
Opis:
Zašto u pojedinim susretima s drugima ostajemo bogatiji za uvrede i siromašniji za odnose? Zašto osjetljivi razgovori završe onako kako nismo željeli? Zašto se mimoilazimo u razgovoru čak i sa onima koje najviše volimo: s djecom, roditeljima, partnerima? Potencijal za probleme se posebno povećava u odnosima nadređeni – podređeni, s kolegama na poslu koje nismo birali, ali smo u funkcioniranju usmjereni na njih.
Je li moguće da transformišemo odnose i otvorimo prostor za rješavanje problema na način da nećemo biti podjednako nezadovoljni (jer stalno odustajemo od sebe i svog zarad mira), nego podjednako zadovoljni jer ćemo pristupiti rješenjima iz druge perspektive?
Naučite vještine i alate koji su vam potrebni da biste se povezali sa drugima i ostvarili ugodnije odnose i bolje rezultate.
Zašto? Zato što brinete o sebi, zato što ne želite ponijeti u dan zujanje u glavi, lupanje srca, nervozu i strah i misli koje će Vas buditi noću. To niko ne zaslužuje!
Što se više međusobno razumijemo, lakše je pronaći rješenja koja će biti dobrodošla za svakoga. Krenite iz radoznalosti i brige slušajući ono što je važno.
Nakon edukacije moći ćete da:
- Ostvarite uspješniju komunikaciju i ugodnije odnose;
- Upravljajte vlastitim izazovnim odnosima u privatnom i profesionalnom životu;
- Kreirate klimu većeg povjerenja i lojalnosti u radnom okruženju;
- Efikasan način podržite druge u konfliktnim situacijama.
Metode i pristup učenju:
Koristi se metodologija iskustvenog učenja, što znači da se uči na temelju iskustva u radionicama i kroz refleksiju na sadržaje i iskustva. Učesnici su aktivni jer se učenje odvija kroz interakciju. Koriste se metode analiza slučajeva, simulacija, metoda praktičnog rada i igre uloga.
Seminar je namijenjen:
Svima koji žele unaprijediti odnose i komunikaciju s drugima u privatnom i profesionalnom životu.
- 10.00 – 11.15
Mišljenje koje generira konflikt; - 11.30 – 12.30
Razlikovanje poticaja od uzroka konflikta;
- 13.30. – 14.30
“Dobri sebi i dobri drugima” (Preuzimanje odgovornosti za brigu o sebi utemeljeno u odabiru strategija u skladu s potrebama); - 14.45 – 15.45
Empatija kao osnova za djelovanje; - 15.45 – 16.00
Vještina vođenja razgovora kao sredstvo u preveniranju konflikta.
Ivana Pejić
Ivana je diplomirala je na Filozofskom fakultetu, ima 23 godine iskustva rada u formalnom obrazovanju i 7 godina u neformalnom obrazovanju za odrasle. Certificirana CNVC trenerica za komunikacijske vještine i certificirana Hogan konsultantkinja za procjene ličnosti.
Ivana ima bogato iskustvo u podržavanju grupa i timova u ovladavanju komunikacijskim vještinama s ciljem ostvarivanja vlastite dobrobiti i ugodnijih međuljudskih odnosa. Vodi Cenar za edukaciju i savjetovanje “Philia” u Tuzli, u okviru kojeg vodi savjetovanja i edukacije o komunikaciji i upravljanju odnosima.
Član je zajednice trenera u Internacionalnom centru za nenasilnu komunikaciju i suosnivač Mreže za nenasilnu komunikaciju BiH.
Komunikacijske vještine i sama svakodnevno usavršava u izazovima s kojima se susreće, što je stalna motivacija za permanentno učenje i razvoj.
Cijena
Kotizacija za učešće na seminaru Djelovanje u konfliktu i rješavanje konflikata iznosi 395,00 KM (+17% PDV). Cijena kotizacije za rane prijave do 13. februara iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
U slučaju prijave 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).
Cijena uključuje:
- Učešće na seminaru
- Dokumentacija i nastavni materijali u printanoj formi
- Materijal za pisanje
- Potvrdu o učešću na seminaru
- Osvježenje na pauzama i zajednički ručak
Za dodatne mogućnosti, informacije i ponudu organizacije InHouse edukacije.
Kontroling u ljudskim potencijalima za mene predstavlja jedan sasvim novi izazov, obzirom da sam cijelu karijeru provela u računovodstvu, ja smatram da sam danas kroz praktički dio uspjela shvatiti dio kontrolinga.

Predavanje koje je održao Nenad Trajkovski zasnovano je na pojašnjenju agilnog pristupa upravljanju projektima, uz osvrt na osnovne razlike tradicionalnog tzv. waterfall modela i agilnog pristupa. Predavanje je bilo jasno i lako razumljivo, uz mnogo primjera iz svakodnevnih poslovnih situacija sa kojim je project manageri susreću, što je određene koncepte i pojmove uspjelo još više približiti polaznicima Project Management Akademije.
