fbpx
Radionica: Upravljanje reklamacijama i prigovorima
Datum održavanja: 23.04.2024.
10.00h - 17.00h
Edukacijski centar i Online uživo
Edukacija je ograničena na 16 učesnika!

Opis:

U svijetu poslovanja, prigovori i reklamacije su neizbježan dio interakcije s korisnicima. Način na koji organizacije upravljaju ovim prigovorima može imati značajan utjecaj na njihovu reputaciju, percepciju brenda i lojalnost korisnika. 

Stoga je ključno ne samo efikasno rješavati prigovore, već i razumjeti njihove uzroke i raditi na prevenciji. Program radionice je dizajniran da osvijetli kako efikasno upravljanje reklamacijama i prigovorima može transformirati izazov u priliku za poboljšanje i rast.

S ponosom vam predstavljamo da će edukaciju voditi Mirela Saračević Trogrlić. CX konsultant i trener.

Cilj edukacije:

Osnažiti sudionike za efikasno upravljanje prigovorima i reklamacijama, potičući razumijevanje i prevenciju prigovora, te razvijanje vještina za konstruktivnu komunikaciju i rješavanje problema, čime se doprinosi poboljšanju percepcije brenda i povećanju lojalnosti korisnika.

Edukacija je namijenjena:

Ovaj program je specifično osmišljen za voditelje timova i uposlenika u službi za korisnike, odjele zadužene za rješavanje prigovora i reklamacija, prodajno osoblje, te sve zaposlenike koji direktno ili indirektno komuniciraju s korisnicima, i svima koji žele unaprijediti svoje vještine upravljanja prigovorima, bolje razumjeti svoje korisnike i graditi jače, pozitivnije odnose s njima.

Teme i raspored edukacije
  • 10.00 – 11.30
    Pojam prigovora i reklamacije
    Prigovor kao korak korisničkog putovanja
    Prigovori kroz različite kanale komunikacije
  • 11.45. – 13.00
    Zakonski okvir prigovora
    Vrste prigovora
    Proces upravljanja prigovorima
    Kako uspostaviti model prevencije prigovora
  • 14.00 – 15.00
    Ubrzavanje procesa rješavanja prigovora
    Kako organizirati odjel za efikasno rješavanje prigovora
    Metrika i alati za praćenje i upravljanje rješavanjem prigovora
    Što i kako organizacija može naučiti iz prigovora
  • 15.00 – 16.00
    Što je to feedback loop i kako ga uspostaviti za prigovore
    Psihološki profili korisnika
  • 16.00 – 17.00
    Kako nezadovoljnog korisnika pretvoriti u zadovoljnog i lojalnog
    Komunikacijske tehnike i alati za rješavanje prigovora
Predavač

Mirela Saračević Trogrlić

Posjeduje obimno korporativno iskustvo i ekspertizu u oblastima korisničkog iskustva, marketinga, digitalne transformacije i upravljanja projektima. Sa više od dvadeset godina iskustva, stekla je radući u međunarodnim korporacijama u nekoliko različitih industrija, uključujući Creditanstalt Investment Bank, Metropolis Media i A1 Telekom.

Njen rad fokusiran je na kreativnost, inovativnost i transformaciju putem svjesnog djelovanja usklađenog s ličnim i profesionalnim vrijednostima i svrhom. Mirela ima značajno iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnom i međunarodnom nivou. U svom radu koristi različite alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa kako bi kreirala nove proizvode i vodila implementacijske projekte, uključujući Design Thinking, Mapiranje Putovanja Korisnika, Testiranje Pretpostavki, Brzo Prototipiranje, Suradnju S Korisnicima, Agilni i Scrum metodologije.

Mirela ističe važnost dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika i od 2022. godine se bavi poslovnim savjetovanjem u oblastima korisničkog iskustva, poslovne strategije i upravljanja projektima. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Ona je certificirana Scrum Master, izvršni coach, Points of You praktičar i NLP praktičar.

Cijena

Kotizacija za učešće na edukaciji Upravljanje reklamacijama i prigovorima iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 9. aprila iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

In-House edukacije

Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.