fbpx

Seminar: Vještine uspješnog pregovaranja

Datum održavanja: 18. maj
10.00h - 17.00h
Edukacijski centar i Online uživo
Seminar je ograničen na 14 učesnika!

Opis:

Sposobnosti za pregovaranje sa klijentima potrebno je kontinuirano razvijati i koristiti, kao alat za uspješno i dugoročno uspostavljanja odnosa.

Na ovom praktičnom seminaru polaznici će naučiti kako primijeniti određena pravila igre – ono što trebate činiti i ono što ne smijete činiti, kako upravljati ustupcima, tj. kada ih dati, a kada primiti i kako iskazati svoje neslaganje, a zadržati dobar odnos.

Upoznat ćete načine argumentiranja i uvjeravanja; riječi i rečenice sa kojima upravljamo s teškim i agresivnim klijentima.

Naučit ćete analizirati motive dobavljača, kako pregovarati, a ne pogađati se. Moći ćete odrediti vlastitu strategiju i taktiku, kao i sagledati stavove druge strane. Upoznat ćete zamke i trikove u pregovorima, ali i kako smanjiti otpor.

Koje su to uspješne strategije i taktike pregovaranja? Kakav je utjecaj socijalne moći profesionalaca na ishod pregovaranja? Koje su najčešće greške kod pregovarača? Koja su poželjna, a koja nepoželjna pitanja u pregovorima? Kako reagirati na prijetnju dobavljača?

Kroz seminar će vas voditi Jasmin Kukljac, vrhunski komercijalni direktor sa bogatom profesionalnom karijerom.

Po završetku seminara polaznici će znati:

Cilj seminar:

Na ovom praktičnom seminaru polaznici će naučiti kako primijeniti određena pravila igre – ono što trebate činiti i ono što ne smijete činiti. Steći ćete znanja kako da odredite vlastitu strategiju i taktiku, kao i onu sa druge strane. Upoznat ćete zamke i trikove u pregovorima, ali i kako smanjiti otpor.

Seminar je namijenjen:

Direktori i voditelji prodaje, komercijalisti i ostalo prodajno osoblje, voditelji izvoza, Key Account Manageri, svi koji rade u B2B i B2C okruženju, sve osobe koje su u direktnom kontaktu s krajnjim kupcima, vlasnici malih i srednjih kompanija, svi koji žele prodavati više i jednostavnije, uočiti pogreške koje rade u prodajnom procesu te bi željeli postati usješniji prodavači.

Teme i raspored edukacije
  • 10.00 – 11.30
    Dolazak kafa dobrodošlice
    Kilman test (koja vrsta pregovarača ste vi)
  • 11.40 – 13-15
    Uvod u pregovore i očekivanja
    Šta su pregovori i faze pregovora
    Vaši pregovori (case)
  • 13.45 – 15.00
    Role play (igranje uloga) pregovori
    BATNA, ZOPA, WAP
  • 15.15 – 16.00
    Psihološki i komunikacijski alati
    Pitanja i zaključak
  • 16.00 – 16.30
    Pitanja prije nego što zvoni za kraj časa
Predavač

Jasmin Kukuljac

Iskusni komercijalni direktor sa bogatom profesionalnom karijerom koji je radno iskustvo sticao kao KAM, a kasnije i direktor u Direktora Nestle Adriatic BH, izvršni direktor u Markur/Vienna Osiguranje i na kraju kao komercijalni direktor i član uprave u Orbico akademiji.

Jamin posjeduje visok nivo poznavanja distributivnih kanala i ekspert je za širenje tržišta i razvoja poslovanja. Njegove vještine uključujuju procese od pregovora, akvizicija, razvoja principala, poslovnih partnera do nadgledanja svakodnevnog poslovanja, sa visokom sposobnošću vođenja komercijalnih timova u cilju rasta P&L performansi i povećanja prihoda.

Kroz upravljao sektorima prodaje, marketinga, rizika i tehnikom osiguranja i upravljao timovima kod uspješnih lansiranja i implementacije novih brandova i proizvoda.  Sa velikim procentom uspjeha akvizira je nove brandove i principale za teritoriju SEE.

Kroz svoju dugogodišnju karijeru bio je učesnik konferencija FMCG, Lidership konferencije, AC Nielsen, Non stop sales i mnoge druge kao predavač, panelista i ekspert, a trenutno je gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu i BURCH univerzitetu.

Kroz svoje bogato radno iskustvo naš predavač također je radio: Treninge za uposlenike iz 21 zemlje koji obnašaju razne funkcije od KAM, Brand Managera, Finansijskih kontrolora, Team lidera, Komercijalnih Direktora, GM-ova, bio lider tima za edukaciju u sektoru pregovora, prodaje, prezentacijskih vještina, partner managementa te motivacije, upravljao sektorima prodaje, marketinga, rizika i tehnikom osiguranja i upravljao timovima kod uspješnih lansiranja i implementacije novih brandova i proizvoda te sa velikim procentom uspjeha akvizira nove brandove i principale za teritoriju SEE.

 

Cijena

Kotizacija za učešće na seminaru Vještine uspješnog pregovaranja iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 07. maja iznosi 355,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).

U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Cijena uključuje:

In-House edukacije

Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.