![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/03/upjesno-pregovaranje.jpg)
Opis:
Sposobnosti za pregovaranje sa klijentima potrebno je kontinuirano razvijati i koristiti, kao alat za uspješno i dugoročno uspostavljanja odnosa.
Na ovom praktičnom seminaru polaznici će naučiti kako primijeniti određena pravila igre – ono što trebate činiti i ono što ne smijete činiti, kako upravljati ustupcima, tj. kada ih dati, a kada primiti i kako iskazati svoje neslaganje, a zadržati dobar odnos.
Upoznat ćete načine argumentiranja i uvjeravanja; riječi i rečenice sa kojima upravljamo s teškim i agresivnim klijentima.
Naučit ćete analizirati motive dobavljača, kako pregovarati, a ne pogađati se. Moći ćete odrediti vlastitu strategiju i taktiku, kao i sagledati stavove druge strane. Upoznat ćete zamke i trikove u pregovorima, ali i kako smanjiti otpor.
Koje su to uspješne strategije i taktike pregovaranja? Kakav je utjecaj socijalne moći profesionalaca na ishod pregovaranja? Koje su najčešće greške kod pregovarača? Koja su poželjna, a koja nepoželjna pitanja u pregovorima? Kako reagirati na prijetnju dobavljača?
Kroz seminar će vas voditi Jasmin Kukuljac, vrhunski komercijalni direktor sa bogatom profesionalnom karijerom.
Po završetku seminara polaznici će znati:
- Kako pregovorima dobiti najbolji mogući ishod za vaš posao?
- Kako imati zadovoljne klijente koji su sretni što posluju s vama i žele nastaviti to poslovanje?
- Kako dobiti reputaciju tvrdog pregovarača, vrijednog poštovanja.
- Kako procijeniti svoje pregovaračke kompetencije? Kako razumjeti principe pregovaranja?
- Kako razumjeti važnost i dobrobit uspješnog pregovaranja?
- Kako pregovarati u jednostavnim situacijama?
Cilj seminar:
Na ovom praktičnom seminaru polaznici će naučiti kako primijeniti određena pravila igre – ono što trebate činiti i ono što ne smijete činiti. Steći ćete znanja kako da odredite vlastitu strategiju i taktiku, kao i onu sa druge strane. Upoznat ćete zamke i trikove u pregovorima, ali i kako smanjiti otpor.
Seminar je namijenjen:
Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih kompanija, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati usješniji prodavači.
- 10.00 – 11.30
Dolazak kafa dobrodošlice
Kilman test (koja vrsta pregovarača ste vi) - 11.40 – 13-15
Uvod u pregovore i očekivanja
Šta su pregovori i faze pregovora
Vaši pregovori (case) - 13.45 – 15.00
Role play (igranje uloga) pregovori
BATNA, ZOPA, WAP - 15.15 – 16.00
Psihološki i komunikacijski alati
Pitanja i zaključak - 16.00 – 16.30
Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa
Jasmin Kukuljac
Iskusni komercijalni direktor sa bogatom profesionalnom karijerom koji je radno iskustvo sticao kao KAM, a kasnije i direktor u Direktora Nestle Adriatic BH, izvršni direktor u Markur/Vienna Osiguranje i na kraju kao komercijalni direktor i član uprave u Orbico akademiji.
Jamin posjeduje visok nivo poznavanja distributivnih kanala i ekspert je za širenje tržišta i razvoja poslovanja. Njegove vještine uključujuju procese od pregovora, akvizicija, razvoja principala, poslovnih partnera do nadgledanja svakodnevnog poslovanja, sa visokom sposobnošću vođenja komercijalnih timova u cilju rasta P&L performansi i povećanja prihoda.
Kroz upravljao sektorima prodaje, marketinga, rizika i tehnikom osiguranja i upravljao timovima kod uspješnih lansiranja i implementacije novih brandova i proizvoda. Sa velikim procentom uspjeha akvizira je nove brandove i principale za teritoriju SEE.
Kroz svoju dugogodišnju karijeru bio je učesnik konferencija FMCG, Lidership konferencije, AC Nielsen, Non stop sales i mnoge druge kao predavač, panelista i ekspert, a trenutno je gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu i BURCH univerzitetu.
Kroz svoje bogato radno iskustvo naš predavač također je radio: Treninge za uposlenike iz 21 zemlje koji obnašaju razne funkcije od KAM, Brand Managera, Finansijskih kontrolora, Team lidera, Komercijalnih Direktora, GM-ova, bio lider tima za edukaciju u sektoru pregovora, prodaje, prezentacijskih vještina, partner managementa te motivacije, upravljao sektorima prodaje, marketinga, rizika i tehnikom osiguranja i upravljao timovima kod uspješnih lansiranja i implementacije novih brandova i proizvoda te sa velikim procentom uspjeha akvizira nove brandove i principale za teritoriju SEE.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Vještine uspješnog pregovaranja iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 07. maja iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.
![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/10/arijana-50x50.jpg)
Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.
![](https://sys.ba/wp-content/uploads/2021/09/ena-50x50.jpg)