žele i da su „ulovljeni“ u situaciji;
- Birati i kreirati vlastito djelovanje, umjesto da u „ulozi žrtve“ vjeruju da moraju.
Cilj seminara:
Edukacija je osmišljena da poduči polaznike alatima i tehnikama koje pospješuju razvoj samosvijesti (preveniranje sagorijevanja, brigu o sebi, motivaciju i izabalansiran odnos ja-mi), te da razviju kapacitet za empatičnost, bilo da je riječ od interakcijama koje članovi vašeg kolektiva obavaljaju sa klijentima i krajnjim korisnicima, ili međusobno, unutar kolektiva.
Seminar je namijenjen:
Edukacije je namijenjena svim korisnicima, sudionicima u poslovnom procesu s ciljem osviještene brige o sebi i profesionalnom samoostvarenju, te svima koji u opisu svog posla imaju kontakt s ljudima, bilo da je u pitanju poslovna komunikacija s klijentima, bilo međuljudski odnosi sa saradnicima u radnom procesu.
- 10.00 – 11.15
“JA – MI” (Odnos pojedinca i grupe i osnove izgradnje kohezije); - 11.30 – 12.30
“Iskrenost na nenasilan način” (Povezivanje s potrebama i iskazivanje potreba kao osnova uspostavljanja empatijskih odnosa);
- 13.30. – 14.30
“Dobri sebi i dobri drugima” (Preuzimanje odgovornosti za brigu o sebi utemeljeno u odabiru strategija u skladu s potrebama); - 14.45 – 15.45
“Moram ili biram?” (Motivacija kroz osviješteno preuzimanje odgovornosti za vlastitu dobrobit); - 15.45 – 16.00
Refleksija na proces učenja.
Ivana Pejić
Ivana je diplomirala je na Filozofskom fakultetu, ima 23 godine iskustva rada u formalnom obrazovanju i 7 godina u neformalnom obrazovanju za odrasle. Certificirana CNVC trenerica za komunikacijske vještine i certificirana Hogan konsultantkinja za procjene ličnosti.
Ivana ima bogato iskustvo u podržavanju grupa i timova u ovladavanju komunikacijskim vještinama s ciljem ostvarivanja vlastite dobrobiti i ugodnijih međuljudskih odnosa. Vodi Cenar za edukaciju i savjetovanje “Philia” u Tuzli, u okviru kojeg vodi savjetovanja i edukacije o komunikaciji i upravljanju odnosima.
Član je zajednice trenera u Internacionalnom centru za nenasilnu komunikaciju i suosnivač Mreže za nenasilnu komunikaciju BiH.
Komunikacijske vještine i sama svakodnevno usavršava u izazovima s kojima se susreće, što je stalna motivacija za permanentno učenje i razvoj.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Timski rad i motivacija uposlenika iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 7. septembra iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/10/arijana-50x50.jpg)
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.
![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/09/ena-50x50.jpg)