Opis:
Sposobnosti za pregovaranje sa klijentima potrebno je kontinuirano razvijati i koristiti, kao alat za uspješno i dugoročno uspostavljanja odnosa.
Na ovom praktičnom seminaru polaznici će naučiti kako primijeniti određena pravila igre – ono što trebate činiti i ono što ne smijete činiti, kako upravljati ustupcima, tj. kada ih dati, a kada primiti i kako iskazati svoje neslaganje, a zadržati dobar odnos.
Upoznat ćete načine argumentiranja i uvjeravanja; riječi i rečenice sa kojima upravljamo s teškim i agresivnim klijentima.
Naučit ćete analizirati motive dobavljača, kako pregovarati, a ne pogađati se. Moći ćete odrediti vlastitu strategiju i taktiku, kao i sagledati stavove druge strane. Upoznat ćete zamke i trikove u pregovorima, ali i kako smanjiti otpor.
Koje su to uspješne strategije i taktike pregovaranja? Kakav je utjecaj socijalne moći profesionalaca na ishod pregovaranja? Koje su najčešće greške kod pregovarača? Koja su poželjna, a koja nepoželjna pitanja u pregovorima? Kako reagirati na prijetnju dobavljača?
Kroz seminar će vas voditi Jasmin Kukuljac, vrhunski komercijalni direktor sa bogatom profesionalnom karijerom.
Po završetku seminara polaznici će znati:
- Kako pregovorima dobiti najbolji mogući ishod za vaš posao?
- Kako imati zadovoljne klijente koji su sretni što posluju s vama i žele nastaviti to poslovanje?
- Kako dobiti reputaciju tvrdog pregovarača, vrijednog poštovanja.
- Kako procijeniti svoje pregovaračke kompetencije? Kako razumjeti principe pregovaranja?
- Kako razumjeti važnost i dobrobit uspješnog pregovaranja?
- Kako pregovarati u jednostavnim situacijama?
Cilj seminar:
Na ovom praktičnom seminaru polaznici će naučiti kako primijeniti određena pravila igre – ono što trebate činiti i ono što ne smijete činiti. Steći ćete znanja kako da odredite vlastitu strategiju i taktiku, kao i onu sa druge strane. Upoznat ćete zamke i trikove u pregovorima, ali i kako smanjiti otpor.
Seminar je namijenjen:
Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih kompanija, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati usješniji prodavači.
- 10.00 – 11.30
Dolazak kafa dobrodošlice
Kilman test (koja vrsta pregovarača ste vi) - 11.40 – 13-15
Uvod u pregovore i očekivanja
Šta su pregovori i faze pregovora
Vaši pregovori (case) - 13.45 – 15.00
Role play (igranje uloga) pregovori
BATNA, ZOPA, WAP - 15.15 – 16.00
Psihološki i komunikacijski alati
Pitanja i zaključak - 16.00 – 16.30
Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa
Jasmin Kukuljac
Iskusni komercijalni direktor sa bogatom profesionalnom karijerom koji je radno iskustvo sticao kao KAM, a kasnije i direktor u Direktora Nestle Adriatic BH, izvršni direktor u Markur/Vienna Osiguranje i na kraju kao komercijalni direktor i član uprave u Orbico akademiji.
Jamin posjeduje visok nivo poznavanja distributivnih kanala i ekspert je za širenje tržišta i razvoja poslovanja. Njegove vještine uključujuju procese od pregovora, akvizicija, razvoja principala, poslovnih partnera do nadgledanja svakodnevnog poslovanja, sa visokom sposobnošću vođenja komercijalnih timova u cilju rasta P&L performansi i povećanja prihoda.
Kroz upravljao sektorima prodaje, marketinga, rizika i tehnikom osiguranja i upravljao timovima kod uspješnih lansiranja i implementacije novih brandova i proizvoda. Sa velikim procentom uspjeha akvizira je nove brandove i principale za teritoriju SEE.
Kroz svoju dugogodišnju karijeru bio je učesnik konferencija FMCG, Lidership konferencije, AC Nielsen, Non stop sales i mnoge druge kao predavač, panelista i ekspert, a trenutno je gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu i BURCH univerzitetu.
Kroz svoje bogato radno iskustvo naš predavač također je radio: Treninge za uposlenike iz 21 zemlje koji obnašaju razne funkcije od KAM, Brand Managera, Finansijskih kontrolora, Team lidera, Komercijalnih Direktora, GM-ova, bio lider tima za edukaciju u sektoru pregovora, prodaje, prezentacijskih vještina, partner managementa te motivacije, upravljao sektorima prodaje, marketinga, rizika i tehnikom osiguranja i upravljao timovima kod uspješnih lansiranja i implementacije novih brandova i proizvoda te sa velikim procentom uspjeha akvizira nove brandove i principale za teritoriju SEE.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Vještine uspješnog pregovaranja iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 07. maja iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.